Pagina 2 van 140 Eerste 1234561252102 ... Laatste
    Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb diene van ons al een paar keer achter het behang willen plakken de laatste weken. De peuterpuberteit.. degene die dat uitgevonden heeft mogen ze ook de dood met de kogel door ophanging geven! en een spuitje erbij!

Negeren is nog altijd het beste middelke precies. Want als ge er tegenin gaat.. ge zult het geweten hebben.
    Vreselijk idd. Zo van die hysterische driftbuien...

Veel meer dan negeren en/of in zijn kamer zetten, kan je idd niet doen volgens mij. En bidden dat hij het niet op verplaatsing krijgt

Nog erger dan dat, zijn van die mensen die dan komen beweren dat het 'allemaal een kwestie van opvoeding is'.

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    Vreselijk idd. Zo van die hysterische driftbuien...

Veel meer dan negeren en/of in zijn kamer zetten, kan je idd niet doen volgens mij. En bidden dat hij het niet op verplaatsing krijgt

Nog erger dan dat, zijn van die mensen die dan komen beweren dat het 'allemaal een kwestie van opvoeding is'.
    of "geeft ze een paar goei lappen" tzal wel overgaan!

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren m'n dochter van 16 maand voor het eerst in't straf gezet. Na twintig keer zeggen dat ze uit de afwasmachine moest blijven terwijl ik ze inlaad, ze opgepakt en tegen de muur gezet (met haar rug, dus gezicht gewoon naar mij). Ongeloof en veel gehuil. Maar daarna heb ik toch ne knuffel gekregen en hebben we een kussenfort in de zetel gemaakt, ze heeft er geen trauma's aan over gehouden

Voor de rest is die eigenlijk heel braaf, wat wild en ontstuimig maar braaf. Alleen wanneer ze moe is, is ze wat lastiger.
    Mijn vriendin werkt in ploegen, soms is het heel leuk wat vader-dochter time te hebben. Wanneer ze moe (en dus lastig is) vervloek ik die ploegen wel eens
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creeping Death Bekijk bericht
    Gisteren m'n dochter van 16 maand voor het eerst in't straf gezet. Na twintig keer zeggen dat ze uit de afwasmachine moest blijven terwijl ik ze inlaad, ze opgepakt en tegen de muur gezet (met haar rug, dus gezicht gewoon naar mij). Ongeloof en veel gehuil. Maar daarna heb ik toch ne knuffel gekregen en hebben we een kussenfort in de zetel gemaakt, ze heeft er geen trauma's aan over gehouden

Voor de rest is die eigenlijk heel braaf, wat wild en ontstuimig maar braaf. Alleen wanneer ze moe is, is ze wat lastiger.
    Mijn vriendin werkt in ploegen, soms is het heel leuk wat vader-dochter time te hebben. Wanneer ze moe (en dus lastig is) vervloek ik die ploegen wel eens
    Oh, the worst is yet to come

Maar 16 maanden is wel een leuke leeftijd (als ze niet te moe zijn idd). Onze jongste is nu ook die leeftijd.

Alleen is het ook de leeftijd dat ze overal proberen opkruipen, inkruipen, aan elke kabel trekken die ze kunnen vinden, elke kast of schuif uitladen die ze tegenkomen, ... rustig neerzitten is er niet vaak meer bij

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk bericht
    ouch... zo iets overleef ik niet denk ik.

Ik wrijf in mijn 2 pollekes dat ik diene van ons elke ochtend uit zijn bed moet gaan halen. In het weekend kan die zelfs tot 9u blijven liggen, zaaaaalig.
    Na de vaccinaties heeft ze eens tot na 7u geslapen, elk kwartier gaan controleren of ze wel nog ademde, geen koorts had,... Want dit was ZO abnormaal! ;p

Het is wel lastig natuurlijk, de oververmoeidheid hakt stevig door bij mij. De papa slaapt doorheen alles dus die heeft er weinig last van! Behalve van zijn oververmoeide, chagrijnige vrouw...

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Die thuis slaapt nu de laatste 2 weken van 22u tot 07u30-08u30.
    Soms heb ik er zelfs schrik voor dat er iets mis is
    Maar ze is pas 7 weken, dus dat zal nog wel verslechteren, maar deze goede nachtrust pakken ze ons toch al niet meer af ^^
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Na de vaccinaties heeft ze eens tot na 7u geslapen, elk kwartier gaan controleren of ze wel nog ademde, geen koorts had,... Want dit was ZO abnormaal! ;p

Het is wel lastig natuurlijk, de oververmoeidheid hakt stevig door bij mij. De papa slaapt doorheen alles dus die heeft er weinig last van! Behalve van zijn oververmoeide, chagrijnige vrouw...
    Maak hem wakker? Er is toch geen enkele reden dat jij elke keer moet opstaan?

anyway beide 21 maanden hier, geen klagen. Behalve dat ik de ene nu elke dag 2 keer een astma verstuiver op haar gezicht moet forceren <.< Ze haat me nog niet gelukkig.
    *** Also sprach Zarathustra ***

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ja, de onze sliep door na 14 dagen... hij kreeg borstvoeding en dus kon die van ons elke 3u gaan eten geven... tot we het lumineuze idee kregen van hem voor het slapen te gaan een fleske te geven zodat we zeker wisten dat hij genoeg binnenhad: resultaat -> ganse nacht doorgeslapen... wij werden om 7u wakker en beseften dat we hem niet gehoord hadden, alle 2 in zotte paniek naar die kamer met het gedacht dat er iets gebeurd was....

lag meneer daar rustig te knorren

ben nog nooit zo rap uit mijn bed geweest
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik ben gewoon veel te bezorgd, echt een ramp.

