Bekijk resultaten enquête: Heb jij een lief?

Aantal stemmers
229. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, iemand van het andere geslacht

145 63,32%
  • Ja, iemand van het zelfde geslacht

12 5,24%
  • Nee, bewuste keuze

9 3,93%
  • Nee, maar wel op zoek

23 10,04%
  • Nee, maar wel verliefd

8 3,49%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

17 7,42%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

10 4,37%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

5 2,18%
    Hefty Rabbit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ook met jongere vrouwen kunt ge da probleem hebben. Was iets van een jaar geleden dates me een meisje die totaal mijne slag qua uiterlijk (Colombiaanse origine ) die ik al wel eerder kende en waar het tamelijk goe mee klikte. Ineens op de 2e date zegt ze zo tussen pot en pint dat ze al een kind heeft. Ze zei dat niet eerder "omdat ze niet de verkeerde indruk wilt geven". Blijkbaar was mijn reactie en gezichtsuitdrukking zo verkeerd overkomen dat de paar keer dat ik haar daarna nog ben tegengekomen ze mij echt mijdt.

Ah well. Zoiets verzwijgt ge niet. Kben bijna 22, en ik hoef nog verre van geen eigen kinderen (laat staan die van iemand anders).
    thank you boomer

iTrader
    0
    Mentioned
    20 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Waarom is 30 te oud voor jou? Zeker als je er zelf wat ouder uit ziet?
    Dat je liever geen partner met kinderen hebt snap ik dan wel weer perfect!

Verstuurd vanaf mijn Mi A3 met Tapatalk
    Oei, precies in uw gat gebeten

Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    Ook na 9lives gaat dit mooie forum verder, registreer je nu op https://www.beyondgaming.be/forum/

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Waarom is 30 te oud voor jou? Zeker als je er zelf wat ouder uit ziet?
    Dat je liever geen partner met kinderen hebt snap ik dan wel weer perfect!

Omdat ik vermoed dat mijn plannen voor de komende 5 jaar heel anders zijn dan iemand van 30. Allee, ik wil ook heel graag huisje tuintje kindje, maar ik ben na mijn laatste relatiebreuk toch best blij dat ik nog wat jaartjes heb om mij te amuseren.

Allee, in principe zou het wel gaan hé, maar op deze moment zou dat niet zo'n succes zijn denk ik.

Mulan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    26 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nestorius Bekijk bericht
    Oei, precies in uw gat gebeten

Neeeeeee, totaal niet!
    Ik zie alleen geen enkel probleem met slechts 5j leeftijdsverschil bij meerderjarigen.

En er zijn ook nog een hoop dertigers (mannen én vrouwen) die weinig goesting hebben om zich te settelen, geen kinderwens hebben en kotsen bij het idee van een open bebouwing, pastoriestijl, liefst op minder dan 3 km van de mama en papa

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Hier ook onlangs terug aan het Daten, meisje van mijn leeftijd.
    Zegt ze zo derde date- hoe zie jij het verder, want ik ben bijna 30 en wil niet lang wachten voor kinderen - wil jij er zeker?

Ik was even van mijn melk.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    15 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hell-side-boy Bekijk bericht
    Nogthans vindt ik wel dat de vrouwen in België vrij teruggetrokken zijn en precies altijd op hun hoede, terwijl in Nederland zijn ze veel opener of als ik op bezoek ga naar mijne maat in Warschau en we gaan daar weg dan zetten de vrouwen dikwijls de 1ste stap.
    Dat is een feit.

Ik ben gehuwd dus ik stap niet (correctie zelden) naar vrouwen (ik ben een uitzondering als ik tegenwoordig al dat scheefpoepen lees ). Maar in die 16+ jaar dat ik getrouwd ben, hebben 0 Belgische vrouwen een poging gewaagd. Daarmee bedoel ik géén collega's die weten dat ik getrouwd ben, maar ik bedoel op straat, op café or whatever hé. Er is echt niemand die ooit op mij afstapt. Dat is precies not done in ons land. 1x heb ik wel een kortstondige flirt gehad maar dat was dan met een Chinese die hier woonde. Right!
    (En ik heb altijd gehoord dat Chinese vrouwen preuts zijn - maar op zelf initiatief nemen? Vlaamse meiden zijn dan ironisch genoeg nog preutser volgens mijn ervaring toch ..)

