Pagina 5 van 5 Eerste 12345

Discussie: Homecinema

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik speel ook al verschillende jaren met een 5.1 surround setup icm Monitor Audio Silver speakers + SVS SB13-Ultra + NAD T758 V2 receiver.
    Zowel in stereo als surround geniet ik nog steeds elke dag van een subliem geluid.
    Dit is zeker niet goedkoop , maar ik ben ook begonnen met de receiver + 2 vloerstaanders om de kosten wat te spreiden.

Ik ken heel wat mensen met een surround systeem van Bose en Sonos . De kwaliteit is in mijn ogen eerder middelmatig voor hetgeen wat je ervoor betaalt.
    Bijvoorbeeld bij Sonos zit je ook aan + 2000 euro ( inclusief de sub ) , maar dit kan absoluut niet tippen aan bovenstaande setup.

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Sonos is echt belachelijk wat dat kost. Geeft een beetje meer voor Bluesound en het klinkt al tien keer beter
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pinker Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ik speel ook al verschillende jaren met een 5.1 surround setup icm Monitor Audio Silver speakers + SVS SB13-Ultra + NAD T758 V2 receiver.
    Zowel in stereo als surround geniet ik nog steeds elke dag van een subliem geluid.
    Dit is zeker niet goedkoop , maar ik ben ook begonnen met de receiver + 2 vloerstaanders om de kosten wat te spreiden.

Ik ken heel wat mensen met een surround systeem van Bose en Sonos . De kwaliteit is in mijn ogen eerder middelmatig voor hetgeen wat je ervoor betaalt.
    Bijvoorbeeld bij Sonos zit je ook aan + 2000 euro ( inclusief de sub ) , maar dit kan absoluut niet tippen aan bovenstaande setup.
    Idd. Ik ben zelf zo ook begonnen en ondertussen heb ik de KEF R serie staan (2x R700, R600c, 4x R300) met 2x SVS PB-2000 subs en dan nog een paar Boston Acoustics als atmos speakers aan het plafond in een dedicated ruimte met projectie.
    Alles wordt gestuurd een NAD T758 V3 met Dirac Live + een aparte eindtrap.
    Als vrienden hier film komen kijken, dan zijn ze altijd onder de indruk en ik heb al vaak mogen horen dat op mijne zolder beter klinkt dan in de Kinepolis ;-)

Ik heb zelf een Sonos Play 1 in de badkamer en dat ding is super handig in gebruik, dus ik snap wel dat het populair is, maar vanaf je in de buurt van 50% volume komt, begint dat al slecht te klinken. Met 2000euro kan je al beter gerief kopen dan een Sonos of Bose setup :-)
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vraagje, bestaat er een alternatief voor dat Sonos Connect ding? Das echt super overpriced.
    Ons speakersysteem staat in de living, maar we willen ook een speakertje zetten in de keuken die de muziek afspeeld die op het speakersysteem in de living wordt afgespeeld. Maar vind niet echt een manier om zo'n Sonos Play of een andere wireless speaker te verbinden met onze Denon receiver...

MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigdickplaya Bekijk bericht
    Vraagje, bestaat er een alternatief voor dat Sonos Connect ding? Das echt super overpriced.
    Ons speakersysteem staat in de living, maar we willen ook een speakertje zetten in de keuken die de muziek afspeeld die op het speakersysteem in de living wordt afgespeeld. Maar vind niet echt een manier om zo'n Sonos Play of een andere wireless speaker te verbinden met onze Denon receiver...
    Ondersteund uw denon HEOS? Anders eens kijken voor een heos speaker in de keuken.

Dat is de Denon concurrent voor Sonos.
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Sonos is echt belachelijk wat dat kost. Geeft een beetje meer voor Bluesound en het klinkt al tien keer beter
    wa gebruikt ge waarvoor zou vraag 1 moeten zijn.

Voor uw homecinema kamer waar ge graag een concerto van Bach beluisterd met ne whisky? dan is sonos niet het beste idee
    gaat het om het gebruiksgemak, om een spotifyplaylist als er vrienden komen en ge wilt rap vd living naar het terras verhuizen?
    Dan is sonos bijna ni te kloppen maar ge betaalt wel voor dat gemak.

of het diene prijs waard is? beslist ge zelf

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Proficiat, daarom dat ik dus Bluesound aanhaal. Die zitten in dezelfde prijsklasse als Sonos maar klinken stukken beter.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

iTrader
    46 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    een paa jaar geleden even wild gegaan met audio en mij een b&w 802 d3 gekocht. En echt vet wat een controle op alle lagen, met een erg helder hoog.

Daarna mij ook een Lyngdorf TDAI 2170 aangeschaft en man, wat een verschil . Ik ben nog meer onder de indruk van die versterker als van de speaker.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik speel in stereo ook met een Lyngdorf , De TDAI2200RP

Omdat ik de cash niet heb , kan vrij maken om een MP50 aan te schaffen , speel ik in surround nog met een Yamah musiccast 1060

Pagina 5 van 5 Eerste 12345

Regels voor berichten