iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Haar wassen met ghassoul klei

Ik was mijn haar al een tijd met ghassoul klei maar het breekt een beetje af. Heeft iemand tips voor een andere betere klei of een zeepvrij en natuurlijk product voor het haar?

Myllan's schermafbeelding
    5.012
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ghassoul gebruik ik enkel als gezichtsmasker en ik denk ook niet dat het de bedoeling is om als shampoo te gebruiken of wat bedoel je juist met 'haar ermee wassen?'
    Ghassoul shampoo is dan weer wat anders maar de klei zoals je het in je bericht beschrijft is enkel bedoelt als masker.

Voor mijn haar gebruik ik bentonietklei, bestel ik via natural secrets. Is 100% biologisch en geeft mijn haar een boost. Na de eerste wasbeurt voelt mijn haar wel wat stug aan maar het sterkt er opvallend goed van aan. Volg wel goed de instructies als je het papje maakt.

Ook een aanrader als gezichtsmasker is het groene klei masker van de Tuinen. Héérlijk spul

|nfected's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Al eens gekeken naar Lush. Voor de shampoos hebben ze ook daar eigenlijk soort van zeep bar maar dan shampoo. Ik gebruik diene met Argan.

https://www.lushusa.com/hair/shampoo...oil/05564.html

Ik ga er vanuit dat Lush beschikbaar is Belgie al te lang geleden dat ik er nog ben geweest en te lam om het uit te zoeken.

Sent from my LYA-L09 using Tapatalk

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Myllan Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ghassoul gebruik ik enkel als gezichtsmasker en ik denk ook niet dat het de bedoeling is om als shampoo te gebruiken of wat bedoel je juist met 'haar ermee wassen?'
    Ghassoul shampoo is dan weer wat anders maar de klei zoals je het in je bericht beschrijft is enkel bedoelt als masker.

Voor mijn haar gebruik ik bentonietklei, bestel ik via natural secrets. Is 100% biologisch en geeft mijn haar een boost. Na de eerste wasbeurt voelt mijn haar wel wat stug aan maar het sterkt er opvallend goed van aan. Volg wel goed de instructies als je het papje maakt.

Ook een aanrader als gezichtsmasker is het groene klei masker van de Tuinen. Héérlijk spul
    nu ben ik wel eens benieuwd hoe ge er gans geklei'd uitziet. Moet komisch gezicht zijn
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Myllan's schermafbeelding
    5.012
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    nu ben ik wel eens benieuwd hoe ge er gans geklei'd uitziet. Moet komisch gezicht zijn
    Haha ja met het groene kleimasker heb ik wel iets weg van Shrek of beter gezegd Fiona.

Regels voor berichten