En ik ben toch zeker géén lelijk scharminkel (Al zeg ik het zelf lol, dus met een korreltje zout te nemen hehehe).

In het buitenland heb ik wel regelmatig prijs (nu niet met Corona) en moet ik mij regelmatig intomen. In Spanje (oeps) zat er één zelfs met haar borsten tegen mijn gezicht. Maar in België. Nope never nada niks. In België is het moto toch nog steeds dat de man de eerste stap zet hé. Misschien heb ik ook een beetje pech, maar toch. 0 keer is echt weinig sé. Er gaat weinig initiatief uit van vrouwen hier.

En uiteindelijk kan je ze ook géén ongelijk geven. Ze geraken bijna allemaal van het straat af

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Biljart Bekijk bericht
    Zegt ze zo derde date- hoe zie jij het verder, want ik ben bijna 30 en wil niet lang wachten voor kinderen - wil jij er zeker?
    Mmm ja de biologische klok. Maar ik zou als ik jou was daar niet in meegaan. Als je een relatie wil aangaan, alleen maar omdat je klein mannekes wil hebben, is die relatie dan wel gezond?
    Ik vind dat niet erg tactvol om zoiets te bespreken na amper je 3de afspraak. Ze deed dat misschien niet bewust, maar dat komt meestal niet zo goed over hé.
    Laatst gewijzigd door makila; 20 november 2020 om 16:12

Hefty Rabbit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Dat zullen gasten ouder dan mij wel beter weten, maar denk dat er toch heel wat single vrouwen van 30+ rondlopen die zo snel mogelijk een hengst aan de haak willen slagen omdat de kleine wijzer op de biologische klok (naar hun aanvoelen) al bijna op 12 staat?
    thank you boomer

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Enen dat ik ken is zo ook redelijk hard boven zijne stand aan't vogelen. Zij wou gewoon klein mannen en was de wanhoop nabij.
    Kijk mij op TWITCH, of speel mee! Momenteel spelen we
    http://twitch.tv/GroozL

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ze zei dat eigl letterlijk van: “meen je het wel met mij, anders verdoe ik mijn tijd”.

Dat was Idd nogal ongelukkig gezegd van haar, maar ze is een flapuit - velen zullen het niet zeggen maar denken.
    Snap ook wel dat (zeker als vrouw) je geen tijd meer hebt op 30 om relaties aan te gaan waarvan je niet weet of de andere ook over “de dingen des levens” hetzelfde denkt.

Ik weet via via dan dat haar zus en mama haar zitten plagen van Allez 30 nog niet van straat.

Dat geeft me op zich ook geen goed gevoel.

hell-side-boy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ze zei dat eigl letterlijk van: “meen je het wel met mij, anders verdoe ik mijn tijd”.

Dat was Idd nogal ongelukkig gezegd van haar, maar ze is een flapuit - velen zullen het niet zeggen maar denken.
    Snap ook wel dat (zeker als vrouw) je geen tijd meer hebt op 30 om relaties aan te gaan waarvan je niet weet of de andere ook over “de dingen des levens” hetzelfde denkt.

Ik weet via via dan dat haar zus en mama haar zitten plagen van Allez 30 nog niet van straat.

Dat geeft me op zich ook geen goed gevoel.
    Die vraag stellen ze me soms ook en ik word daar echt ambetant van, het is nog geen 2 jaar gedaan met mijn ex, en dan is het precies of ik even met men ogen knipper en ik heb een ander... Dat ge de stukgelopen relatie eerst moet verwerken vergeten ze dan precies.

Ik snap ook wel van velen hier dat kinderen van iemand anders in een relatie afschrikt, ik zou ook wel liefst iemand ontmoeten zonder kinderen ondanks dat het hypocriet is van mij, omdat ik er zelf 2 heb. Natuurlijk als het klikt dan klikt het, dus het is ook niet dat ik op voorhand zeg dat het een no go is.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Neeeeeee, totaal niet!
    Ik zie alleen geen enkel probleem met slechts 5j leeftijdsverschil bij meerderjarigen.

