Bekijk resultaten enquête: Heb jij een lief?

Aantal stemmers
110. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, iemand van het andere geslacht

69 62,73%
  • Ja, iemand van het zelfde geslacht

8 7,27%
  • Nee, bewuste keuze

4 3,64%
  • Nee, maar wel op zoek

6 5,45%
  • Nee, maar wel verliefd

5 4,55%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

7 6,36%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

9 8,18%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

2 1,82%
Pagina 54 van 54 Eerste ... 4445051525354
    FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Lol aan de 2 hierboven: het is dan voor u eerlijker wil je zeggen?

Bon, misschien tijd om eens terug over het onderwerp te praten. Want kinderen in de 'heb je een lief' topic...
    In se is het dan nog niet eerlijk als je ergens na enkele jaren van je kind in stapt in een "beter" systeem want dan heb je al die eerste jaren gemist als het ware. Met andere woorden ben ik ook wel gewoon voorstander van gewoon alles voor iedereen aan te passen. Hoe dom is het ook, een kind kost anno 2019 niet ineens meer/minder op indexatie na.

Zeker de grap dat je per geboorte 30 december nog 30 jaar of zo onder het oude systeem kan zitten en ze dus nog zolang er iemand een kind ten laste heeft de oude regeling in leven moeten houden.

Op reis vroeg een gids aan m'n vriendin of ze zwanger was, was ze niet goed van. Nu, ik denk dat ze het vroegen omdat we Mexico binnen gingen en ze haar wilde waarschuwen voor het water/eten zoals ze bij elke vrouw rond haar leeftijd zouden gedaan hebben. Het is ook helemaal niet alsof het zo lijkt maar dat denkt ze nu dacht ze dan wel..., om dan drie dagen later als we terug in België waren na het eten bij mijn ouders om 23:30 nog een frituur zoeken voor een bicky burgerke. Soit, hij smaakte en ze had ne smile van hier tot ginder, daar doe ik het voor.

iTrader
    0
    En na bijna 5 jaar komt er een einde aan de relatie.
    Ze is veranderd, en ik heb nu niet meer de dingen die ze zoekt in een relatie (haar woorden).
    Ben er kapot van.

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valyra Bekijk bericht
    Ze is veranderd, en ik heb nu niet meer de dingen die ze zoekt in een relatie (haar woorden).
    Ben er kapot van.
    Sterkte!

iTrader
    0
    Ben er kapot van.
    Veel sterkte!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    Lol aan de 2 hierboven: het is dan voor u eerlijker wil je zeggen?
    Op wa slaagt dat nu? Hoe kunt ge het nu eerlijk vinden dat persoon x meer geld krijgt per kind als persoon y, puur omdat x zijn kind iets vroeger geboren is?

Als je systemen aanpast, doe dit dan voor iedereen he. Belastingen op elektriciteit blijven toch ook geen 6% voor iedereen die het al betaalden? Als je dit aanpast, is het voor iedereen hetzelfde.

Serieus, ik zie niet hoe ge dit eerlijk kunt vinden.

iTrader
    6 (100%)
    Dat ze gewoon heel het gedoe van kindergeld en belastingvoordeel per kind afschaffen.

En ja ik heb reeds 1 kind en in april normaal het 2de.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Chizm's schermafbeelding
    iTrader
    5 (86%)
    Reeds 6j een vriendin maar er zit een heel grote sleur en quasi geen sexuele gebeurtenissen in (het laatste jaar). Tegelijkertijd reeds een lange tijd gevoelens voor iemand anders, dewelke op de hoogte is en ook interesse heeft, maar nog wat afwachtend is hoe ik het aanpak. Ik ga niet van 2 walletjes eten en dat weet zij. Op dit moment geen tijd (professioneel) en zin in nog meer drama dus afwachten en diep nadenken.

Mage's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ben er kapot van.
    Veel sterkte! Nooit fijn om te horen, zeker niet na enkele jaren...

iTrader
    0
    Heb in het begin van het jaar bijna net hetzelfde meegemaakt.
    Veel sterkte!

