zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Net terug thuis in Noorwegen, gisteren om 13:00 vertrokken, toch echt wel voortreffelijke kinderen. Nul geklaag
    *** Also sprach Zarathustra ***

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Uitendelijk gewoon naar Puyenbroeck gegaan, denk dat ze zich niet beter hadden kunnen amuseren elders.
    Wij waren daar voor het dierenpark....Amper dieren gezien. Zijn er tenminste wat dieren nu?

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dadels Bekijk bericht
    Wij waren daar voor het dierenpark....Amper dieren gezien. Zijn er tenminste wat dieren nu?
    Nee, al de dieren zijn weg denk ik. ( was de eerste keer in 20 jaar ofzo dat ik daar was)

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik vertrek vandaag voor een maandje road trippen met mijne pa door de usa. Vrouw en kinderen hebben mij net afgezet bij men ouders omdat we morgen al heel vroeg vertrekken. Toen ze terug thuis kwamen, kwam de buurman nog snel effe melden dat mijne zoon Lenn (5 jaar) nu de man des huizes is.

Ik kan toch alleen maar trots zijn als je dit leest

Profitable's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Na enkele maanden proberen eindelijk 2 overduidelijke positieve testen te zien gekregen, dus ons leven krijgt een nieuwe wending :-)

Omdat mijn vrouw regelmatig een glaasje mee drinkt vrezen we dat we het niet lang gaan kunnen verborgen houden.
    We zouden het dan ook aan onze ouders en broers willen vertellen, met de boodschap dat we enkel nog maar een positieve test gedaan hebben en er dus nog van alles kan misgaan.

Maar het kan ook na 3 maanden misgaan of zelfs bij de geboorte, dus we hebben zoiets van: we willen het wel delen in intieme kring zodat ze er ook voor ons kunnen zijn vanaf het begin en ook als het zou misgaan.
    Tegen de rest zouden we wel wachten tot na de echo van 12 weken.

Het heeft zijn pro's en contra's, maar we moeten het aan iemand kwijt en dan houden onze ouders ook op met pushen waar die baby blijft en hoeven we geen lame excuses te zoeken waarom er niet gedronken wordt. Mijn vrouw kan niet echt liegen, dus bij de eerste vreemde tegenreactie komt het dan toch uit en dan hebben we het liever zelf in de hand door het nu al te vertellen...

En welke dag is er mooier dan vaderdag om aan te kondigden dat hij opa wordt...

Hoe staan jullie hier tegenover?
    Laatst gewijzigd door Profitable; 8 juni 2019 om 22:25
    Life is all about being Profitable.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    22 (100%)
    Eerst en vooral: proficiat! Geniet ervan!

Best eerst, en zo snel mogelijk, naar de gynaecoloog. Indien daar bevestiging kan je het tegen je meest naasten vertellen.

Probeer het niet te enorm te verspreiden (maar dat ben je ook niet van plan) want inderdaad, voor die 12 weken gaat het best regelmatig nog eens mis. Wij hebben dat hier ook éénmaal voorgehad.

Profitable's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Eerst en vooral: proficiat! Geniet ervan!

Best eerst, en zo snel mogelijk, naar de gynaecoloog. Indien daar bevestiging kan je het tegen je meest naasten vertellen.

Probeer het niet te enorm te verspreiden (maar dat ben je ook niet van plan) want inderdaad, voor die 12 weken gaat het best regelmatig nog eens mis. Wij hebben dat hier ook éénmaal voorgehad.
    Bedankt

Een bloedtest lijkt ons ook enkel te testen of dat HCG hormoon aanwezig is, dus net wat die clearblue testen doen. Na enkele seconden kwam hierbij al een dikke verticale streep tevoorschijn (feller dan de horizontale en controle lijnen). Ook de digitale test gaf heel snel positief aan.
    Op verschillende fora las ik dat er geregeld wel iets kan mislopen met een bloedtest (menselijke fouten in labo). In NL is die test ook niet gebruikelijk.

