Pagina 8 van 8 Eerste ... 45678
    hey69's schermafbeelding
    iTrader
    360 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Idd. De arts zelf beslist mee welke behandeling voor welke oog ook denk ik.
    ...

BlackOccult's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Relex Smile leek mij de beste behandeling. Kosten kunnen mij echt niet schelen omdat het m'n ogen betreft. Hier in Harelbeke zit een heel goede oogarts (Dr. F Kesteloot) en daar heb ik al veel goede reacties over gehoord. De operatie voert hij uit in Sint Martens Latem als ik mij niet vergis. MAAR die doet geen Relex Smile maar Femto Lasik. Anders was ik al lang bij hem geweest.
    Wat is daar mis mee, hebt ge schrik op meer complicaties bij Femto Lasik omwille van dat flapje?
    Misschien is het geen slecht idee om een afspraak te maken bij die dokter en daar uw vragen te stellen (zoals, kan ik nog lenzen dragen na een laserbehandeling).

Ik heb de laserbehandeling nu 7 maanden geleden laten doen, en totaal geen complicaties of (over)gevoeligheid voor (fel) licht.
    Ik raad deze aan: https://www.vryghem.eu/nl/refractieve-chirurgie.
    Last.fm | Followmy.tv
    SW-5777-0196-5984

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackOccult Bekijk bericht
    Wat is daar mis mee, hebt ge schrik op meer complicaties bij Femto Lasik omwille van dat flapje?
    Misschien is het geen slecht idee om een afspraak te maken bij die dokter en daar uw vragen te stellen (zoals, kan ik nog lenzen dragen na een laserbehandeling).

Ik heb de laserbehandeling nu 7 maanden geleden laten doen, en totaal geen complicaties of (over)gevoeligheid voor (fel) licht.
    Ik raad deze aan: https://www.vryghem.eu/nl/refractieve-chirurgie.
    Aangezien ik gevechtsport beoefen, raden ze Femto Lasik af. De flap blijft een gevoelige plaats en kan na een verkeerde slag in het gezicht/oog loskomen. Ik heb reeds bij hem geweest en die wist mij te vertellen dat hij nog nooit iemand in z'n carriere geweten heeft waar de flap losgekomen is. Hij biedt enkel Femto Lasik en PRK aan. Dus natuurlijk zal hij Relex Smile afraden, hij heeft er namelijk commerci├źle belangen bij.

Ik vraag me af of je na een Relex Smile behandeling later ooit nog weer lenzen kan dragen, aangezien er toch ook ergens op het oog een klein litteken is. Na een Femto Lasik kan je geen lenzen meer dragen.
    Don't think you are, know you are...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand ooglaseroperatie in Sint-Martens-Latem laten uitvoeren? Zo ja, hoeveel zou dit bedragen en kan er teruggetrokken worden van de ziekenkas?

drolf's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SilentDeath Bekijk bericht
    Iemand ooglaseroperatie in Sint-Martens-Latem laten uitvoeren? Zo ja, hoeveel zou dit bedragen en kan er teruggetrokken worden van de ziekenkas?
    In 2014: 3000 euro voor 2 ogen
    Van de CM dacht ik destijds 100 euro terugbetaald te krijgen.
    Femto techniek

Pagina 8 van 8 Eerste ... 45678

Regels voor berichten