TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    @Mr.Anderson
    Bevriend koppel was hier ook van overtuigd. Heeft niks geholpen. Hopelijk hebben jullie meer geluk.

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Hier heeft het wel geholpen.
    Vanaf 2 jaar op de loopfiets, vanaf 3 op de fiets met trappers zonder zijwielen met torpedo rem. Waren er allebei op een paar minuten mee weg.

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    hier heeft het ook geen reet geholpen.

het is een slim kereltje, die oudste van ons, en super taalvaardig... maar qua "sporten" is dat dus een complete ramp

Mefke's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Bij die van ons heeft het ook wel geholpen zo een "loopfiets". Ik zag er niets in om zo een loopfiets te kopen voor dat eventjes dat ze dat gebruiken. Eens hij wat interesse in fietsen had geprobeerd zonder steunwieltjes maar zijn evenwicht zoeken was een ramp.
    Vervolgens dan maar mijn oplossing van loopfiets toegepast: zijn pedalen van zijn fiets gehaald en hem paar weken/maanden zo laten zijn evenwicht ontdekken. Vervolgens ne keer we zagen dat hem dat onder de knie had pedalen er weer op gezet en hij was er mee weg.
    Bij de volgende zal het ook zo zijn: pedalen eraf voor het evenwicht te oefenen en vervolgens er terug op.

Verstuurd vanaf mijn GM1903 met Tapatalk
    PC: Intel Core i5-6500 Boxed - 16GB Ram - Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G - 525GB SDD + 420GB HD + 1TB HD
    Console: PSX - PS3

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Veel valt er niet aan te leren als ouder volgens mij. De oudste was altijd snel gefrustreerd en 'wou het allemaal zelf doen'. Uiteindelijk luisterde hij wel naar de tip om eerst te starten met 'peddelen' en een paar tellen later was hij helemaal weg.

Beter veel energie steken in hoe ze in het verkeer moeten rijden, nog veel belangrijker

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TNTim Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    @Mr.Anderson
    Bevriend koppel was hier ook van overtuigd. Heeft niks geholpen. Hopelijk hebben jullie meer geluk.
    Ik heb er geen goed oog in. Ik zag onlangs een kindje uit de straat met zo'n fietsje 5-6 meter vooruit bollen, beentjes ingetrokken, puur op evenwicht. Ik kan begrijpen dat dit een goede leerschool is naar evenwicht op een fiets toe. Ons kleine gaat zitten, zet 4 stappen vooruit en gooit het fietske daar.

Het scheelt ook als ze zien hoe het moet van een oudere broer/zus, heb ik mij laten vertellen.
    Don't think you are, know you are...

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Ik heb er geen goed oog in. Ik zag onlangs een kindje uit de straat met zo'n fietsje 5-6 meter vooruit bollen, beentjes ingetrokken, puur op evenwicht. Ik kan begrijpen dat dit een goede leerschool is naar evenwicht op een fiets toe. Ons kleine gaat zitten, zet 4 stappen vooruit en gooit het fietske daar.

Het scheelt ook als ze zien hoe het moet van een oudere broer/zus, heb ik mij laten vertellen.
    Wat niet is, kan nog komen hé...
    Fietsje vaak in de buurt leggen zodat het af en toe haar aandacht trekt.

De onze had er meerdere, maar was het verzotst op dit:

De snelheden die hij daarmee pakte in onze living...

Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Fietsen is hier ook nog niet direct aan de orde duidelijk. Hij is 3.5 en zit wel graag op zo van die fietskes als hierboven (al zal dat ook nooit superlang zijn), maar niet op een loopfiets. We hebben deze zomer een beetje geprobeerd met een eerste fietsje met zijwielen maar hij verstaat precies ook nog niet de beweging die hij met zijn voetjes moet maken. Motorisch is hij nooit supersnel geweest dus ik laat het maar wat zijn beloop. Volgende zomer zien we wel weer. Misschien dat hij zijn loopfietsje nog eens herontdekt.

iTrader
    6 (100%)
    Zo'n fietsjes met 2 wielen zonder pedalen (voor de kleintjes) blijken een heel goede evenwichtsoefening te zijn. Blijkbaar kunnen ze op die manier sneller overweg met een echte fiets. Wij hebben dat nu gekocht voor ons dochter. We zullen zien
    Ons kapoentje is zot van zo'n loopfietsje. Nu 21 maanden en rijdt daar al zeker 3 maanden mee rond en overal waar we gaan is dat fietsje mee, ook wel handig dat dat niet veel weegt om even te dragen als ze het beu is . Leuk om te zien vind ik, en alst naar beneden gaat doet ze zo *wieeeeeeeee*
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TNTim Bekijk bericht
    Wat niet is, kan nog komen hé...
    Fietsje vaak in de buurt leggen zodat het af en toe haar aandacht trekt.

De onze had er meerdere, maar was het verzotst op dit:

De snelheden die hij daarmee pakte in onze living...
    Moh, ons dochter verkiest ook dat gekleurd plastieken ding boven haar duurder model van een loopfiets. We hebben eentje gekocht met rem en echte banden en een alu-frame. Maar ze verkiest da plastieken fietske

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pie-jie Bekijk bericht
    Ons kapoentje is zot van zo'n loopfietsje. Nu 21 maanden en rijdt daar al zeker 3 maanden mee rond en overal waar we gaan is dat fietsje mee, ook wel handig dat dat niet veel weegt om even te dragen als ze het beu is . Leuk om te zien vind ik, en alst naar beneden gaat doet ze zo *wieeeeeeeee*
    Amai dat is snel. M'n dochter is ondertussen 2,5 jaar oud of 30 maanden
    Ik zie dat er driewielers bestaan voor volwassenen, voor het slechtste geval.
    Don't think you are, know you are...

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Hier ook zo'n plastic fietske en sinds kort ook een grotere loopfiets.
    Daar zit ze ook graag op maar mist nog wa vertrouwen/moet nog wat oefenen. Met die kleine durft ze alles, met grote is ze veel voorzichtiger.
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

iTrader
    6 (100%)
    Moh, ons dochter verkiest ook dat gekleurd plastieken ding boven haar duurder model van een loopfiets. We hebben eentje gekocht met rem en echte banden en een alu-frame. Maar ze verkiest da plastieken fietske

Amai dat is snel. M'n dochter is ondertussen 2,5 jaar oud of 30 maanden
    Ik zie dat er driewielers bestaan voor volwassenen, voor het slechtste geval.
    Ik bedoel wel zo'n plastieken ding ook hé. Laatst stond de stofzuiger daar en ze reed er ook al op alsof het was zo'n fietsding :P Ze heeft ook zo'n breder autootje om op te rijden, met 4 wielen zo en knoppen die allemaal geluid maken. Niet van weg te slaan!
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc

Pagina 120 van 120 Eerste ... 2070110116117118119120

Regels voor berichten