Pagina 89 van 89 Eerste ... 39798586878889
    jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Via een simpele bloedproef kunnen ze dat ook nagaan zonder dat je jezelf laat vaccineren, jammer dat er vooral wordt gezegd dat je je als volwassene gratis kan laten vaccineren (2x naar de dokter lopen) en niet dat je met een bloedcontrole (nooit slecht om eens je algemene gezondheid zo te laten checken) dat kan controleren.
    Dat doe ik jaarlijks in maart op aanraden van mijn dokter. Kost 2 keer niks en vertelt zoveel.

iTrader
    0
    Een oorontsteking, 3 tanden aan het doorkomen en de ganse dag gillen als een speenvarken omdat ze aan mijn handen rond wil stappen. Niet rechtstaan, niet met de loopkar en al helemaal niet meer al kruipend!!!
    Please. Shoot me. NOW! *zombie modus *

Micheal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Een oorontsteking, 3 tanden aan het doorkomen en de ganse dag gillen als een speenvarken omdat ze aan mijn handen rond wil stappen. Niet rechtstaan, niet met de loopkar en al helemaal niet meer al kruipend!!!
    Please. Shoot me. NOW! *zombie modus *
    Aaah, the joys of parenthood!

.Sinister.'s schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willydrama Bekijk bericht
    iemand die zijn/haar kleine bewust niet laat inenten tegen mazelen ?
    Heel bewust wel inenten.
    Mensen die dat niet doen, zouden ze hun recht op ziekteverzekering moeten afnemen.

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Wanneer begonnen ze bij jullie te stappen?

Hier is de kleine meid vandaag 11 maanden, maar stappen gaat nog wel een tijdje duren heb ik de indruk, die voeten hangen/staan er maar ze heeft nog geen idee dat ze die ook kan bewegen/verzetten.

Micheal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht

Hier is de kleine meid vandaag 11 maanden, maar stappen gaat nog wel een tijdje duren heb ik de indruk, die voeten hangen/staan er maar ze heeft nog geen idee dat ze die ook kan bewegen/verzetten.
    Onze zoon is een paar dagen voordat hij 1 werd gewoon beginnen stappen.
    Hij kon al recht staan en met hulp stappen.. vanaf 10-11 maand

iTrader
    0

13-14 maanden de eerste wankele stapjes met HEEL veel steun. 1 meter per 3 minuten of zo Nu met steun aan een stevig tempo! Op 12 maanden snapte ze ook helemaal niet waarom we haar per se op die. Voetjes wilden zetten hoor...

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Bij onze tweede was het +-17 maanden eer hij kon stappen.
    Vanaf een jaar 'stapte' hij rond op zijn knieën. In de crèche hadden ze dat nog nooit gezien.
    Ge moet u daar niet teveel zorgen in maken, elk kind heeft zijn eigen tempo.

Je kan dat geforceerd vervroegen, heb al verhalen gehoord van andere ouders dat ze hun kind bijv dwingen recht te staan.
    (elke keer het wil beginnen kruipen, het kind op zijn/haar voetjes recht zetten en dat ganse dagen volhouden)

Maar ik zie daar hoegenaamd het nut niet van in. Kinderen opkweken lijkt me eerder een uithoudingswedstrijd/marathon ipv een sprint.

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Tweeling #1 : 14 maanden oud, de dag voor kerstmis.
    Tweeling #2 : 11 maanden oud.
    *** Also sprach Zarathustra ***

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Btw, ik denk dat ik dat hier vorig jaar ook gevraagd heb maar ze zijn nu een jaar ouder dus weerom..

We komen naar België voor een week rond hemelvaart. Is Planckendael of de antwerpse Zoo te doen met kinderen van 2,5 ? Meeste pretparken zijn waarschijnlijk niet de moeite voor hen, maar kinderboerderijen, speeltuinen, etc in rond ( ruim gesproken, binnen de 30-45 min) Dendermonde regio ?
    *** Also sprach Zarathustra ***

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    De mijne is 2 en vindt beestjes geweldig. De zoo is dus ideaal
    Denk dat die vlieger wel voor de meeste kindjes op gaat. En er zijn ook speeltuintjes, ze hebben normaal gezien wel genoeg te doen.
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0

18 maand hier. Hij stond wel al een tijdje alleen recht en kon aan het handje stappen, maar alleen? Ho maar :'). Een maand ervoor heeft hij 1 dag wat alleen rondgestapt (en dat ging oké) maar toen vond meneer het allemaal toch te vroeg :'). Hij stapte wel direct heel stabiel.

Het was wel een poepschuiver wat als voordeel heeft dat hij sowieso met gerief in zijn handjes al overal geraakte, anders zou hij wel vroeger beginnen stappen zijn denk ik.

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Amai, dieje van ons stapt van zijn 11 maanden. Ik zou mij niet kunnen inbeelden dat hij het nu (16m) nog niet kan :o. Altijd is em weg. Het is al geen stappen meer maar lopen
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 - GTX 970 @ 1450/3900 Mhz - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tha_nOn Bekijk bericht
    18 maand hier. Hij stond wel al een tijdje alleen recht en kon aan het handje stappen, maar alleen? Ho maar :'). Een maand ervoor heeft hij 1 dag wat alleen rondgestapt (en dat ging oké) maar toen vond meneer het allemaal toch te vroeg :'). Hij stapte wel direct heel stabiel.

Het was wel een poepschuiver wat als voordeel heeft dat hij sowieso met gerief in zijn handjes al overal geraakte, anders zou hij wel vroeger beginnen stappen zijn denk ik.
    Hier ook een poepschuiver, bizarre is dat nu ze kan stappen met hulp, ze plots "normaal" kruipt! Alsof ze nu pas beseft dat die 2 aanhangsels aan haar poep ook een functie hebben

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Btw, ik denk dat ik dat hier vorig jaar ook gevraagd heb maar ze zijn nu een jaar ouder dus weerom..

We komen naar België voor een week rond hemelvaart. Is Planckendael of de antwerpse Zoo te doen met kinderen van 2,5 ? Meeste pretparken zijn waarschijnlijk niet de moeite voor hen, maar kinderboerderijen, speeltuinen, etc in rond ( ruim gesproken, binnen de 30-45 min) Dendermonde regio ?
    als het wat meer mag zijn, zit je met 1u10 voor Paira Daiza, dat is véél meer de moeite, zelfs voor de kinderen. Daar is een uitstekend speelterrein en voor jullie is het ook totaal iets anders dan een standaard dierenpark, denk ik.
    “Bezuinigen op onderwijs? Hebben we nog niets geleert?”
    Loesje

Pagina 89 van 89 Eerste ... 39798586878889

Regels voor berichten