KingNine's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ben ik de enige die niet (meer) gelooft in eeuwige liefde? Sinds social media, tv, allerlei...een zware rol spelen in het dagelijkse leven lijkt het mij quasi onmogelijk om nog echt lang samen te blijven met iemand.
    Je kan iemand graag zien maar er zullen steeds meer factoren bepalen hoelang deze stand houden, mensen veranderen, worden meer beinvloed, willen perfectie, nooit genoeg, nooit content....sad but true.

Mage's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingNine Bekijk bericht
    Ben ik de enige die niet (meer) gelooft in eeuwige liefde? Sinds social media, tv, allerlei...een zware rol spelen in het dagelijkse leven lijkt het mij quasi onmogelijk om nog echt lang samen te blijven met iemand.
    Je kan iemand graag zien maar er zullen steeds meer factoren bepalen hoelang deze stand houden, mensen veranderen, worden meer beinvloed, willen perfectie, nooit genoeg, nooit content....sad but true.
    Een vroegere kennis van mij zei dat mensen bij elkaar zijn voor "tijdelijke projecten", maar de meesten na een bepaalde levensfase (huis kopen, kinderen krijgen,...) toch weer uit elkaar gaan.
    In mijn directe omgeving zie ik dit steeds meer en meer gebeuren, al vind ik dat we dit misschien niet zo pessimistisch mogen inzien.
    Naar mijn mening verspreid drama zich sneller dan positieve gebeurtenissen.

Al ben ik wel een eeuwige optimist en romanticus, die door een roze bril kijkt als een cliché Disney prinsesje!

KingNine's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het zal er gewoon vanaf hangen hoe je het bekijkt en in welke situatie jezelf bevindt. Ik dacht de eeuwige liefde gevonden te hebben..not. Als ik dan rondom mij kijk; familie, vrienden, op het werk zie je toch ook enorm veel scheidingen/breuken. Ik vind het fantastisch om te zien hoe hoogbejaarde mensen nog verliefd zijn na zoveel jaar, maar dat wordt helaas meer en meer een uitzondering.
    Hoe dan ook probeer ik toch optimistisch te blijven maar 't is verdomd moeilijk.

Mage's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingNine Bekijk bericht
    Het zal er gewoon vanaf hangen hoe je het bekijkt en in welke situatie jezelf bevindt. Ik dacht de eeuwige liefde gevonden te hebben..not. Als ik dan rondom mij kijk; familie, vrienden, op het werk zie je toch ook enorm veel scheidingen/breuken. Ik vind het fantastisch om te zien hoe hoogbejaarde mensen nog verliefd zijn na zoveel jaar, maar dat wordt helaas meer en meer een uitzondering.
    Hoe dan ook probeer ik toch optimistisch te blijven maar 't is verdomd moeilijk.
    Of misschien is uw breuk te recent? Eens goed op uw hart getrapt zijn zorgt er meestal wel voor dat ge het even donker bekijkt natuurlijk...
    Indien niet recent: ik hoop dat ge uw positivisme alsnog weer terug kunt vinden!
    En als uw "eeuwige liefde" geen stand heeft gehouden dan was het misschien niet de juiste hé?

Tefal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mage Bekijk bericht
    Een vroegere kennis van mij zei dat mensen bij elkaar zijn voor "tijdelijke projecten", maar de meesten na een bepaalde levensfase (huis kopen, kinderen krijgen,...) toch weer uit elkaar gaan.
    Ik heb hier mn pleidooi voor 5-jarige contracten al eens gedaan denk ik. Huwelijk voor max 5j, daarna vernieuwen.

Mage's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tefal Bekijk bericht
    Ik heb hier mn pleidooi voor 5-jarige contracten al eens gedaan denk ik. Huwelijk voor max 5j, daarna vernieuwen.
    Jonge... sshhhtt!

Pagina 54 van 54 Eerste ... 4445051525354

Regels voor berichten