iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door exCite Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Helpen is zo'n raar woord dan , maar ik begrijp wat je wil zeggen.
    Da's zoals mannen die zeggen dat ze nen avond moeten babysitten ... op hun eigen kinderen.
    Ik zat een dag in opleiding met allemaal vrouwen en zei idd ook als papa van een toenmalig 5 maand oud dochtertje dat ik stress had omdat ik s'avonds moest babysitten op mijn dochter. Werd toen net niet gelyncht!

Ik werk van 6 smorgens tot 18.30 s'avonds en mijn vrouw is officieel huisvrouw nu, de taakverdeling bij ons is nu eenmaal 90-10. Probeer als ik thuis ben wel echt keihard mijn best te doen voor de kleine en de mama.
    Don't be a worrier, be a warrior!

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren boodschappen gedaan met de 3-jarige zoon, het is uitgedraaid op drama. Hij was in de auto in slaap gevallen, en ik kreeg hem met geen stokken wakker. Ik was toen beter terug naar huis gereden. Ma bon, ik moest echt vanalles hebben en dus gewekt. Hij heeft een uur gekrijst, tot we weer thuis waren. Ik heb hem proberen te bedaren, te troosten, toen hij iets uit de kar gooide heb ik hem in de hoek gezet, en was het iets beter. Hij bleef toen in de kar zitten, maar krijste gewoon verder. Ik heb toen geen aandacht meer gegeven aan zijn geroep. Aan de koekengang begon hij te roepen voor cakejes maar ik ben de gang voorbij gestapt met de woorden dat dat voor flinke kindjes is. Een zak chips voor mij zat er dus ook niet in
    De kassierster wenste mij nog een prettige dag, tegen dat punt zat ik al aan een zenuwinzinking. Ik vond dat moeilijk. Ik heb vanalles geprobeerd, maar ik ga zijn gedrag in geen geval valideren. Dus op een gegeven moment moest ik gewoon verder. Ik heb andere klanten bewust niet aangekeken.
    Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt. Een uur continu roepen, ik zou het zelfs niet kunnen Pfffff
    Vanzelfsprekend ook de helft vergeten. Morgenochtend gaat hij een uurtje naar de turnles, ik zal dan gauw de rest gaan halen

iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tin_Cricket Bekijk bericht
    Gisteren boodschappen gedaan met de 3-jarige zoon, het is uitgedraaid op drama. Hij was in de auto in slaap gevallen, en ik kreeg hem met geen stokken wakker. Ik was toen beter terug naar huis gereden. Ma bon, ik moest echt vanalles hebben en dus gewekt. Hij heeft een uur gekrijst, tot we weer thuis waren. Ik heb hem proberen te bedaren, te troosten, toen hij iets uit de kar gooide heb ik hem in de hoek gezet, en was het iets beter. Hij bleef toen in de kar zitten, maar krijste gewoon verder. Ik heb toen geen aandacht meer gegeven aan zijn geroep. Aan de koekengang begon hij te roepen voor cakejes maar ik ben de gang voorbij gestapt met de woorden dat dat voor flinke kindjes is. Een zak chips voor mij zat er dus ook niet in
    De kassierster wenste mij nog een prettige dag, tegen dat punt zat ik al aan een zenuwinzinking. Ik vond dat moeilijk. Ik heb vanalles geprobeerd, maar ik ga zijn gedrag in geen geval valideren. Dus op een gegeven moment moest ik gewoon verder. Ik heb andere klanten bewust niet aangekeken.
    Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt. Een uur continu roepen, ik zou het zelfs niet kunnen Pfffff
    Vanzelfsprekend ook de helft vergeten. Morgenochtend gaat hij een uurtje naar de turnles, ik zal dan gauw de rest gaan halen
    hoor je zeggen dat je wel weet dat het probleem uit vermoeidheid kwam. Vraag me af of er in die winkel net geen mensen waren die juist begrip en bewondering voor het volhouden en het goed omgaan van een op dat moment crisis situatie. Misschien was de kassier heel oprecht en was het een poging voor je te steunen.
    Als ik niet genoeg liefde heb om op te houden met roddelen of anderen te verlagen maak ik niet alleen een hoop nutteloos lawaai. Maar ben ik gewoonweg destructief
    (Dorothy Law Nolton)