Myllan's schermafbeelding
    5.012
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Deze jongen in mijn buik is helemaal gek geworden, knettergek denk dat hij ADHD heeft.
    Telkens wanneer ik ga slapen denkt hij zo van ik ga even touwtje springen met mama's darmen en de rest van de ingewanden en organen gebruiken als boksbal en trapmat en ondertussen op ballet.
    Als dit tegen het eind zo blijft ga ik wel een exorcist raadplegen ipv mijn gynaecoloog.

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Myllan Bekijk bericht
    Deze jongen in mijn buik is helemaal gek geworden, knettergek denk dat hij ADHD heeft.
    Telkens wanneer ik ga slapen denkt hij zo van ik ga even touwtje springen met mama's darmen en de rest van de ingewanden en organen gebruiken als boksbal en trapmat en ondertussen op ballet.
    Als dit tegen het eind zo blijft ga ik wel een exorcist raadplegen ipv mijn gynaecoloog.
    Hoe ver ben je nu? Al toe aan de gekneusd gestampte ribben?

Zarathustra: mijn man is gewoon niet wakker te krijgen. Zombie x12.
    Zelfs toen ik hem wakker maakte om 3u 's nachts met de boodschap dat ik al 2u regelmatig weeën had, kreeg ik als antwoord "kan dat niet nog een paar uur wachten?" is ook gewoon terug in slaap gevallen in het ziekenhuis terwijl ik aan de monitor lag. Op weg naar daar werden we aan de kant gezet door de politie, heeft hij (ochtendhumeur + stress) gezegd dat ze hem niet lastig moesten vallen en moesten laten doorrijden! Gelukkig was de puffend, kotsende, hoogzwangere op de passagiersstoel een goede indicator van wat er aan de hand was. ;p
    Toen enkele uren later de weeën stopten en we terug naar huis mochten, heeft hij een ganse dag geklaagd over het feit dat ik zijn nachtrust verknald had... Kreeg hij een niet zo lief antwoord dat de pijnlijke weeën, het kotsen,.. Misschien nog nèt iets lastiger waren dan om 3u wakker gemaakt te worden...

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Ik ben gewoon veel te bezorgd, echt een ramp.
    Toch logisch, alles is nog zo nieuw en ze zijn ook zo fragiel! Als er maar voldoende ruimte voor genieten is ook!

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zarathustra: mijn man is gewoon niet wakker te krijgen. Zombie x12.
    Zelfs toen ik hem wakker maakte om 3u 's nachts met de boodschap dat ik al 2u regelmatig weeën had, kreeg ik als antwoord "kan dat niet nog een paar uur wachten?" is ook gewoon terug in slaap gevallen in het ziekenhuis terwijl ik aan de monitor lag. Op weg naar daar werden we aan de kant gezet door de politie, heeft hij (ochtendhumeur + stress) gezegd dat ze hem niet lastig moesten vallen en moesten laten doorrijden! Gelukkig was de puffend, kotsende, hoogzwangere op de passagiersstoel een goede indicator van wat er aan de hand was. ;p
    Toen enkele uren later de weeën stopten en we terug naar huis mochten, heeft hij een ganse dag geklaagd over het feit dat ik zijn nachtrust verknald had... Kreeg hij een niet zo lief antwoord dat de pijnlijke weeën, het kotsen,.. Misschien nog nèt iets lastiger waren dan om 3u wakker gemaakt te worden...
    Lol, ik moet zeggen ik heb een zekere bewondering voor die kerel dat hij u zo kan bespelen Ik zou het niet gedaan krijgen ^^
    *** Also sprach Zarathustra ***

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Lol, ik moet zeggen ik heb een zekere bewondering voor die kerel dat hij u zo kan bespelen Ik zou het niet gedaan krijgen ^^
    Maar uw bewondering voor mijn geduld met hem is vast nog veel groter ;p

iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Toch logisch, alles is nog zo nieuw en ze zijn ook zo fragiel! Als er maar voldoende ruimte voor genieten is ook!
    Ja, maar bij mij gaat dat ver hoor. Als de vrouw met haar naar de winkel gaat, dan zit ik altijd te hopen dat ze niks voor krijgen en ben ik opgelucht as fuck als ze stuurt dat ze thuis is.

Pagina 2 van 140 Eerste 1234561252102 ... Laatste

Regels voor berichten