We maken sowieso wel een afspraak volgende week, maar morgen is eigenlijk echt een ideale dag. Iedereen is nog eens samen, wat niet vaak gebeurd bij ons. Dus dat is ook wel min of meer ons punt van twijfel: is die bloedtest nu echt het wachten waard als de urinetesten overduidelijk zijn en ze verder alle zwangerschapssymptomen heeft?
    Life is all about being Profitable.

Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Profitable Bekijk bericht
    Bedankt

Een bloedtest lijkt ons ook enkel te testen of dat HCG hormoon aanwezig is, dus net wat die clearblue testen doen. Na enkele seconden kwam hierbij al een dikke verticale streep tevoorschijn (feller dan de horizontale en controle lijnen). Ook de digitale test gaf heel snel positief aan.
    Op verschillende fora las ik dat er geregeld wel iets kan mislopen met een bloedtest (menselijke fouten in labo). In NL is die test ook niet gebruikelijk.

We maken sowieso wel een afspraak volgende week, maar morgen is eigenlijk echt een ideale dag. Iedereen is nog eens samen, wat niet vaak gebeurd bij ons. Dus dat is ook wel min of meer ons punt van twijfel: is die bloedtest nu echt het wachten waard als de urinetesten overduidelijk zijn en ze verder alle zwangerschapssymptomen heeft?
    Het is uiteraard waar ge u zelf het beste bij voelt maar het komt geregeld voor dat er uiteindelijk bij controle op 6-7weken geen hartactiviteit is of geen embryo (enkel lege vruchtzak).
    Daarnaast hebt ge bij een urinetest geen hcg-waarde, het kan dus zomaar zijn dat uw hcg-waarde wel hoog genoeg is om positief te testen (moet daarvoor niet zo hoog zijn) maar veel te laag is voor de (geschatte) duur van de zwangerschap (de eerste 2 (?) weken verdubbelt dit elke 48uur, indien deze waarde dus laag ligt - en blijft-, duidt dit op een slechte innesteling en dus nakende miskraam*). Al duiden hevige zwangerschapssymptomen alvast op een hoge HCG volgens mij.

Ik ken hier geen procenten over (vermoed dat dat wel meevalt, maar ge weet nooit) en ik snap dat ge het morgen wel een goeie dag vindt (en moeilijk om te liegen IVM de drank) maar tenzij ze ook op de hoogte zijn dat ge al aant proberen zijt, zou ik toch tot na die eerste controle wachten. (Als het misloopt en ge hebt steun nodig kunt ge dat ook nog steeds laten weten maar dan hebt ge op zijn minst niet zo'n euforisch moment op een belangrijke dag dat achteraf zuur aanvoelt)

Ik heb bij mijn eerste wel direct laten weten hoe het zat na de positieve bloedtest (aan mijn ouders en zus) maar wij zaten toen al in een traject van IVF en de voorgaande terugplaatsingen waren al uitgelopen in voorgenoemde vroege miskramen dus alles lag al open en bloot op tafel. Voor mijn tweede heb ik wel gewacht (tot 10 weken denk ik?). Het is ook wel fijn om die eerste weken voor uzelf en uw partner te hebben.

Edit: en proficiat uiteraard!

* Gezien slechte innesteling vind ik het zelf een beetje raar om over miskraam te spreken (wat toch een zwaar beladen woord is), bij IVF noemen ze zoiets een biochemische zwangerschap :v
    Laatst gewijzigd door Tha_nOn; 9 juni 2019 om 04:49

iTrader
    0
    Gefeliciteerd!!