Feignasse's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    https://www.oudersvannu.nl/nieuws/8x...n-baby-kregen/

Vond ik nu wel heel erg herkenbaar en met een aantal nieuwbakken papa's (in spe) kan het wel nuttig zijn dit eens te lezen
    Bedankt, net in mijn mond gekotst. Wat een sexistisch gewauwel, zowel tov mannen als vrouwen. Moeder de hysterische emozaag en vader de onbeholpen neanderthaler

Ben zelf sinds een dikke maand vader. Deze thread is wel leuk om te lezen, veel zaken zijn herkenbaar. Ik heb geleerd dat de liefde voor een kind amper te vatten is tot je er zelf een hebt.

Dat gezegd zijnde ben ik nog steeds allergisch aan al het wollige gezeik dat rond zwangerschap en kinderen hangt. De onnozele eufemismen, de verkleinwoordjes, het hele coochy coo taaltje... Allemaal prima in de privésfeer, maar moet het echt in een artikel over pakweg luiers verversen of krampen (fuck "krampjes") aanpakken?

Verstuurd vanaf mijn Nokia 6.1 met Tapatalk
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feignasse Bekijk bericht
    Bedankt, net in mijn mond gekotst. Wat een sexistisch gewauwel, zowel tov mannen als vrouwen. Moeder de hysterische emozaag en vader de onbeholpen neanderthaler

Ben zelf sinds een dikke maand vader. Deze thread is wel leuk om te lezen, veel zaken zijn herkenbaar. Ik heb geleerd dat de liefde voor een kind amper te vatten is tot je er zelf een hebt.

Dat gezegd zijnde ben ik nog steeds allergisch aan al het wollige gezeik dat rond zwangerschap en kinderen hangt. De onnozele eufemismen, de verkleinwoordjes, het hele coochy coo taaltje... Allemaal prima in de privésfeer, maar moet het echt in een artikel over pakweg luiers verversen of krampen (fuck "krampjes") aanpakken?

Verstuurd vanaf mijn Nokia 6.1 met Tapatalk
    haha ja, dacht hetzelfde. Nuja, ergens klinkt het herkenbaar De twijfel, angst om iets goed te doen, struggels over lichaam, struggels over hoe als vader ondersteuning geven aan je vrouw of vriendin die zegt ze al die maanden gedragen te hebben en haar nu los te laten.. Kunnen beter benadrukken wat helpt. Afspraken maken met elkaar wat signalen zijn wanneer er hulp moet gegeven worden, wat een vrouw of lan van elkaar nodig hebben,... Een goede communicatie is echt belangrijk hierin.
    Iaw, zoals de meeste internet verhalen waarin benadrukt wordt wat de problemen kunnen zijn wordt er niet ingegaan op wat kan helpen... Vraag me dan altijd af of die mensen die zulke dingen op het web smijten zelf ooit tot oplossingen zijn gekomen. Zo niet heb ik er wel mee te doen
    Als ik niet genoeg liefde heb om op te houden met roddelen of anderen te verlagen maak ik niet alleen een hoop nutteloos lawaai. Maar ben ik gewoonweg destructief
    (Dorothy Law Nolton)

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    https://www.oudersvannu.nl/nieuws/8x...n-baby-kregen/

Vond ik nu wel heel erg herkenbaar en met een aantal nieuwbakken papa's (in spe) kan het wel nuttig zijn dit eens te lezen
    Da’s toch om een hersenbloeding te krijgen, zo’n aandachtszoekende bullshit artikels.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

Regels voor berichten