Pagina 2 van 5 Eerste 12345 Laatste
    Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    We moeten misschien ook eens stoppen met dat standaard rollenpatroon te blijven hanteren. Als jij telkens die vrouw zelf moet vragen om een date, dan zou het bij mij al meteen gedaan zijn. Interesse moet er van beide kanten komen en een vrouw moet zich niet te vies voelen om zelfs eens het heft in eigen hand te nemen.

Als je na de eerste date al meteen het gevoel krijgt dat alle communicatie van uw kant moet komen, dan zou ik het al laten voor wat het is.
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

NEOMATRIX's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    We moeten misschien ook eens stoppen met dat standaard rollenpatroon te blijven hanteren. Als jij telkens die vrouw zelf moet vragen om een date, dan zou het bij mij al meteen gedaan zijn. Interesse moet er van beide kanten komen en een vrouw moet zich niet te vies voelen om zelfs eens het heft in eigen hand te nemen.

Als je na de eerste date al meteen het gevoel krijgt dat alle communicatie van uw kant moet komen, dan zou ik het al laten voor wat het is.
    +1

Dit kan niet beter gezegd worden!
    Vrouwen streven al jaren naar gelijkheid, het wordt dan ook tijd dat waarden en normen veranderen in de zin van - de man moet niet altijd betalen, de man moet niet altijd de gentlemen zijn dat mag de vrouw ook wel eens zijn, de man moet niet altijd de deuren openhouden, de man moet niet altijd zichzelf opofferen voor de vrouw enzovoort... Gendergelijkheid moet niet enkel ingaan op het financiële, maar moet op alles dan gelijk worden.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NEOMATRIX Bekijk bericht
    +1

Vrouwen streven al jaren naar gelijkheid, het wordt dan ook tijd dat waarden en normen veranderen in de zin van - de man moet niet altijd betalen, de man moet niet altijd de gentlemen zijn dat mag de vrouw ook wel eens zijn, de man moet niet altijd de deuren openhouden, de man moet niet altijd zichzelf opofferen voor de vrouw enzovoort... Gendergelijkheid moet niet enkel financieel zijn.
    En deze nacht was het nog van "Ik geloof erin dat je interesse kan creëren bij een persoon die momenteel niet echt geïnteresseerd is in meer".
    Het net begint zich te sluiten, NEOMATRIX.
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

iTrader
    1 (100%)
    Heb ik ook nooit gezegd, het proces duurt max een halfjaar.

Friendzone bestaat zowiezo niet en dat is allemaal onzin en een gebruikte excuus door wanhopige mannen. Als je een vrouw ziet die voor iemand de ''droomvrouw'' is (en geloof mij zoiets maak ik zelfs niet mee lol) dan steek je best je tijd en energie erin en kan er misschien iets goeds uitkomen. Ik geef niet mee dat je heel je leven als een rat er moet achterlopen - wees realistisch en optimistisch maar leg op tijd een grens.

Het verwerken van de afwijzing is trouwens ook een zeer simpel en makkelijk proces indien goed gedaan. Mensen laten hun lijden door emoties, emoties zijn voor de zwakke.
    Een sterk plan hebben en een goede psychologische en wetenschappelijke aanpak werkt op bijna 80% van de situaties in het leven.
    Gij zijt u toch echt aan het ontpoppen tot de nieuwe forumtrol zenne

iTrader
    0
    En deze nacht was het nog van "Ik geloof erin dat je interesse kan creëren bij een persoon die momenteel niet echt geïnteresseerd is in meer".
    Het net begint zich te sluiten, NEOMATRIX.
    Ja dat klopt en dit heeft niets te maken met gender. Volgens mij kijkt u naast de context. Dit is toepasselijk op elk vlak, inclusief politiek.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tailball Bekijk bericht
    Gij zijt u toch echt aan het ontpoppen tot de nieuwe forumtrol zenne
    Het is dat jouw mening zoveel uitmaakt he

iTrader
    0
    Een 32 jarige gaat geen relationeel advies aannemen van iemand dat vorig jaar nog in de middelbare school zat, Neomatrix.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    De dubieuze kantjes van reddit en 4chan zijn hier aan het insijpelen precies..
    *** Also sprach Zarathustra ***
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0

Dat hangt toch puur van zijn persoonlijke voorkeuren af. Moet hij weten.

