Discussie: Enkel fixatie/fusie

iTrader
    0

Enkel fixatie/fusie

Hallo,

Mijn vraag was of er hier iemand een fixatie/fusie heeft van zijn enkel of iemand hiermee kent? Hoe lang duurde de revalidatie hierna en hoe zat het met pijn achteraf en manier van stappen? Door een val heb ik twee verbrijzelde enkels waarbij mijn rechter talus is gefixeert en mijn linkervoet gaan ze helemaal winkelhaak 90° graden vastzetten. Ik ben redelijk bezorgd over de toekomst want ik ben maar 22 jaar. Vriendelijke groeten

Myllan's schermafbeelding
    4.882
    iTrader
    0
    Godallemachtig wat klinkt dat pijnlijk.
    Hoe ben je dan ten val gekomen als ik vragen mag? Ik heb hiermee geen ervaring enkel met gescheurde ligamenten aan mijn rechtervoet. In juli heb ik dat gehad en voel het soms nu nog. Pumps heb lange periode niet kunnen aandoen omdat ik zowat doodging van de pijn dus wil me niet voorstellen wat voor pijn jij dan moet ervaren.
    Alleszins veel beterschap!

iTrader
    0
    Het is een ongelooflijk verhaal. Ik ben op vakantie in Juli al slaapwandelend van mijn balkon gevallen en 30 meter lager gevallen op een luifel van een restaurant. Enorm veel geluk gehad want ik heb naast mijn verbrijzelde hielen geen permanente schade. Ik ben nu aan het leren wandelen op 1 voet en de pijn valt al bij al best mee. Mijn linkervoet is er wel het ergst aan toe.

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    herkende direct het verhaal: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180802_03646035

Straf man, dat je dit overleefd hebt...

Deze man was er al een beetje erger aan toe, en da's nog van minder hoog: https://nieuws.vtm.be/binnenland/156...st-been-na-val

(verder kan ik jammer genoeg geen nuttige info geven, maar als je twijfelt: waarom niet een second opinion vragen aan je een andere arts? Want veel alternatieven dan kijken bij een andere arts zullen er niet zijn.
    “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het kan.”
    Pippi L.

Myllan's schermafbeelding
    4.882