Bekijk resultaten enquête: Heb jij een lief?

Aantal stemmers
173. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, iemand van het andere geslacht

111 64,16%
  • Ja, iemand van het zelfde geslacht

9 5,20%
  • Nee, bewuste keuze

7 4,05%
  • Nee, maar wel op zoek

17 9,83%
  • Nee, maar wel verliefd

8 4,62%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

10 5,78%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

8 4,62%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

3 1,73%
Pagina 5 van 115 Eerste 1234567891555105 ... Laatste
    StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    222 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUSKE Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Gisteren is de date wat anders verlopen dan gepland, ze was namelijk ziek (griep). Ben even bij haar geweest (want ik ken haar al irl en moest toch aan die kanten zijn) en hebben wat gepraat en heb haar wat bokes gesmeerd en kippensoep gegeven . Enfin, we doen het volgende week gewoon over en dan fatsoenlijk. Maar (en dat wisten we ergens al) het matched op veel zaken wel, we wonen alleen 'ver' uit elkaar maar opzich zouden we nog regelmatig bij elkaar kunnen zijn. Dat zal dan wel bij mijn thuis zijn want in een appartement van 60m² trek ik het niet .
    We zijn nu beide niet het type dat ineens mega verliefd wordt, dus dat zal sowieso wel een paar dates duren, als er al iets van komt natuurlijk.

Straks iets gaan drinken met een andere vrouw, maar daar zijn de bedoelingen voor beiden heel anders .
    Wat is 'ver'?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Myllan Bekijk bericht
    Wel, waar wacht je dan nog op?
    Trek je stoute pumps aan en stuur Jonas een pb.
    Denk wel dat het lieve jongen is hoor en wat is er nog mooier dan samen de liefde ontdekken met iemand die er zelf nog geen ervaring mee heeft? Zoooo romantisch
    Kunnen jullie er samen in groeien enzu...

Volgende 9lives koppeltje is in de maak! Ik voel het aan mijn kleinste teen!
    Lol. Gij gelooft ook nog in de paashaas zeker?
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

[deleted]
    Guest

[deleted]

[deleted]

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kinxton Bekijk bericht
    Minder eten dan
    Hmm kweet nie ik stel mij Jonas voor als zo een ultra skinny nerdy type. Beetje als Howard van Big Bang

[deleted]
    Guest

[deleted]

[deleted]

iTrader
    222 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Was het maar waar, idem voor mij :'(
    't Is niet dat Jonas zwaar is hé.

Dawg (oi22)'s schermafbeelding
    iTrader
    80 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren weer een leuke date gehad met de fwb. Of ja, collega with benefits We hadden een hotel geboekt, restaurant gereserveerd en als afsluiter nog een bar op het oog. We waren er natuurlijk al van in de middag dus de eerste uren zijn we die hotelkamer niet buitengekomen... constant teasen en spelen en meer...

Soms voelt dat echt alsof ik een fantasie in real life beleef Ondanks het 'kleine leeftijdsverschil' van zo'n drie jaar (ik 25, zij 28) begin ik mij echt een toyboy te voelen. Zeker omdat we altijd naar 4-5 sterrenhotels gaan en niks anders doen dan rollebollen

Maar naast de seks vind ik ook echt dat wij over alles kunnen zeveren. Maar echt alles. Zij is even zot als mij en heeft echt zo'n no-nonsense attitude die veel andere meisjes niet hebben. Echt, ze doet al mijn ex-lieven megasaai aanvoelen.

Toch blijf ik me afvragen waar dat gaat eindigen. Zoiets blijft nooit duren. Desondanks voel ik me de laatste tijd veel beter en meer op mijn gemak. Alsof ik meer doe en durf, mede door haar.

Soms heb ik wel het gevoel dat er langs haar kant soms iets meer is. Hetzelfde bij mij. Maar dat is niet sterk genoeg om van een fwb-relatie naar een echte relatie te gaan. Ergens vind ik het ook wel leuk om enkel de voordelen te beleven en niet de nadelen die aan een vaste relatie hangen. Ik zie me bvb ook niet direct met haar op reis gaan ofzo.
    (1) Statement two is false
    (2) Statement one is true

Sir WarCry III's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Geniet er gewoon van zolang het duurt zou ik zeggen.

