Pagina 5 van 107 Eerste 1234567891555105 ... Laatste
    Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelderke Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Onze dochter is net 11 maand geworden. Wij zijn beiden in zekere zin wat gefrustreerd geworden omdat we onszelf volledig zijn kwijt geraakt. Geen tijd meer voor elkaar, geen tijd meer voor vrienden, geen tijd voor hobby's, geen tijd meer om gewoon even niks te doen, ...

Ondertussen is nummer twee ook op komst, we kiezen liever voor de korte pijn
    Bwa met eentje valt dat toch nog mee? Niemand die er eens een avondje op wil passen?

Plannen, plannen en nog eens plannen. Alle spontaniteit gaat er uit, dat wel. Je moet alles op voorhand plannen als je iets met twee wil doen. Dat is wel een aanpassing natuurlijk. Waardoor er sowieso wel minder tijd is voor elkaar.

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Myllan Bekijk bericht
    Zij kan (kon) eveneens over haar nek gaan door die dikke bierbuik van jou, lelijke broek, geruit hemd of god weet hoe jij der bij liep.
    Niet zo highclass doen en laat iedereen in zijn/ haar waarde.
    Ik ga ook liever dood dan zoiets aan te doen maar als zij daarvan gelukkig wordt who cares?
    Of haar kinderen daar ook zo over denken..
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

Myllan's schermafbeelding
    5.023
    iTrader
    0
    Ja ik zou maar al een afspraak maken bij een kindertherapeut want ja stel dat ze er een trauma aan overhouden.
    Zolang die kinderen de pubertijd nog niet bereikt hebben denk ik niet dat ze daarvan wakker liggen.

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    Bwa met eentje valt dat toch nog mee? Niemand die er eens een avondje op wil passen?

Plannen, plannen en nog eens plannen. Alle spontaniteit gaat er uit, dat wel. Je moet alles op voorhand plannen als je iets met twee wil doen. Dat is wel een aanpassing natuurlijk. Waardoor er sowieso wel minder tijd is voor elkaar.
    Vooral dit.
    De spontane dingen beperken zich tot vrij basic dingen die weinig of geen planning vragen.
    Wandelen bv, kan je altijd snel met z'n drietjes doen en zelfs spontaan met vrienden afspreken lukt vrij aardig: ofwel komt er volk naar ons, ofwel gaan wij tot daar maar komen we wat later en vertrekken we wat vroeger. Die snappen dat allemaal wel hoor.
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Enkele jaren geleden de fratsen van de dochter hier gepost, nu tijd voor die van de zoon (momenteel 4 jaar):

Toen hij naar het toilet ging met mij zag hij een persoon met dwerggroei. Zoon: "loopt die vanzelf of is dat op electriciteit"

"Papa, eet jij ook graag chineesappels? (hij bedoelde sinaasappels, was naar een Nederlands programma (waar ze eerder zeggen 'sinesappels') aan het kijken."

Hij wist niet wat te kiezen op de kermis. Plots: "als ik met mijn wijze vinger..." (wss bedoelde hij wijsvinger)

Mama; "Heb je zin om nog wat te knuffelen". Zoon: "Nu niet mama, want ik ben dringend moe"

Zoon wil met mij ganzenbord spelen. "Ik zal de handleiding lezen, papa." Hij begint (doet alsof hij leest): " Eerst moet je een snoepje krijgen..."

Toen papa zei dat het tijd was om te gaan slapen, antwoordde de zoon ad rem: "Papa, je bent geen goede leider".

Toen hij kleiner was: "Mama, ik heb de mieren dood gejagerd. .... De trein gaat knallern .... Een kikker is een kwaakspringer."

Klasgenootje had een schepje mee naar school. Leerkracht: "Misschien kunnen we het buiten gebruiken" Zoon: Nee, de zee is toch veel te ver.

