Pagina 11 van 13 Eerste ... 78910111213 Laatste
    Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SwaffelBaffel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Das niet zo gek, daar zitten alle vrouwen al achteraan.

Ik bedoel dat zijn wel redelijk wat eisen. Waarom autochtoon trouwens? Een man van Poolse of Nederlandse afkomst een probleem?
    Als ge daar nu gewoonweg niet op valt? Ik val ook niet op negerinnen, ben ik nu ook verkeerde eisen aan het stellen als ik zeg dat ik liever een blank, Vlaams meiske heb?
    As we all know, christmas is that mystical time of year when the ghost of Jesus rises from the grave to feed on the flesh of the living. So we all sing christmas carols to lull him back to sleep.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hier eens 3 van mijn Tinder avonturen…

1.Match vraagt aan mij zelf om iets te gaan drinken. Aangezien het last minute was kon ik dat weekend niet en vraag ik of ze de week erachter eens kan en gaat akkoord.
    Ik vraag dan 2x ofzo of ze woensdag vrij is en ze negeert mijn berichten maar antwoord wel op andere vragen tijdens de conversatie.
    Dinsdag stuur ik dan dat ze waarschijnlijk geen zin heeft en ze antwoord dat ze het heel druk heeft en mijn berichtjes niet gezien heeft (Ze is wel onlangs verhuisd) maar ze wel nog eens wil afspreken in de toekomst dus we zien wel.

2. Match zegt dat ze Tinder gaat verwijderen en vraagt of ze mijn nummer mag voor WhatsApp ik ga akkoord en geef mijn nummer. We spreken wat op WhatsApp en ik vraag erna of ze eens wilt afspreken ze zegt dat ze niet zo voor dates is (ik ook minder) maar gaat toch akkoord.
    Ik stel voor dat we iets anders doen dan iets te gaan drinken of eten. Ze gaat akkoord met mijn voorgestelde activiteit maar als ik dan vraag welke dag ze kan geen antwoord meer.

3. Ik spreek af om met deze match vorige zondag iets te gaan doen na een gesprek van ongeveer 2 weken op tinder. Dag voor de date zegt ze af met de boodschap dat ze last minute slecht nieuws heeft gehad.
    Ik stuur haar dat ze dan maar eens moet laten weten wanneer ze wel terug vrij is. Sindsdien geen antwoord meer maar ze is wel nog actief geweest op Tinder.

Ik weet het allemaal niet meer zo ze Tinder is precies niet echt mijn ding

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De Tinderzee is dan ook overvol, en als er dan een interessantere match voorbij komt, ja...
    Maar ik begrijp je frustratie zeker.

iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Om iedereen hier toch wat moed in te spreken: hier ondertussen al 1,5 jaar samen met m’n tinder match
    As we all know, christmas is that mystical time of year when the ghost of Jesus rises from the grave to feed on the flesh of the living. So we all sing christmas carols to lull him back to sleep.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Om iedereen hier toch wat moed in te spreken: hier ondertussen al 1,5 jaar samen met m’n tinder match
    En hoelang was je al aan het swipen?

En ben je een adonis?

iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Z3r0 Bekijk bericht
    En hoelang was je al aan het swipen?

En ben je een adonis?
    Niet zo lang, ik gebruikte tinder eens zeer sporadisch en alleen als ik echt interesse had. Dus ik zat niet zoals sommigen gewoon alles blind te swipen.

Ik heb haar op een zatte vrijdag op de voetbal geswiped en ‘s avonds een bericht gestuurd

En verre van een adonis, eerder een 13 in een dozijn variant.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Niet zo lang, ik gebruikte tinder eens zeer sporadisch en alleen als ik echt interesse had. Dus ik zat niet zoals sommigen gewoon alles blind te swipen.

Ik heb haar op een zatte vrijdag op de voetbal geswiped en ‘s avonds een bericht gestuurd

En verre van een adonis, eerder een 13 in een dozijn variant.
    Conclusie: drink allemaal wa meer, dan gaat het vlotter!
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik heb al wat tindermatches versleten en met een aantal ook over Tinder gesproken.
    Er is voor een vrouw echt een overaanbod aan matchen, 80% wat die naar rechts swipen is of wordt een match. Dat is bij mannen (mij toch) wel even anders.