Lefky's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisterenavond lang gesprek gehad. We hebben er een punt achter gezet.
    Toen we aan het afronden waren en beiden (denk ik toch) gingen afleggen met een goed gevoel begon ze ineens over een trio voorstel dat ze eens gekregen had en hoe ze daar nu gaat op ingaan.
    Ik vond da precies redelijk gemeen om daar over te beginnen en zo gwn ineens door te gaan.
    Ik heb er uiteraard niks over te zeggen. Maar qua respect kan het precies toch wel tellen. Ik ben meer jaloers dan ik dacht. Das ook gewoon zo wa natrappen. Precies of ik wou nie dat het werkte...
    .

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Haha serieus. The piet is strong in this one.

Ma komaan, voor zo een belachelijke zaken moede ni jaloers zijn, wel niks van aantrekken en blij zijn dat ze zo belachelijk doet.

Ps: Coupling aflevering 1 ... watch it en zorg dat ge gene "unflushable" krijgt

Sir WarCry III's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zou het ook niet mogelijk zijn dat da meiske niet wilt dat ge later via via erachter komt dat ze zo'n trio gehad heeft, en het daarom liever zelf in uw gezicht zegt?

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dawg (oi22) Bekijk bericht
    Gisteren weer een leuke date gehad met de fwb. Of ja, collega with benefits We hadden een hotel geboekt, restaurant gereserveerd en als afsluiter nog een bar op het oog. We waren er natuurlijk al van in de middag dus de eerste uren zijn we die hotelkamer niet buitengekomen... constant teasen en spelen en meer...

Soms voelt dat echt alsof ik een fantasie in real life beleef Ondanks het 'kleine leeftijdsverschil' van zo'n drie jaar (ik 25, zij 28) begin ik mij echt een toyboy te voelen. Zeker omdat we altijd naar 4-5 sterrenhotels gaan en niks anders doen dan rollebollen

Maar naast de seks vind ik ook echt dat wij over alles kunnen zeveren. Maar echt alles. Zij is even zot als mij en heeft echt zo'n no-nonsense attitude die veel andere meisjes niet hebben. Echt, ze doet al mijn ex-lieven megasaai aanvoelen.

Toch blijf ik me afvragen waar dat gaat eindigen. Zoiets blijft nooit duren. Desondanks voel ik me de laatste tijd veel beter en meer op mijn gemak. Alsof ik meer doe en durf, mede door haar.

Soms heb ik wel het gevoel dat er langs haar kant soms iets meer is. Hetzelfde bij mij. Maar dat is niet sterk genoeg om van een fwb-relatie naar een echte relatie te gaan. Ergens vind ik het ook wel leuk om enkel de voordelen te beleven en niet de nadelen die aan een vaste relatie hangen. Ik zie me bvb ook niet direct met haar op reis gaan ofzo.
    3 jaar is amper een leeftijdsverschil, djeezes fucking christ. precies alsof het een compleet andere generatie is
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Wat is 'ver'?
    35km, wat uiteraard niet ver is want mijn werk ligt op 75 en 89km. Heb dan nog een bedrijfswagen ook.
    Maar ik heb nog nooit iemand gehad die verder dan 10km van mij woont .

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    3 jaar is amper een leeftijdsverschil, djeezes fucking christ. precies alsof het een compleet andere generatie is
    Dat zegt hij toch ook? Het is slechts 3 jaar maar hij voelt zich als een toyboy (alsof het leeftijdsverschil dus veel groter is).
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

iTrader
    222 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUSKE Bekijk bericht
    35km, wat uiteraard niet ver is want mijn werk ligt op 75 en 89km. Heb dan nog een bedrijfswagen ook.
    Maar ik heb nog nooit iemand gehad die verder dan 10km van mij woont .
    Haha, mijn vriendin en ik wonen op 60 km van elkaar. Telkens een uur over en weer.
    Maar tegen de zomer zou ze bij mij komen wonen

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    140 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Minder eten dan
    Er kan gerust nog iets af dat geef ik toe, maar laatste 2 jaren al stuk verminderd. En k’voel me best goed in mijn vel nu.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    't Is niet dat Jonas zwaar is hé.
    Idd. Denk dat ik en Joeri in de zelfde gewichtsklasse zitten
    PSN: Jonas89

Pagina 5 van 115 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Regels voor berichten