Bekijk resultaten enquête: Heb jij een lief?

Aantal stemmers
173. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, iemand van het andere geslacht

111 64,16%
  • Ja, iemand van het zelfde geslacht

9 5,20%
  • Nee, bewuste keuze

7 4,05%
  • Nee, maar wel op zoek

17 9,83%
  • Nee, maar wel verliefd

8 4,62%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

10 5,78%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

8 4,62%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

3 1,73%
Pagina 6 van 115 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste
    HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Haha, mijn vriendin en ik wonen op 60 km van elkaar. Telkens een uur over en weer.
    Maar tegen de zomer zou ze bij mij komen wonen
    35km is maar een half uurke maar het is wel een half uur uit de richting van beide werklocaties. Het is allessinds een richting waar ik nooit zou heen verhuizen. Er is in Koersel al weing maar daar is gewoon niks .

Ik woon in Koersel omwille van mijn zoontje. Ik zeg niet dat ik nooit ga verhuizen uit Koersel maar dat zal toch niet de eerste jaren zijn. En als hij zo hard aan mij blijft hangen zal dat wss nooit zijn.
    Dat kan maar hoeft geen nadeel te zijn maar mijn zoontje gaat sowieso voor elke vrouw.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hier ondertussen al bijna 7 jaar single. Het begint er wat triestig uit te zien
    As we all know, christmas is that mystical time of year when the ghost of Jesus rises from the grave to feed on the flesh of the living. So we all sing christmas carols to lull him back to sleep.

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    222 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUSKE Bekijk bericht
    35km is maar een half uurke maar het is wel een half uur uit de richting van beide werklocaties. Het is allessinds een richting waar ik nooit zou heen verhuizen. Er is in Koersel al weing maar daar is gewoon niks .

Ik woon in Koersel omwille van mijn zoontje. Ik zeg niet dat ik nooit ga verhuizen uit Koersel maar dat zal toch niet de eerste jaren zijn. En als hij zo hard aan mij blijft hangen zal dat wss nooit zijn.
    Dat kan maar hoeft geen nadeel te zijn maar mijn zoontje gaat sowieso voor elke vrouw.
    Mijn vriendin verhuist ook naar hier omdat ik niet wijk voor mijn kindjes. Ik woon nu op 5 minuten van school. Ze wist het op voorhand, dus... Maar het ziet er dus wel goed uit. Eindelijk gedaan met telkens over en weer te tsjezen.
    En in haar huis zou ik niet kunnen aarden ook. Te oud, te klein...
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

Dawg (oi22)'s schermafbeelding
    iTrader
    80 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    3 jaar is amper een leeftijdsverschil, djeezes fucking christ. precies alsof het een compleet andere generatie is
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Dat zegt hij toch ook? Het is slechts 3 jaar maar hij voelt zich als een toyboy (alsof het leeftijdsverschil dus veel groter is).
    Glashelder slaagt de nagel op de kop Ik vind dat leeftijdsverschil ook zelf klein hoor, maar het lijkt soms groter. Zij noemt mij ook constant jong dus dat helpt ook niet echt. Een vrouw voelt zich sneller oud zeker
    (1) Statement two is false
    (2) Statement one is true

Lt. ZweedVoet's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Same vote, different year
    Czech here dé mascotte van Off-Topic, De Palettenkop!

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    222 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dawg (oi22) Bekijk bericht
    Glashelder slaagt de nagel op de kop Ik vind dat leeftijdsverschil ook zelf klein hoor, maar het lijkt soms groter. Zij noemt mij ook constant jong dus dat helpt ook niet echt. Een vrouw voelt zich sneller oud zeker
    Mijn vriendin is een maand ouder dan mij. Ik noem haar ook oud
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

gStar's schermafbeelding
    iTrader
    70 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sinds vorige week terug vrijgezel. Niet lang samen geweest . paar maanden. maar ken haar al 6 a 7 jaar. Maakt het enorm moeilijk voor mij. Ook de reden waarop.

Week op vakantie geweest met vrienden van haar en ken die mensen niet goed en dan ben ik sowieso al meer gesloten naar de mensen toe. Kreeg ik op mijne boterham da ik geen moeite doe om met die mensen te praten..