Guazala's schermafbeelding
    iTrader
    0

Maar in dit geval wil TS graag dat er meer voortvloeit uit die date, terwijl dat voor dat meiske misschien een "gohja, ik vond hem wel ok, dus als hij het vraagt, dan gaan we nog wel eens weg. En dan zien we wel weer hoe dat verloopt. Ge weet nooit. Maar vraagt hij niets even goed"-date was.

Het lijkt me logisch dat degene die initieel wel potentieel tot meer ziet, het initiatief neemt. Want dat is degene die wil dat er aan de andere kant ook meer groeit. Los van of dat nu de man of de vrouw in het verhaal is.

Interesse en verliefdheid ontwikkelen zich nu niet bij beide partijen op het zelfde moment en in dezelfde mate. Dus degene die daar het verste in staat en meer wil zal het initiatief moeten nemen. En in dit geval is dat duidelijk de TS.

Soms is het gewoon gaan voor hetgene wat je wil en hopen dat de andere op dezelfde golflengte komt, ongeacht je man of vrouw bent. Dat heeft niets te maken met "wij mannen zijn toch zo onderdrukt want wij moeten altijd maar het initiatief nemen"-blabla.
    Dat gendergelijkheid-geween geraakt ook al wel eens afgezaagd.

+1

Vrouwen streven al jaren naar gelijkheid, het wordt dan ook tijd dat waarden en normen veranderen in de zin van - de man moet niet altijd betalen, de man moet niet altijd de gentlemen zijn dat mag de vrouw ook wel eens zijn, de man moet niet altijd de deuren openhouden, de man moet niet altijd zichzelf opofferen voor de vrouw enzovoort... Gendergelijkheid moet niet enkel ingaan op het financiële, maar moet op alles dan gelijk worden.
    Een relatie is mijns inziens 'zorgen voor elkaar' en als ge elkaar graag ziet komt dat automatisch van beide kanten.
    Als ge een meisje op u wilt laten vallen, lijkt het me gewoon een goed idee om wat galant te zijn. Als zij de deur tegen uw bakkes dicht slaat, dan moet ge u misschien afvragen of ge wel de juiste griet aan het daten zijt.

Ik weet niet in welk boerenhol gij woont, maar in mijn normen- en waardenpatroon is het normaal om elkaar, man of vrouw, met respect te behandelen. Als dat in uw wereld anders is, moet ge misschien eens wat meer buiten komen en wat minder op reddit en consoorten zitten.
    I don't have an attitude problem. You have a perception problem.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Een 32 jarige gaat geen relationeel advies aannemen van iemand dat vorig jaar nog in de middelbare school zat, Neomatrix.
    Tja spijtig hij vraagt het nochtans op dit forum waar ook jongvolwassenen zitten, trouwens lijkt zijn situatie erg op dat van een 14 jarige.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guazala Bekijk bericht
    Ik weet niet in welk boerenhol gij woont, maar in mijn normen- en waardenpatroon is het normaal om elkaar, man of vrouw, met respect te behandelen. Als dat in uw wereld anders is, moet ge misschien eens wat meer buiten komen en wat minder op reddit en consoorten zitten.
    Ik woon in het hartje van de Kempen dus zou er niet om zagen. Ten tweede heb ik nooit gezegd dat je geen respect moet hebben, wel vind ik dat er dingen ook wel eens van vrouwen hun kant mag komen. Als betalen voor iemand u manier is om respect te winnen lol.
    Trouwens kom ik zeer veel buiten en reis ik veel en ben ik jongvolwassenen en geniet ik af en toe van discussies met rare volwassenen op het forum. Persoonlijk vind ik een 32 jarige dat op een forum advies over liefde vraagt wel zeer zielig net zoals jou reacties.

