Pagina 49 van 49 Eerste ... 394546474849
    Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Hier zitten we ook in verbouwingen, dochter nu vijf en half maanden. We hebben zelfs een maand moeten verhuizen zodat er nieuwe vloer kon gelegd worden
    Hebben het wel speciaal nu gedaan, ze beseft er weinig tot niets van
    Nu slapen we momenteel wel nog beneden, aangezien we nog moeten wachten op onze nieuwe trap. Voor de rest is alles binnen gedaan.
    Aan de buitenkant zijn ze nu volop bezig isolatie + crepi te zetten. Buiten véél vuil valt dat wel mee.

Ga iig blij zijn als alles achter de rug is en we terug gewoon boven kunnen gaan slapen.
    De 9lives Crew loopt voor Kom Op Tegen Kanker!
    Help ons het doel te bereiken, al is het maar om ons te zien afzien (op de bijbehorende meet)!

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Hier iemand ervaring met anderstalige skileraars voor hun klein mannen?

Ik twijfel om een gebied te zoeken met nederlandstalige monitors voor onze Jules (dan 4 jaar) te leren skiën.
    Ik hoor dat de taal eigenlijk niet zou mogen uitmaken, en dat die klein mannen met hun ogen leren tijdens de les.

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hier iemand ervaring met anderstalige skileraars voor hun klein mannen?

Ik twijfel om een gebied te zoeken met nederlandstalige monitors voor onze Jules (dan 4 jaar) te leren skiën.
    Ik hoor dat de taal eigenlijk niet zou mogen uitmaken, en dat die klein mannen met hun ogen leren tijdens de les.
    Geen ervaring met anderstalige skileraars, wel een aanrader qua skigebied voor kleine kinderen: Winterberg, met het Landal park vlak aan de skipiste.

'vlakbij' Brussel en het stikt er van de Nederlanders. Normaal gezien slecht nieuws, maar wel goed voor Nederlandstalige skileraars .

Denk toch dat het beter is om een Nederlandstalige leraar te hebben op die leeftijd. Het gaat hem dan immers niet alleen om de instructies, maar ook om de emoties die ze moeten kunnen uiten.
    “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het kan.”
    Pippi L.

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    en in het slechtste geval: SEA bands. Werkt volgens mij niet medisch, maar m'n dochter heeft sinds dien toch niet meer moeten overgeven. Al werkt het via een placebo-effect, het werkt dus (toch voor de dochter)
    Bedankt! Ik was compleet vergeten dat dat bestond.
    De onze hebben er ook enorm last van en als we ergens naartoe gaan, vertrekken we meestal vóór hun eerste fles zodat als het voorvalt, het niet zo erg is. Maar leuk is dat eigenlijk niet...

Ik vermoed ook dat het 100% placebo is, dus moeten ze wel in staat zijn om erin te kunnen geloven. Vanaf welke leeftijd heb je dat bij uw dochter geprobeerd?
    Onze oudste is 3, dat is misschien nog wat te jong...

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    ik denk dat we het geprobeerd hebben toen ze 5 was, was toen ook de eerste keer dat we ervan hoorden.
    “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het kan.”
    Pippi L.

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ze spreken in hun reclame vanaf 3 jaar en onze oudste wordt 3 in januari, ik ga dat vanavond bestellen.

Pagina 49 van 49 Eerste ... 394546474849

Regels voor berichten