Pagina 5 van 13 Eerste 123456789 ... Laatste
    Myllan's schermafbeelding
    5.012
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben ik de enige die het een beetje awkward vind om iemand na 10 dagen aan te spreken met de vraag of die interesse (in dronken toestand wtv) oprecht is/was?

Anyway, van een beetje akwardness ga je heus niet dood DUS als het geen collega is zou ik mijn gokje wel wagen en dan heb je 2 opties, of 1) ze is effectief geïnteresseerd en enkel beetje beschaamd vanwege het dronken geflikflooi of 2) ze schaamt zich vanwege haar gedrag omdat ze daardoor jou het verkeerde signaal heeft gegeven dus hoe dan ook, je kan het pas weten als je het met haar bespreekt.

@BigBang

Satkan's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als het iemand van jouw vrienden is, zou ik er toch even over babbelen, hoeft niet te serieus te zijn. Elephant in the room and whatnot.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Z3r0 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ben onlangs op date geweest waar er op date 1 direct gekust is geweest maar er is nooit een 2de date van gekomen wat ik dan weer bizar vond.

Ik geef een vrouw nooit een hand altijd een kus op de wang bij de ontmoeting of afronden

Via welke site?
    match4me.

is wel betalend, maar komt serieuzer over dan die gratis datingsaccount waar er veel mannen enkel seks zoeken.

Artemis's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Myllan Bekijk bericht
    Ben ik de enige die het een beetje awkward vind om iemand na 10 dagen aan te spreken met de vraag of die interesse (in dronken toestand wtv) oprecht is/was?
    2nd!
    Ik zou het zelfs nog sterker durven stellen: ik zou sowieso niét meer naar die interesse vragen.
    Als je haar ziet zitten, gewoon uitnodigen op date.
    Zegt ze ja: dan heeft ze blijkbaar interesse.
    Zegt ze nee of wimpelt ze je af: dan blijkbaar niet hé.

Sir WarCry III's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Artemis Bekijk bericht
    2nd!
    Ik zou het zelfs nog sterker durven stellen: ik zou sowieso niét meer naar die interesse vragen.
    Dit zat ik ook te denken. Ding is ook dat vragen naar de interesse ineens zo serieus is. Dan moet ze zo meteen beslissen of ze een relatie wil in plaats van rustig wat af te tasten en vlinderkes te voelen. Stel dat ze ergens wel interesse heeft maar nog niet 100% zeker is, dan zal ze rapper een nee geven dan een ja. Als ge haar in de plaats op date vraagt is dat veel vrijblijvender en zal ze al sneller ja zeggen als ze wat interesse heeft. Dan is het gewoon een kwestie van uw samen goed amuseren he. Ik zou trouwens het woord date ook niet gebruiken. Gewoon vragen of ze iets wil gaan drinken of een filmke zien of zo.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Artemis Bekijk bericht
    2nd!

ja, idd.
    ik was iemand die altijd vlug wou afspreken. eerste dagen veel chatten, na 3 a 4 dagen, als ik t gevoel had dat ik een klik had, stelde ik voor om af te spreken... en meestal was het dan de week erna.
    als het te lang duurt om af te af spreken, dan scheelt er iets .... of ze moet een goede reden hebben

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Vandaag is het een maand geleden dat ik mijn Tinder lief gematched heb (we hadden dezelfde avond nog afgesproken elkaar te ontmoeten, zou 4 dagen tussen gezeten hebben, maar het zijn 3 dagen geworden).

Klikt gewoon super, desondanks het wel een echte carrière vrouw is, ben dat nu niet bepaald gewoon. We zien elkaar daardoor wel iets minder vaak omdat ik ook nog wel een carrière nastreef natuurlijk.
    Heb gisteren haar tennis vrienden/vriendinnen ontmoet en ook dat ging weer super . We kunnen het nog altijd niet geloven dat het zo supergoed klikt tussen ons, op zoveel vlakken denken we hetzelfde.

