Pagina 6 van 13 Eerste ... 2345678910 ... Laatste
    jawadde001's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Over welke onderwerpen schrijven jullie in de bio?

Iets over je hobby's? Naar wat je op zoek bent in de partner?

Ik ben polyamoreus, maar het lijkt me geen goed idee dat daar al onmiddellijk te vermelden of ik kan drie maanden swipen voor niets...

*

Hoeveel likes/matches mag een gemiddelde man verwacht op dagbasis (met een gratis account dus geen onbeperkt aantal keer swipen)?

Kwesties om eens te vergelijken of bij mij wel alles naar behoren gaat. Ik heb er nu drie likes, maar geen matches. Dat lijkt me niet bijster goed... Niet dat ik iets anders had verwacht hoor.
    Money always returns to its true owners.
    Volatilty mean reverts but contango losses are forever.
    If you're short premium, you don't sleep. If you're long premium, you don't eat.

Satkan's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik had min of meer een vijftal matches per swipesessie in België.
    Mss. beter dat je wel zou vermelden dat je polyamoreus bent, dan verspil je niemand's tijd.

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb gisteren een testprofiel gemaakt voor een man van 25. wat chickies zitten swipen en dan ook interesse in mannen aangeduid... De eerste 2 die ik tegen kom waren een 40+'er en een 50+'er. Zo van die vieze sugar daddies die anders ene uit de Filipijnen gaan halen. BAH.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

Put_met_keren's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jawadde001 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Over welke onderwerpen schrijven jullie in de bio?

Iets over je hobby's? Naar wat je op zoek bent in de partner?

Ik ben polyamoreus, maar het lijkt me geen goed idee dat daar al onmiddellijk te vermelden of ik kan drie maanden swipen voor niets...

*

Hoeveel likes/matches mag een gemiddelde man verwacht op dagbasis (met een gratis account dus geen onbeperkt aantal keer swipen)?

Kwesties om eens te vergelijken of bij mij wel alles naar behoren gaat. Ik heb er nu drie likes, maar geen matches. Dat lijkt me niet bijster goed... Niet dat ik iets anders had verwacht hoor.
    Eerlijk gezegd vind ik dat je dat wél moet vermelden in je bio. Ja wellicht wordt zo de vijver wel kleiner maar dan zal je tenminste enkel met gelijkgestemden matchen. Da’s wel zo eerlijk, niet? Anders verspil je zowel jouw én haar tijd.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    "A mistake is simply another way of doing things." - Katharine Graham

LouGarou's schermafbeelding
    iTrader
    285 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big4vraagje Bekijk bericht
    Wat ik niet snap is waarom zoveel vrouwen mijn tinder profiel liken of zelfs een berichtje sturen om dag te zeggen, en als ik antwoord krijg ik niets meer te horen?

Waarom like je mijn foto dan? Waarom stuur je een bericht om enkel en alleen dag te zeggen? Wtf? En sommige van die profielen zijn niet fake dus ik snap er eigenlijk niets van. Zijn die vrouwen op tinder enkel attention whores die instagram followers willen verkrijgen? Ik verlies stilaan mijn hoop in tinder, al 1 maand komt er niets uit de bus.
    Echt ook geen idee, blijkbaar ben ik dus niet de enige.
    Bij twijfels, eet een snoepje.

iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LouGarou Bekijk bericht
    Supply / demand zeker? Tegen dat jij een antwoord hebt gestuurd zijn er al zeker 50 anderen die ook een berichtje hebben gestuurd.
    Een vrouw matched met vrijwel iedereen die ze rechts swiped, omdat de meeste mannen gewoon suicide swipen en zien wat er boven komt drijven.

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Veel vrouwen zitten daar enkel voor de aandacht en wat tijdverdrijf. Ook niet vergeten dat de Tinder ervaring voor een vrouw helemaal anders is.

iamhollywood's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satkan Bekijk bericht
    Supply / demand zeker? Tegen dat jij een antwoord hebt gestuurd zijn er al zeker 50 anderen die ook een berichtje hebben gestuurd.
    Een vrouw matched met vrijwel iedereen die ze rechts swiped, omdat de meeste mannen gewoon suicide swipen en zien wat er boven komt drijven.
    En dan halen diegene die origineel het gesprek kunnen op gang trekken het van de introverte 'hey hoe gaat het?/hoe was uw weekend?/ wat zijn uw hobby's? (zeker als die info in uw bio staat)'.
    Maar zo gaat het buiten tinder toch evenzeer? Je stapt toch ook enkel af op diegene die een indruk weten te maken of die waar er een spontane klik blijkt? Een conversatie blijft toch maar lopen zolang ze boeiend en interessant is, eens het stilvalt rond je af.
    Everybody wants to be hollywood

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoe is dat anders?
    Gemiddelde man: Joepie, een nieuwe match!