Hij liet een scheetje. Mama vraagt of hij kaka moet doen op de WC. Zoon: "Neenee, het is er eentje voor hier"

Op een ochtend wilden mama en papa wat verder soezen en lieten ze de kinderen naar Samson kijken. Plots horen we geroep en getier en komt de zoon in de gang staan en zegt: "Ik ben niet flink". Leuk als hij zo eerlijk is...

Toen hij nog geen 2 was, zei hij als hij wou zeggen dat de dochter ("X") wakker was gewoon "X is kakker"

Toen hij nog niet kon liegen: Mama: "heb je kaka gedaan" Zoon: "jaa.... neuuuh".
    ----
    ik kan het iedereen aanraden om een boekje te hebben waar je zo'n dingen kan inschrijven. Leuk om te lezen en later handig als chantagemateriaal
    Laatst gewijzigd door JPV; 25 augustus 2018 om 06:34
    “Denk niet wit, denk niet zwart,
    Denk niet zwart-wit
    Maar in de kleur van je hart ”
    Frank Boeijen
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik ben blij dat ze hier eindellijk wat ouder zijn, nu 3 en 5. Ik heb altijd gezegd als ik de eerste maanden tot 9 maanden kon skippen deed ik het en vind het nog steeds. Nu ist allemaal veel fijner. Zo klein is toch niks voor mij...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Enkele jaren geleden de fratsen van de dochter hier gepost, nu tijd voor die van de zoon (momenteel 4 jaar):

Toen hij naar het toilet ging met mij zag hij een persoon met dwerggroei. Zoon: "loopt die vanzelf of is dat op electriciteit"

"Papa, eet jij ook graag chineesappels? (hij bedoelde sinaasappels, was naar een Nederlands programma (waar ze eerder zeggen 'sinesappels') aan het kijken."

Hij wist niet wat te kiezen op de kermis. Plots: "als ik met mijn wijze vinger..." (wss bedoelde hij wijsvinger)

Mama; "Heb je zin om nog wat te knuffelen". Zoon: "Nu niet mama, want ik ben dringend moe"

Zoon wil met mij ganzenbord spelen. "Ik zal de handleiding lezen, papa." Hij begint (doet alsof hij leest): " Eerst moet je een snoepje krijgen..."

Toen papa zei dat het tijd was om te gaan slapen, antwoordde de zoon ad rem: "Papa, je bent geen goede leider".

Toen hij kleiner was: "Mama, ik heb de mieren dood gejagerd. .... De trein gaat knallern .... Een kikker is een kwaakspringer."

Klasgenootje had een schepje mee naar school. Leerkracht: "Misschien kunnen we het buiten gebruiken" Zoon: Nee, de zee is toch veel te ver.

Hij liet een scheetje. Mama vraagt of hij kaka moet doen op de WC. Zoon: "Neenee, het is er eentje voor hier"

Op een ochtend wilden mama en papa wat verder soezen en lieten ze de kinderen naar Samson kijken. Plots horen we geroep en getier en komt de zoon in de gang staan en zegt: "Ik ben niet flink". Leuk als hij zo eerlijk is...

Toen hij nog geen 2 was, zei hij als hij wou zeggen dat de dochter ("X") wakker was gewoon "X is kakker"

Toen hij nog niet kon liegen: Mama: "heb je kaka gedaan" Zoon: "jaa.... neuuuh".
    ----
    ik kan het iedereen aanraden om een boekje te hebben waar je zo'n dingen kan inschrijven. Leuk om te lezen en later handig als chantagemateriaal
    Zaaaaaalig als ze al zo een karakter hebben als ze klein zijn!
    En inderdaad, noteren! Hier is het volop foto's trekken van alles, meer dan mama, baba en daaida komt er nog niet uit ;p

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    Ik ben blij dat ze hier eindellijk wat ouder zijn, nu 3 en 5. Ik heb altijd gezegd als ik de eerste maanden tot 9 maanden kon skippen deed ik het en vind het nog steeds. Nu ist allemaal veel fijner. Zo klein is toch niks voor mij...
    Ik mis dat babyzijn wel... heerlijk zo 's avonds in mijne zetel zitten met een klein boeleke dat ligt te pitten of flesje te drinken.

