Pagina 3 van 3 Eerste 123

Discussie: Fake Lego (Lepin)

Sir WarCry III's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathsythe Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    als ik de lego van in mijn tijd bekijk, was alles toch vrij algemeen, nu heb je zeer specifieke bouwsteentjes om toch maar de vorm van een draak ofzo te kunnen maken.

vroeger had ik zo een plastieke doos vol met steentjes en iedere zaterdag kapte ik dat uit en begon gewoon iets random in elkaar te steken.

nu zijn het precies 'action' figures, die ook zo behandeld worden, paar weken mee spelen en dan gewoon compleet in de speelgoedkast smijten, ik verbouwde die lego continu en dat wordt precies niet meer gedaan als ik afga naar mijn neefke/nichtje.
    Ik had zo nen hoop lego astronautjes en in mijne kop waren dat allemaal power rangers. Op den duur bleven die hun helmen niet meer goed zitten omdat ik ze constant op en af was aan het doen om ze te laten "morphen".

Ik had daar ook een aantal "zords" voor gemaakt die ik dan in elkaar stak voor de megazord te vormen. Het zag er allemaal wel alles behalve professioneel uit.

Pompi's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Om iemand een plezier te doen gisteren bezig geweest met 2 setjes van "Playtive".
    Ik had in het begin zelfs niet door dat het geen lego was.

Setje van 180 stuks een klein uur aan bezig geweest; setje van ~911 stuks was 3/4e klaar na 3 uur.
    de €5 en €20 wel waard wat mij betreft; ik zou er ook niet meer aan kunnen geven aangezien dit in mijn ogen echt speelgoed is, het afwerkingsniveau is niet zo mooi dat ik het op mijn schouw zou zetten.

'twas wel wa anders dan ik mij van mijnen tijd kon herinneren toen ik nog 6 varianten blokjes in verschillende lengtes had..
    Life on the fastlane

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pompi Bekijk bericht
    Om iemand een plezier te doen gisteren bezig geweest met 2 setjes van "Playtive".
    Ik had in het begin zelfs niet door dat het geen lego was.

het afwerkingsniveau is niet zo mooi dat ik het op mijn schouw zou zetten.
    Wij hebben ondertussen een aantal van die lego-auto's gemaakt (Mini cooper, aston martin, VW bus en london bus). Kwaliteit merk je soms dat er een blokje minder goed past (geen idee of dat bij de legovarianten ook zo is). Kwaliteit van het materiaal kan ik niet zeggen dat er een verschil is, zeker qua afwerking eens alles in elkaar zit, ziet het er gewoon goed uit.

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb hier die mobiele kraan 42009 set gebouwd staan, hoe wordt de waarde beinvloed daarvan als de doos en 1 handleiding weg is? Iemand interesse er in?

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir WarCry III Bekijk bericht
    Ik had zo nen hoop lego astronautjes en in mijne kop waren dat allemaal power rangers. Op den duur bleven die hun helmen niet meer goed zitten omdat ik ze constant op en af was aan het doen om ze te laten "morphen".

Ik had daar ook een aantal "zords" voor gemaakt die ik dan in elkaar stak voor de megazord te vormen. Het zag er allemaal wel alles behalve professioneel uit.
    Gij bent soms echt te cute

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Bekijk bericht
    Ik heb hier die mobiele kraan 42009 set gebouwd staan, hoe wordt de waarde beinvloed daarvan als de doos en 1 handleiding weg is? Iemand interesse er in?
    Ik veronderstel dat het over echte lego gaat? Bricklink.com voor goede waardemeter, de instructies kan je daar krijgen voor 2-3€ dus dat gaat niet veel van de waarde aftrekken, ergens tussen de 100-150€ lijkt mij een realistisch bedrag voor deze set 2de hands zonder box/instructies

stoica_dva's schermafbeelding
    iTrader
    56 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Verkopen zij nog na de inval en sluiting door de politie?

Hun website bestaat nog, maar bestellen lukt precies niet meer?
    Kan me zelfs niet meer aanmelden op hun nieuwsbrief.

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Regels voor berichten