Guazala's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik woon in het hartje van de Kempen dus zou er niet om zagen. Ten tweede heb ik nooit gezegd dat je geen respect moet hebben, wel vind ik dat er dingen ook wel eens van vrouwen hun kant mag komen. Als betalen voor iemand u manier is om respect te winnen lol. ������
    Trouwens kom ik zeer veel buiten en reis ik veel en ben ik jongvolwassenen en geniet ik af en toe van discussies met rare volwassenen op het forum. Persoonlijk vind ik een 32 jarige dat op een forum advies over liefde vraagt wel zeer zielig net zoals jou reacties.
    Ik heb persoonlijk nooit verwacht van een man dat die ook maar iets voor mij zou betalen. Integendeel, zolang er geen sprake is van een relatie, had ik dat zelfs liever niet. Dat schept alleen maar verwachtingen. Ook in mijn omgeving ken ik geen enkele vrouw die dat verwacht. In de periode dat ik aan het daten was, was het splitsen van de rekening een evidentie, dus de gasten waarmee ik op stap ging, leken dat ook niet als logisch te beschouwen dat de man alles betaald.
    Als jouw ervaring helemaal anders is, moet je u misschien vragen stellen bij de intenties van en het soort vrouwen waarmee je op date gaat.

In de hedendaagse samenleving lijkt mij dat verre van de evidentie dat de man zich in alle bochten moet plooien om elk grilletje van zijn date in te willigen. Dat lijkt mij zelfs helemaal geen gezonde basis voor een toekomstige relatie. Als je dat zelf natuurlijk laat gebeuren, ga je ook personen tegenkomen die daar misbruik van maken. Dat zegt niets over de samenleving, noch over 'de vrouwen', maar wel veel over jou.

Advies vragen over hoe een situatie aan te pakken is trouwens niet zielig. De geslagen hond uithangen over hoe onderdrukt de heteroman wel niet is, is dat wel.
    I don't have an attitude problem. You have a perception problem.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guazala Bekijk bericht
    Ik heb persoonlijk nooit verwacht van een man dat die ook maar iets voor mij zou betalen. Integendeel, zolang er geen sprake is van een relatie, had ik dat zelfs liever niet. Dat schept alleen maar verwachtingen. Ook in mijn omgeving ken ik geen enkele vrouw die dat verwacht. In de periode dat ik aan het daten was, was het splitsen van de rekening een evidentie, dus de gasten waarmee ik op stap ging, leken dat ook niet als logisch te beschouwen dat de man alles betaald.
    Als jouw ervaring helemaal anders is, moet je u misschien vragen stellen bij de intenties van en het soort vrouwen waarmee je op date gaat.

In de hedendaagse samenleving lijkt mij dat verre van de evidentie dat de man zich in alle bochten moet plooien om elk grilletje van zijn date in te willigen. Dat lijkt mij zelfs helemaal geen gezonde basis voor een toekomstige relatie. Als je dat zelf natuurlijk laat gebeuren, ga je ook personen tegenkomen die daar misbruik van maken. Dat zegt niets over de samenleving, noch over 'de vrouwen', maar wel veel over jou.

Advies vragen over hoe een situatie aan te pakken is trouwens niet zielig. De geslagen hond uithangen over hoe onderdrukt de heteroman wel niet is, is dat wel.
    Grappig want ik hang niet de geslagen hond uit, je praat trouwens wel uit ervaring. Volgens mij ben jij dan wel een hond.
    Mijn persoonlijke ervaringen van relatie zijn allemaal perfect, en ik zal ook volgen wat ik zeg.
    Trouwens als volwassenen is het wel zielig, natuurlijk is dit subjectief maar dit is wat ik ervan vind. Ook merk ik dat je vaak in de tweede persoon ekv praat, ik denk dat je dat wel achterwegen kan laten.

Jij hebt geen flauw idee tegen wie je praat en ik kan u verzekeren dat bij mij alles zeer perfect loopt. Ik ben trouwens ook geen social outcast en moet hier dus ook mijn mening niet verder meer argumenteren.

iTrader
    1 (100%)
    Oh mannekes :')

Pagina 2 van 5 Eerste 12345 Laatste

Regels voor berichten