Van die matchen gaat 70% enkel over seks (sommige vrouwen zijn daar wel in geïnteresseerd), van de overblijvende 30% antwoord of zegt de helft niks.
    Dan heb je er nog waar er geen klik mee is... etc.
    Mijn huidige vriendin zegt dat van alle matchen er minder dan 10% interessant is om mee op date te gaan of zelfs een verder gesprek aan te knopen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

vliegtuigje's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Weer een oplichter tegengekomen
    Je hebt die profielen in de trant van I'm also on easyhump, fastfling en wat is het allemaal

Maar dit keer was het net een normaal profiel, een gescheiden dame van 34, niet onaardig
    In de bio stond ook een leuke beschrijving, en de vraag om Brussels Love naar een e-mailadres te sturen om te laten zien dat je de bio wel goed gelezen hebt
    Ik dacht ja waarom niet
    Dan kwam er al snel antwoord, met vragen over mij, waar ik woonde enz., en met paar pikantere foto's
    Dan had ik het al begrepen maar goed, ik speelde het spelletje nog wat mee.
    Dan beweerde ze in een gemeente niet ver van mij te wonen, en ging het echt over seks met nog meer pikante foto's en zelfs een soort VIP-pass om 'gratis' aan te melden op een dating-site om haar volledige profiel te zien.
    En zoals ik vermoedde bleek de toegang tot deze 'site' uiteindelijk toch betalend te zijn...

Het zou met niet verbazen dat er toch mensen zich hieraan laten vangen

Sir WarCry III's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stormy Bekijk bericht
    *kleine wall*
    Verder geen tijd aan verspillen is de boodschap. Blokkeren en verder met uw leven.

da_flux's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Maar jij spreekt al van een relatie... met een persoon die je maar 1 keer gezien hebt? Bizar

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Stormy is een trol. Zie https://www.9lives.be/forum/vrije-ti...l#post22132319

Al gerapporteerd maar er wordt niks mee gedaan.

da_flux's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Amaai slechte troll. Ik heb medelijden met hem.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Daten...ik ben er ff volledig klaar mee...

Zondag had ik een date met een dame in Gent die me enorm goed bevallen is, beter dan verwacht.
    Toen ik haar aan het opwachten was, verscheen er een knappe, vlotte, stijlvolle dame.
    We wandelden naar een gezellige bar om iets te drinken en besloten na enkele uurtjes om ook nog een hapje te eten.
    Bij het teruggaan deed ze even een ommetje om me haar vroegere werkplaats, een hotel, te tonen.
    Tijdens het wandelen hield ik mijn hand om haar middel, wat ze toeliet. Bij het afscheid weigerde ze me te kussen omdat ze "het daar te snel voor vond".
    Dat was even een koude douche (maar ik bleef optimistisch aangezien me dat al eens overkomen is op een first date, maar waaruit dan uiteindelijk wel een relatie uit is voortgevloeid)
    Toen ik thuiskwam besloot ik omwille van het laatste geen berichten te sturen en het initiatief aan haar over te laten.
    Tot mijn verrassing stuurde zij uit zichzelf een bericht om me te vragen of ik goed thuis was gekomen en me te bedanken voor de gezellige date.
    Hierop heb ik geantwoord dat dit wederzijds was.
    's Anderdaags stuurde ik haar een berichtje of ze het zag zitten om iets te doen het volgende weekend.
    Hierop kwam geen antwoord (whatsapp bericht werd door haar een dag niet geopend,al ben ik me er heus van bewust dat ze dit wsch via een pushmelding zal gelezen hebben).
    's anderdaags stuurde ze in de ochtend, zoals verwacht, dat ze denkt dat we geen match zijn.... Het bericht eindigde ze met enkele virtuele kusjes (wat ik eigenlijk nogal eigenaardig vind in deze context).
    Ik heb intussen al redelijk wat dating-ervaring en voel al redelijk snel aan of er enige oprechte interesse is van mijn date haar kant. Indien dit niet zo is, zal ik dan ook nooit aandringen, maar in dit geval begrijp ik er eigenlijk niet veel van, vooral omdat zij na de date zelf het initiatief nam (wat meestal toch een goed teken is). Ben ik te snel gegaan en is ze daarop afgeknapt of ben ik gewoon naïef? I don't get it...

Pagina 11 van 13 Eerste ... 78910111213 Laatste

Regels voor berichten