Wij hebben 2x een kindje verloren (1ste in 1ste trimester en 2de in 2de trimester) en ik kan je gevoel enkel beamen: deel de vreugde. NU heb je een reden tot vieren, doe dat dan ook
    Ga vooral niet uit van het negatieve en geniet van elke fase.
    Mijn zus gaf trouwens wagenziekte als excuus om niet te drinken ;p

iTrader
    0
    https://deblijekralenplank.com/?p=1171

Toch wel efkes serieus gegniffeld
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    22 (100%)
    Mijn oudste dochter is vorige week 9 geworden en gaf vandaag verjaardagsfeestje voor de klasgenoten. Ze nodigde daarbij een jongen uit die iets minder goed in de klasgroep ligt, beetje type ongeleid projectiel, soms wat licht ontvlambaar, maar in de basis niet slecht. Ze wou hem door hem uit te nodigen wat dichter betrekken bij de groep.

Jongen is schijnbaar zielsgelukkig aangekomen deze middag en heeft zich, samen met de anderen, echt goed geamuseerd.

Ergens tijdens de namiddag liet hij zich tegen ons ontvallen dat het de allereerste keer was dat hij op een feestje werd uitgenodigd.

Ik ben verdomd trots op mijn dochter.
    11 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Mijn oudste dochter is vorige week 9 geworden en gaf vandaag verjaardagsfeestje voor de klasgenoten. Ze nodigde daarbij een jongen uit die iets minder goed in de klasgroep ligt, beetje type ongeleid projectiel, soms wat licht ontvlambaar, maar in de basis niet slecht. Ze wou hem door hem uit te nodigen wat dichter betrekken bij de groep.

Jongen is schijnbaar zielsgelukkig aangekomen deze middag en heeft zich, samen met de anderen, echt goed geamuseerd.

Ergens tijdens de namiddag liet hij zich tegen ons ontvallen dat het de allereerste keer was dat hij op een feestje werd uitgenodigd.

Ik ben verdomd trots op mijn dochter.
    En terecht!

Hebben jullie meer discussie/ruzie met uw partner sinds er een kindje is?
    Kunnen jullie er goed mee omgaan dat uw leven plots volledig anders is?

Ik merk dat wij soms meer eens discussiëren over de domste zaken. Vooral omdat we beiden vermoeid zijn en de kleine veel aandacht vraagt. Ook heb ik mij sterk moeten aanpassen aan de gehele situatie en zowat 'mijne draai vinden'.

Let op, ik zou het niet anders willen. Onze dochter is nu 2j en 't is de max! Maar als ge FB en instagram bekijkt is het precies overal happy mommy and daddy en geen vuiltje aan de lucht. Ik wil graag eens weten hoe het zit bij anderen zonder alles te verbloemen.
    Don't think you are, know you are...

iTrader
    1 (100%)
    Daarom dat je hier dus "verplicht" bent om iedereen uit te nodigen. Ik vraag me soms af of dat de beste manier is, maar het is in ieder geval beter dan een kind dat nooit ergens uitgenodigd wordt.

Kjelleke's schermafbeelding
    iTrader
    34 (97%)
    Ik ben afgelopen zaterdag papa geworden van Elias, 3kg160 en 50cm.

The dadlife kan nu ook beginnen voor mij.

Hoe ging de voeding voor jullie bij het geven van borstvoeding?

Hadden jullie vrouw last van 'harde borsten'?
    Hij kan de melkproductie van mijn vriendin niet snel genoeg slikken.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Greetings

Kjell
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Proficiat ik ben ook papa van Elias :-)

Ondertussen bijna 7 maand en een droombaby. Weent bij nooit en is met alles voor op schema das altijd leuk.

De hele dag zit die te lachen naar ons.

Vorige week naar kind en gezin, moesten ze kijken als hij op zijn buik kon liggen en spelen met speelgoed.

Maar ons manneke zat daar al zelfstandig recht op de bureau terwijl hij zijn tuutje van hand naar hand deed, dus mevrouw had snel genoeg gezien

Ook al heb je zo’n dingen niet zelf in de hand, het maakt je toch fier en trots als je daar zit

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

Pagina 97 van 107 Eerste ... 478793949596979899100101 ... Laatste

Regels voor berichten