En dat vooral stilzit

iTrader
    0
    Hier 3 kinderen. 4j , 2j en 10 weken. Ben mezelf tijdens deze 4 jaar toch een paar keer serieus tegenkomen.

Zo weet dat ik echt niet tegen moe zijn kan en al mijn geduld dan verlies.

Ook heb ik ondervonden dat ik vrij autoritair ben, waar ik echt wel van ben geschrokken, want zo heb ik mezelf nooit gezien.

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk

iTrader
    0
    Wie ergert zich hier ook dood aan het feit dat kennissen met kinderen van dezelfde leeftijd overal een strijd van maken? De onze kan al kruipen, de onze kan al lopen, de onze kan dit al of dat al... uiteraard steeds gepaard met de nodige foto's en filmpjes.

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Wie ergert zich hier ook dood aan het feit dat kennissen met kinderen van dezelfde leeftijd overal een strijd van maken? De onze kan al kruipen, de onze kan al lopen, de onze kan dit al of dat al... uiteraard steeds gepaard met de nodige foto's en filmpjes.
    Bwah als het is van 'oh kijk onze X kan dit of dat' dan is dat imo geen probleem. Als jij echter zegt 'oh ons jefke liep gisteren voor het eerst' en ze komen af met 'ah en hoe oud is die nu? Oh onze mariette deed dat al op <leeftijd -x maanden>' -- :rolleyes:
    *** Also sprach Zarathustra ***

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    den onze is zelfs nog ni proper

fotokes zien?

Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk bericht
    den onze is zelfs nog ni proper
    Diene van mij ook niet, krijgen hem er ook niet in geïnteresseerd. Hopelijk lukt het nog tegen november (school dan) maar we hebben er echt geen energie voor momenteel /badparenting

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Bwah als het is van 'oh kijk onze X kan dit of dat' dan is dat imo geen probleem. Als jij echter zegt 'oh ons jefke liep gisteren voor het eerst' en ze komen af met 'ah en hoe oud is die nu? Oh onze mariette deed dat al op <leeftijd -x maanden>' -- :rolleyes:
    Ah mijn zus heeft zo'n collega. Die zijn oudste verschilt maar een week met mijn oudste nichtje. Elke keer dat hij vraagt hoe het daarmee gaat is't om te stoefen over de zijne.

Nu heeft hij sinds mei een tweede maar aangezien die van mijn zus sneller achter elkaar zijn gekomen kan em dat ni meer.
    Wel grappig, twee weken terug hadden we nen trouw en blijf mijn dochter (16 maand) bij mijn zus slapen. Die was aan't vertellen dat ze dan terug wa meer moeten oppassen; die van ons kan namelijk den trap op en mijn zus heeft geen hekjes meer aangezien die haar twee bengels al wat ouder zijn.
    Collega: ah, die kan den trap op en van wanneer is die?
    Mijn zus: van april.
    Collega: ja, ik zie dat bij ons tweede ook, die moet ik ook al tegenhouden.
    Mijn zus: april vorig jaar hé.
    En zich dan maar in bochten wringen dat zijn wonder kind toch al enorm op weg was om op haar 3 maand al nen trap op te kruipen
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Meestal wordt er zo gevraagd naar onze dochter, onmiddellijk gevolgd door een filmpje waarin ze hunne kleine filmen als hij al probeert te lopen etc.. het is gewoon telkens gestoef
    Of zo een kind van enkele maanden oud al volledig in de kledij van Hugo Boss en Armani steken... en dan foto's doorsturen waar de merknamen duidelijk op te zien zijn.

Pagina 5 van 107 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Regels voor berichten