Als we 6 weken samen zijn is de volgende stap de kinderen erbij betrekken, we hebben bij wijze van test al eens samen gaan zwemmen (als kameraden) en dat ging supergoed. We krijgen dus meer en meer vertrouwen dat alles wel los zal lopen. Het blijft een hele verandering natuurlijk.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben nu al aantal keer gaan daten met iemand.
    Klikt echt op mentaal vlak, maar ik vind haar niet echt aantrekkelijk. En dat heeft zich ook al geuit in ... euh ... prestaties (of gebrek daaraan).
    Ik vind het verschrikkelijk oppervlakkig van mezelf en ben er echt mee aan het worstelen hoe ik dat nu verder ga aanpakken.
    En zo is het altijd iets :-|

5.012
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IggaR Bekijk bericht
    Ben nu al aantal keer gaan daten met iemand.
    Klikt echt op mentaal vlak, maar ik vind haar niet echt aantrekkelijk. En dat heeft zich ook al geuit in ... euh ... prestaties (of gebrek daaraan).
    Ik vind het verschrikkelijk oppervlakkig van mezelf en ben er echt mee aan het worstelen hoe ik dat nu verder ga aanpakken.
    En zo is het altijd iets :-|
    Als het al zover is gekomen dat zelfs dat niet lukt dan zou de zaak wel compleet afgesloten zijn voor mij. Het oog wilt ook wat en als er geen fysieke aantrekkingskracht is dan heeft het geen zin om dat meisje nog hoop te geven.
    Ik zou haar dan niet kwetsen door TE eerlijk willen zijn want nu is een leugentje om bestwil best wel toegestaan maar ik zou wel zeggen dat je worstelt met issues (met jezelf), je het gevoel hebt dat dit nergens op zal uitdraaien en haar niet aan het lijntje wilt houden. Zit ook een kern van waarheid in en je bent dan wss niet 100% eerlijk maar jezelf en haar voor de gek houden is ook niet eerlijk. En haar gevoelens kwetsen is ook niet fijn.

Mensen gaan nu roepen van ja schoonheid vergaat en het innerlijke is belangrijker dsn uiterlijk en blabla maar als je jongeheer het al laat afweten en het voor bekeken houdt dan zou ik ergens ook wel afhaken.

5.012
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat is het probleem trouwens?
    Overgewicht of iets anders waarop je afknapt?

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Als je fysiek nu al afknapt gaat dat inderdaad niets verbeteren in de toekomst vrees ik.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Klopt...
    Baal er wel wat van eerlijk gezegd. Maar dit weekend nog es afspreken en we zien wel waar het dan landt...

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUSKE Bekijk bericht
    Als we 6 weken samen zijn is de volgende stap de kinderen erbij betrekken, we hebben bij wijze van test al eens samen gaan zwemmen (als kameraden) en dat ging supergoed. We krijgen dus meer en meer vertrouwen dat alles wel los zal lopen. Het blijft een hele verandering natuurlijk.
    Waarom het zo willen formaliseren en in mijlpalen vastleggen?
    Je kan dat ook natuurlijk laten groeien, nee?

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    Waarom het zo willen formaliseren en in mijlpalen vastleggen?
    Je kan dat ook natuurlijk laten groeien, nee?
    De tijden zijn niet strikt natuurlijk.
    We zijn ondertussen al gaan zwemmen met de kindjes en dat ging goed. Ook is mijn zoon niet van gisteren natuurlijk, die weet het gewoon.
    Dit weekend gaan we met de mobilhome (van mijn vriendin) 3 daagjes naar zee, dus allemaal voor die 6 weken. Het gaat nog steeds goed en heel snel.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Best Wel wat gedoe met tinder laatste tijd.
    1,5 jaar single, veel getindered, word na pijnlijke breuk niet snel meer verliefd merk ik.
    Omdat het meestal wel leuk was maar de dates of flirts toch niet echt naar veel leiden, de intensiteit wat verhoogd... Dus paar dates in zelfde periode, en nu zijn die alle drie opeens al heel geïnteresseerd en ook wat emotioneel / gevoelens aan het ontwikkelen.. zeggen ze ook letterlijk

Beetje vervelend want gaat wel erg snel en bij mij niet waardoor ik niet per direct mij op 1 wil toeleggen, temeer daar eentje binnen twee maanden Uit België vertrekt, andere het niet ziet zitten dat ik geen kinderen wil ( maar wel verliefd is) etc..

Beetje stiekem allemaal dus, maar als ik zeg dat eik nu , ook al is het extreem prille fase, ook anderen zie, dan is het direct gedaan met alle 3 en is het weer maanden swipen met niks vermoedelijk...pfff. Moeilijk

Pagina 5 van 13 Eerste 123456789 ... Laatste

Regels voor berichten