En dan de reden. " Heb het financieel ni makkelijk en met mijn beginnende depressie , Kwil je er niet mee insleuren" , Das voor mij persoonlijk een lame excuus. iets derna was het plots " Het werkt voor mij gewoon niet".

Zelf denk ik dat er mee aan de hand is , maar da kan mss een illusie zijn :P .
    Praten erover wilt ze ni doen en negeert mij volledig :-/ .

Voor deze relatie 4 jaar alleen geweest . Nu deze breuk , weer deukje bij in het zelfvertrouwen
    ~Desktop~ i5 6600K - MSI Z170A M5 Gaming - MSI GTX 1080 Aero OC 8GB GDDR5X - Corsair 650Watt - 16GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 - HDD : Samsung 850 EVO 250GB SSD + 500 GB + 250 GB + 500 GB Extern - ASUS MG279 144HZ IPS Monitor
    ~Gear~ Steelseries Siberia Elite Prism - Razer DeathAdder 2013 - Razer BlackWidow 2014 - Razer Goliathus - LG IPS LED 27EA33
    ~Phone~ Google Pixel 2 - 64 GB
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Das heel kut voor u inderdaad, maar haal uzelf ook niet te hard naar beneden.

Ge hebt nu eenmaal mensen die het EQ hebben van ne zeeotter (meestal niet eens om 'kwaadaardige' redenen, vaak omdat ze zelf niet goed weten hoe met zoiets om te gaan) en dan de boel maar afsluiten met van die algemene zever en een totale stop in communicatie. Das haar 'probleem', niet het uwe.

Kijk gewoon ne keer naar binnen, reflecteer ne keer wat ge anders had kunnen doen (zonder uzelf daarvoor af te straffen) en probeer er dan zelf afstand van te nemen. Alles op zijnen tijd natuurlijk, ge moet dat niet vandaag allemaal doen
    You are a can.

Inv's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht

Ge hebt nu eenmaal mensen die het EQ hebben van ne zeeotter (meestal niet eens om 'kwaadaardige' redenen, vaak omdat ze zelf niet goed weten hoe met zoiets om te gaan) en dan de boel maar afsluiten met van die algemene zever en een totale stop in communicatie. Das haar 'probleem', niet het uwe.

Kijk gewoon ne keer naar binnen, reflecteer ne keer wat ge anders had kunnen doen (zonder uzelf daarvoor af te straffen) en probeer er dan zelf afstand van te nemen. Alles op zijnen tijd natuurlijk, ge moet dat niet vandaag allemaal doen
    HYF dropping truth bombs!

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    194 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nee, bewuste keuze.
    Hoeft voor mij niet per se. Ben gelukkig zo.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUSKE Bekijk bericht
    35km, wat uiteraard niet ver is want mijn werk ligt op 75 en 89km. Heb dan nog een bedrijfswagen ook.
    Maar ik heb nog nooit iemand gehad die verder dan 10km van mij woont .
    Toen ik mijn vriendin leerde kennen woonden we 11.200 km uit mekaar. Dat is dan gezakt naar 1.300 km en uiteindelijk maar 90 km. Nu opnieuw 6.600 km

gStar's schermafbeelding
    iTrader
    70 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht

Heb al enorm veel nagedacht.
    Maar ik heb altijd voor haar klaargestaan , voor we samen waren met problemen die ze had . Tijdens onze relatie ook.
    Heb altijd enorm veel respect gehad voor haar , altijd veel respect laten zien. Dan verwacht ik nu ook wel wat respect terug en de echte reden waarom ze mij heeft laten vallen.

Heb paar maanden geleden zelf thuis gezeten vant werk met een burn-out . Nu door onze breuk zit ik er weer door. Speelt extra mee , ben nogal ne gevoelige persoon . Met gevolg dat ik nu thuis zit van mijn werk met een Psychische Decompensatie . Kzoek gewoon naar antwoorden , maar die krijg ik niet. heel jammere zaak :-/

Als ze iets wou , moest ze het maar vragen. Ook aal weet ik da ze ni afhankelijk wilt zijn , soms moet ge iemand u laten helpen.
    Gingen regelmatig uit eten , samen dingen doen (dagje brugge , dagje breda) .

