MindRelax89's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Talking Contacten Masseur Als startende ervaringen?

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw en hoop hier heel wat bij te leren en te ontdekken!
    Mijn vraag is de volgend: Ik heb de droom om als beginnend masseur te worden als bijberoep en vroeg me af hoe krijg je klanten?
    De aantrek hoe maak je jou bekend zonder facebook ?
    De bedoeling is om relaxmassages te geven voor een startende prijs al beginner! en Zo uit te breiden naar eigen praktijk eventueel!
    Moeilijk te vinden en toch bestaan er veel!
    Iemand die hier zelf ervaring mee heeft of tips heeft?

De keuze om als bijberoep te doen is er maar eerst ng wat research doen en later eventueel een opleiding.
    Wat denken jullie hierover?
    Ik ben woonachtig regio Menen west vlaanderen.

Heb al redelijk war ervaring en de aantal mensen(3a 4) tot nu to zijn iedere keer heel belovend geweest over hun ervaring. Het moment van de Rust die ze kregen...
    Groetjes B

Satkan's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik denk dat je het vooral van mond tot mond reclame moet hebben voor dit soort zaken, maar lokale advertenties / promoties, zouden jou eventueel ook kunnen helpen?
    Er zijn zoveel flyers die we elke dag in de brievenbus krijgen, mensen moeten daar dus zeker wel eens op in gaan, anders was dat al lang gedaan.

Online kan ook natuurlijk, maar dan komen de nodige happy ending opmerkingen.

MindRelax89's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satkan Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik denk dat je het vooral van mond tot mond reclame moet hebben voor dit soort zaken, maar lokale advertenties / promoties, zouden jou eventueel ook kunnen helpen?
    Er zijn zoveel flyers die we elke dag in de brievenbus krijgen, mensen moeten daar dus zeker wel eens op in gaan, anders was dat al lang gedaan.

Online kan ook natuurlijk, maar dan komen de nodige happy ending opmerkingen.
    Beste,
    Idd bedankt voor je antwoord! Idd zoals je zegt willen sommige dan de Happy end Actie erbij wat dus bij dit soort massages niet van toepassing is.
    Als Masseur hoort dit niet bij de actie. Het is niet altijd makkelijk dit te verkrijgen zonder... snap je.
    Al is een relax massage heel Ontstressend!

Greetz B
    Wie hierop valt heeft me gezien! Welkom en hopelijk tot in een volgend gesprek!

Greetz Bjorn

Tags for this Thread

Regels voor berichten