Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wel handig dat je hem leert dat als hij ambetant doet, hij zijn zin krijgt
    Eerlijk gezegd, dat is een te voorbarige conclusie. Ik wil eten in stilte, ik word al gek als ik in de buurt zit van mensen die te luid praten, dus als er iemand naast mij zit te zagen of te roepen, dan word ik daar irritant van. Ik geef hem dan mijn GSM om hem te beschermen tegen mijn irritatie.

Als em thuis lastig doet, of in de winkel, of eender waar (zolang ik niet aan't eten ben), krijgt em een nul op zijn rekest.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Hier 15 maanden en ze loopt al een tijdje aan 1 hand, maar alleen lopen durft ze niet, zelfs niet als ze haar vast kan houden aan meubels ofzo. Ze is nu de laatste tijd wel veel aant proberen om zichzelf op te trekken.
    Ja, die van ons liep ook al een dikke maand aan 1 hand, maar ze durfde nooit echt te stap te zetten en als ik haar losliet, dan ging ze zitten.
    Dat begint er nu eindelijk uit te gaan.
    Maar die leeftijden op zich maken weinig uit, ik hekel mensen die altijd willen opscheppen met "mijn deed dat al op zoveel maanden"
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Ja, die van ons liep ook al een dikke maand aan 1 hand, maar ze durfde nooit echt te stap te zetten en als ik haar losliet, dan ging ze zitten.
    Dat begint er nu eindelijk uit te gaan.
    Maar die leeftijden op zich maken weinig uit, ik hekel mensen die altijd willen opscheppen met "mijn deed dat al op zoveel maanden"
    Stoefen daar nu zoveel mensen over? In onze kennissen-/vriendenkring toch nooit iets van gemerkt. Komt wel dikwijls ter sprake maar dat is ook omdat veel ouders graag eens vergelijken, zeker als een bepaalde handeling 'lang' op zich laat wachten.

Die van ons is momenteel een vocabulaire spraakwaterval. Kan zijn woordjes niet meer bijhouden, alles absorbeert die wat je daar tegen zegt. Grappige periode. Ik vind het ouderschap toch leuker en leuker worden met de leeftijd.

PS: laten we hier misschien geen foto's van onze kinderen beginnen posten.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Pagina 114 van 114 Eerste ... 1464104110111112113114

Regels voor berichten