Waren al bezig voor onze verlof in Augustus te plannen , ze sprak zelfs al van als we gaan samen wonen in de toekomst doe ik het interieur enzo als we een huis zouden kopen. Als ge al over zo'n dingen begint te denken , dan denk ik wel dat het goed zat. Maar dan snap ik haar plotse beslissing niet op basis van de eerdere argumenten..
    ~Desktop~ i5 6600K - MSI Z170A M5 Gaming - MSI GTX 1080 Aero OC 8GB GDDR5X - Corsair 650Watt - 16GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 - HDD : Samsung 850 EVO 250GB SSD + 500 GB + 250 GB + 500 GB Extern - ASUS MG279 144HZ IPS Monitor
    ~Gear~ Steelseries Siberia Elite Prism - Razer DeathAdder 2013 - Razer BlackWidow 2014 - Razer Goliathus - LG IPS LED 27EA33
    ~Phone~ Google Pixel 2 - 64 GB

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hav1983 Bekijk bericht
    Toen ik mijn vriendin leerde kennen woonden we 11.200 km uit mekaar. Dat is dan gezakt naar 1.300 km en uiteindelijk maar 90 km. Nu opnieuw 6.600 km
    Zou niks voor mij zijn. Wil mijn vriendin wel regelmatig zien, wat niet betekend dat we perse op elkaars lip moeten zitten.

SAR.'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dggie Bekijk bericht
    Ik ben alvast een stuk gelukkiger geworden toen ik volledig gestopt ben met de beweegredenen van mensen te proberen begrijpen. Zeker als het op relaties aankomt. Het zoeken naar "antwoorden" is in die context niets anders dan tijdverlies.

Mensen zijn nu eenmaal niet in staat om op een eerlijke, transparante manier te communiceren over hoe en waarom x of y niet werkt (inclusief mezelf). Het hoogst haalbare is een uitleg krijgen waarmee jij, vanuit uw context/perceptie mee kan leven, zonder dat je ooit weet of dat nu de oprechte reden is, of een verhaal dat ze ophangt om er vanaf te zijn. Eigenlijk heb je dus niets aan "antwoorden". Meestal zoek je naar een voldoende aanvaardbare uitleg, zodat je dit hoofdstuk kan afsluiten.

Van zodra je beseft dat dat verhaaltje of die antwoorden eigenlijk irrelevant zijn, en niets u tegenhoudt om op eigen houtje te beslissen om verder te gaan is het leven een spreekwoordelijk feest.

Eigenlijk hoef je niets meer te weten dan : "Ah, ge wilt niet samen verder?" Alright.. Al de rest is tijdverlies.

Verder is de mate waarin zij u respecteert niets meer dan een subjectief en zinloos criterium, waarop je geen vat hebt. Als jij voor uzelf kan uitmaken dat jij haar steeds correct behandeld hebt is dat fraai werk van jezelf waar je oprecht trots mag zijn. Gewoon omdat jij dat doet, daaraan de verwachting koppelen dat zij dat ook moet doen is de snelste route naar teleurstelling. Wees fier dat je gegeven hebt wat je kon in de relatie en laat alle verwachtingen naar haar etc. allegauw varen.

Disclaimer : daar hebt ge natuurlijk op dit moment gene zak aan. Maar ik moet werken. En ik heb geen goesting. Dus kom ik liever wat fortune cookie wisdoms verkondigen.
    Dat is idd de waarheid. Maar helaas functioneren mensen anders en denken ze het een plaats te kunnen geven mits een uitleg die hen aanstaat. Sommigen hopen op feedback op verbeterpunten maar vaak is dat in de hoop van de ander te overtuigen om het terug opnieuw te proberen. En als die andere persoon u niet meer wilt, dan kan die altijd een fake reden verzinnen, want wat is de garantie dat hij/zij de waarheid zegt?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dggie Bekijk bericht
    Ondertussen richting de 3j samen met mijn Hongaarse deerne, waarvan het grootste deel samenwonende.

Samenwonen is bikkelhard.

Binnenkort eindelijk een 2de bed. Hoera.

Maar ik zie ze wel graag hoor.
    Altijd exotisch eh gij

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

Pagina 6 van 115 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste

Regels voor berichten