Gemiddelde vrouw: Olé, match nummer 122. Pff en nog 22 ongelezen berichtjes, waarvan weer vijf pipo's die blijven sturen ondanks dat ik ze al weken negeer.

iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iamhollywood Bekijk bericht
    En dan halen diegene die origineel het gesprek kunnen op gang trekken het van de introverte 'hey hoe gaat het?/hoe was uw weekend?/ wat zijn uw hobby's? (zeker als die info in uw bio staat)'.
    Maar zo gaat het buiten tinder toch evenzeer? Je stapt toch ook enkel af op diegene die een indruk weten te maken of die waar er een spontane klik blijkt? Een conversatie blijft toch maar lopen zolang ze boeiend en interessant is, eens het stilvalt rond je af.
    Daar ga ik volledig met akkoord. Zowel hetgeen je zei over online als offline. Die vragen als opener vind ik eigenlijk zelf een beetje vreemd, dat zijn dingen die ik vraag aan iemand die ik ken. Net zoals bij speeddating lijkt het mij eerder het doel de leuke kantjes van die persoon in beeld te brengen, en die van jou te tonen, en te zien of dat klikt.

Ik ben ook iemand die snel afhaakt van zodra ik merk dat de gesprekken stil vallen of ronduit saai worden. Vorig jaar was er zelfs een vrouw die écht wel wanhopig begon te worden om een relatie te starten met mij, en da's ook echt wel een gigantische red flag geweest. Want van mijn kant uit was dat echt niet het geval.

Per dag? Dan zijt ge wel ne knapperd.
    Knap, dat durf ik zo niet direct te zeggen, maar ik ben zeker géne lelijkaard.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LSDsmurf Bekijk bericht
    Gemiddelde vrouw: Olé, match nummer 122. Pff en nog 22 ongelezen berichtjes, waarvan weer vijf pipo's die blijven sturen ondanks dat ik ze al weken negeer.
    Pretty much, dat is wat ik van vriendinnen ook hoor. Langs de andere kant heb je dat als blanke man in China of andere Asiatische landen ook. Dat heb ik toch van mijn vriendin vernomen over haar blanke mannelijke vrienden in Bejing toen ze daar woonde. En mijn ervaringen op Tinder in Kazakhstan en Japan waren niet veel anders.
    Laatst gewijzigd door Satkan; 8 juli 2019 om 15:53

iTrader
    285 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Heb ik ook al vernomen van een vriend, haha. Die scharrelde ze aaneen in China

Ik begrijp het ook wel van die vrouwen, maar dan moeten ze u maar niet swipen als ze niet willen praten, toch?

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    194 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vind het net ridicuul dat die vrouwen precies allemaal verwachten dat je met iets super origineel afkomt als openingszin.
    Als ik iets zie op een foto waar ik wil en naar kan verwijzen zal ik het doen. Maar wat in godsnaam is er mis met "hoe was je werkdag?"!?
    Het is maar om de boel op de starten he; in het echt begin je toch ook maar met iets triviaal.
    Wat een geforceerd gedoe zeg, precies of de evenaar loopt door hun gat.

iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieter3770 Bekijk bericht
    Maar wat in godsnaam is er mis met "hoe was je werkdag?"!?
    Daar zat hij dan, aan de bar, de nieuwe George Clooney, ik gaf hem de fuck me eyes zodat hij naar me toe kwam.
    Door het volk banend, staat hij na een tijdje naast mij. Zijn zwoele lippen komen dichter bij mijn oor en doen me smachten naar zijn eerste woorden.
    "Ei, oe wast op ou werk vandoag?"
    *woestijn beneden.
    Laatst gewijzigd door Satkan; 9 juli 2019 om 01:47
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb ik ook al vernomen van een vriend, haha. Die scharrelde ze aaneen in China
    Er was een verhaal van éne dude die echt elke avond met een ander meisje naar bed ging. (Oppassen voor chlamidia jongens en meisjes!) Op een bepaalde nacht bleef het meisje plakken, en in de ochtend had ze een foto op weibo gepost met hem, en veel hartjes en liefdesverklaringen. Uiteindelijk heeft ze hem bijna met een mes aangevallen in een bar, voor haar had dat toch geen gevolgen, want ze kwam van een rijke familie. En die dude is uiteindelijk naar een andere stad gegaan.

iTrader
    285 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satkan Bekijk bericht
    Er was een verhaal van éne dude die echt elke avond met een ander meisje naar bed ging. (Oppassen voor chlamidia jongens en meisjes!) Op een bepaalde nacht bleef het meisje plakken, en in de ochtend had ze een foto op weibo gepost met hem, en veel hartjes en liefdesverklaringen. Uiteindelijk heeft ze hem bijna met een mes aangevallen in een bar, voor haar had dat toch geen gevolgen, want ze kwam van een rijke familie. En die dude is uiteindelijk naar een andere stad gegaan.
    Shiiiit, dat is wel extreem ja...

Pagina 6 van 13 Eerste ... 2345678910 ... Laatste

Regels voor berichten