Pagina 18 van 18 Eerste ... 81415161718
    Nina123's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben terug op Tinder geraakt gisterenavond. Heb nieuw account aangemaakt op facebook en dat gebruikt om nieuw profiel aan te maken op Tinder. Vraag me af wat er nu gebeurd met het profiel waar ik niet meer op geraak. Dat annuleren ze hopelijk volledig anders spookt dat misschien nog jaren rond op Tinder

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De man van uw dromen heeft u daar misschien net op geswipt. Maar ge zult het nooit weten. En hij heeft zijn zinnen zo op u gezet, dat hij zijn hele leven op je blijft wachten. Amai dat is eigenlijk wel een triestig verhaal.
    Ik ben Silvio niet.
    http://twitch.tv/GroozL
    I is smoll troll

xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nina123 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ben terug op Tinder geraakt gisterenavond. Heb nieuw account aangemaakt op facebook en dat gebruikt om nieuw profiel aan te maken op Tinder. Vraag me af wat er nu gebeurd met het profiel waar ik niet meer op geraak. Dat annuleren ze hopelijk volledig anders spookt dat misschien nog jaren rond op Tinder
    Tot zolang dat profiel niet fysiek gedelete wordt in Tinder én Facebook (je moet dat manueel uit je applicaties deleten), blijft dat profiel voor altijd in de shuffle zitten. Maar naarmate je inactiviteit gaat je profiel zakken in de shuffle tot op een punt dat je amper nog in een ander zijn feed terecht komt.

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Na een paar weken inactiviteit deactiveren ze dat normaal gezien.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door da_flux Bekijk bericht
    Als vrouw zijnde met wat deftige foto's lijkt mij dat niet nodig?
    Bij die gevallen die alles naar rechts swipen niet idd. Maar ik heb toch liever wat meer info. De zoveelste 'jump in mid-air', 'armen gespreid terwijl men voor een afgrond staat', 'slurpen aan een cocktail op een zomerbar', 'op vakantie in één of ander zonnig land' foto zegt me namelijk niets over wie die persoon zou kunnen zijn. Net als bio's die enkel uit emoji's bestaan (meestal instant swipe naar links). Oké, daarom dat je ermee op date zou moeten gaan om dat allemaal te weten te komen, maar waarom zou ik m'n tijd eraan verspillen als je op voorhand al veel factoren waarvan je weet dat het toch niets wordt kan uitsluiten.

xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Na een paar weken inactiviteit deactiveren ze dat normaal gezien.
    Nope. Je moet effectief je profiel en account volledig verwijderen en dan pas na 3 maanden wordt al je data verwijderd. Tot zolang je dat niet doet, blijft je profiel actief.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xDama Bekijk bericht
    Nope. Je moet effectief je profiel en account volledig verwijderen en dan pas na 3 maanden wordt al je data verwijderd. Tot zolang je dat niet doet, blijft je profiel actief.
    Wie weet hoeveel keer ben ik de laatste 2 jaar dan al naar rechts geswiped
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Altijd handig om eerst je data aan te passen en een 'lege' foto te plaatsen en de rest te verwijderen.

xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja, maar het nadeel is dan wel dat je profiel in de shuffle blijft en dat je na een tijdje onderaan de ranking geplaatst wordt. Dus als je dan na een jaar je Tinder opnieuw installeert ,ga je amper matches hebben.

'k heb zo vorig jaar ook ervaren dat ik -door een paar technieken- mijn Tinder algoritme negatief heb beïnvloed en mijn ratio aan matches serieus was gedaald. Uiteindelijk is de enige manier om dat volledig te resetten een 3 maanden reset. Tinder-app verwijderen, profiel verwijderen en profielaccount in Facebook verwijderen en 3 maanden wachten is de enige manier om alles terug 'op 0' te plaatsen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is het verwijderen van Tinder bij 'gekoppelde logins' (of hoe dat ook heet) in facebook voldoende of moet je echt in Tinder zelf je profiel verwijderen? Geraak namelijk niet meer ingelogd op Tinder (login gegevens zijn juist maar er gebeurt gewoon niets als ik op 'aanmelden' klik/tap (ook niet via desktop site). Heb de app inmiddels van m'n telefoon gezwierd (en ook uit actieve facebook aanmeldingen).

xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je moet in die gekoppelde applicaties je login ook verwijderen. Dus bij Facebook moet je Tinder ook nog verwijderen in je apps.

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    deactiveren =/= verwijderen.

Als ge een paar weken inactief zijt verdwijnt uw profiel uit roulatie en krijgt niemand dat nog te zien tot ge opnieuw inlogt en begint te swipen.
    Alee, dat is toch wat ik afleidde uit de dreigementen die ik soms krijg dat ik dringen opnieuw moet beginnen swipen of ze deactiveren de boel.

Pagina 18 van 18 Eerste ... 81415161718

Regels voor berichten