Bekijk resultaten enquête: Heb jij een lief?

Aantal stemmers
111. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, iemand van het andere geslacht

70 63,06%
  • Ja, iemand van het zelfde geslacht

8 7,21%
  • Nee, bewuste keuze

4 3,60%
  • Nee, maar wel op zoek

6 5,41%
  • Nee, maar wel verliefd

5 4,50%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

7 6,31%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

9 8,11%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

2 1,80%
Pagina 56 van 56 Eerste ... 6465253545556

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iamhollywood Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als ik twijfel eh. Dan stel ik mezelf de vraag ‘als iemand er een geweer op richt, zou ik er voor springen of niet?’.
    OH, NVM. Ik had het misbegrepen.

Alleen is dit nogal sterk uitgedrukt. Je kan graag je werk doen maar nog altijd niet voor je baas springen om een kogel op te vangen he!
    Playing: CS:GO, PUBG, LoL
    Send PM to play together!

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wat good old Herman De Croo zegt is misschien ook wat te weinig met nuance maar wat iamhollywood zegt zou in de gemiddelde hollywoodblockbuster ook worden afgekraakt vanwege overdreven met te veel drama en te weinig nuance, imo.

Vooral stukken als: Wordt ongetwijfeld een topvader als hij wegloopt van zijn problemen . Wat gaat hij doen als zijn kind ernstig ziek wordt? Wat als hij een huilbaby krijgt die al zijn nachtrust ontneemt? Het dan afstaan voor adoptie of klagen wat een pech hij heeft?

Raken imo kant noch wal.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iamhollywood Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Yep, want dat staat er . Diegene die over zich laat lopen, er zijn/haar partner nooit over aanspreekt en uitgeblust afdruipt is even dwaas geweest. En die gaan jammer genoeg vaak opnieuw een gelijkaardig individu er uitkiezen :/.

Voor mij is een relatie iets in goede en slechte dagen. Ik zal altijd mijn best doen mijn partner te begrijpen en er voor die partner er te zijn. Lukt het niet, dan is dat zo. Maar wie niet eens het lef heeft een deftig gesprek aan te gaan, wie geen enkele moeite doet, die gaat vroeg of laat op dezelfde problemen stoten.
    Ik heb als schoolverlater ook vaak die fout qua werkgever gemaakt. Mooi ja en nee knikken, nooit in opstand komen, nooit mijn zegske doen, maar wel zagen en klagen tegen iedereen rondom mij en afdruipen naar een volgende werkgever. Uiteindelijk heb je niets bijgeleerd en heb je de stempel van ontrouwe werknemer . Zou ook soort van engagement moeten zijn. En als er echt geen ruimte is voor een constructieve dialoog, dan kan je uw conclusies trekken.

Als ik twijfel eh. Dan stel ik mezelf de vraag ‘als iemand er een geweer op richt, zou ik er voor springen of niet?’. Is die persoon mij dat waard of niet. Dat is mijn persoonlijk trukje om uit te maken of ik die persoon voldoende graag zie om er voor te vechten of niet.
    Het eerste jaar gaat zoiets waarschijnlijk niet werken eh , maar na enkele jaren weet ik daar voor mezelf wel voldoende mee.
    https://www.youtube.com/watch?v=SR6iYWJxHqs

De 9lives Crew loopt voor Kom Op Tegen Kanker!
    Help ons het doel te bereiken, al is het maar om ons te zien afzien (op de bijbehorende meet)!

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

Pagina 56 van 56 Eerste ... 6465253545556

Regels voor berichten