En er zijn ook nog een hoop dertigers (mannen én vrouwen) die weinig goesting hebben om zich te settelen, geen kinderwens hebben en kotsen bij het idee van een open bebouwing, pastoriestijl, liefst op minder dan 3 km van de mama en papa

In principe heb ik ook helemaal geen probleem met dat leeftijdsverschil, maar op mijn leeftijd is er qua mentaliteit wel een groot verschil met iemand van pakweg 5 jaar ouder. Toen ik 20 was dacht ik dat ik volwassen was, en nu denk ik dat ik toen nog een kind was en nu wel volwassen ben. En tegen dat ik 30 ben denk ik dat hoogstwaarschijnlijk ook van toen dat ik 25 was. Want tegen dan ga ik hopelijk wel al wat extra stappen hebben gezet in het leven.

In't kort is mijn ideaal plan nu: binnen een maandje of 3 terug beginnen rondkijken voor een eigen studio, da's ook mijn eerste keer volledig op mezelf. Gaan van een appartement met m'n ex tot terug naar huis naar een kleine studio waar ik wrs niet graag ga zijn gaat een pijnlijke worden. En dan wil ik ofwel heel veel losse seks, ofwel gedurende een jaar of 2-3 enkele korte relaties. En dan tegen m'n 27/28e een deftige vinden voor de rest van m'n leven, en dan tegen dat ik 30 ben zou ik wel graag aan kinderen beginnen. Duidelijk ?

Tot over een jaar ofzo vond ik het eigenlijk zeer jammer dat ik daar nog niet mee bezig was, want de stabiele relatie was er toen nog wel en ik wou altijd graag jong vader worden. En nu besef ik wel dat dat in mijn situatie nu gewoon anders loopt en ik vaak heel blij ben dat dat nog niet gebeurd is, maar ergens anders vind ik het ook best jammer.

Sommigen zijn inderdaad ook gewoon op zoek naar een spermadonor. Kende er ook zo een die een tijdje bij mij geprobeerd heeft. Paar maand erna had ze een vis aan de haak, en een jaar daarna waren de kinderen er al.

Ik zeg niet dat dat hier het geval is hoor, zoals je al zei kan dat ook gewoon een lompe manier zijn om te peilen naar hoe dat jij dat ziet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hefty Rabbit Bekijk bericht
    Dat zullen gasten ouder dan mij wel beter weten, maar denk dat er toch heel wat single vrouwen van 30+ rondlopen die zo snel mogelijk een hengst aan de haak willen slagen omdat de kleine wijzer op de biologische klok (naar hun aanvoelen) al bijna op 12 staat?
    Jup, mijn zuster bijvoorbeeld. En ze heeft haren hengst, maar het is echt een dwaas. En het ambetante is dat ik er niks van kan zeggen want het is best 'ne goeie joeng', maar ik zie van mijlenver dat dat echt het meest idiote koppel is ooit. Zo zijn er in mijn omgeving nog wel relaties geweest waarbij ik is heel hard met m'n ogen draaide.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proto Bekijk bericht
    Enen dat ik ken is zo ook redelijk hard boven zijne stand aan't vogelen. Zij wou gewoon klein mannen en was de wanhoop nabij.
    :laugh:
    En wat bedoelde daar juist mee?

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    195 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hefty Rabbit Bekijk bericht
    Yup, kom niet veel anders tegen tegenwoordig.
    Ik denk dat ik een time-out neem tot de 40.
    Beschamend is het soms.

iTrader
    0
    Mentioned
    20 Post(s)
    Neeeeeee, totaal niet!

Sorry, ik heb al een vrouw. Moest het mislopen pm ik je wel

Elk zijn meug zeg ik dan. Alhoewel ik mijn vrouw wat bewonder, zo naast haar schoonmoeder wonen.

Ook na 9lives gaat dit mooie forum verder, registreer je nu op https://www.beyondgaming.be/forum/

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    21 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Televisiekaske Bekijk bericht
    Sommigen zijn inderdaad ook gewoon op zoek naar een spermadonor. Kende er ook zo een die een tijdje bij mij geprobeerd heeft. Paar maand erna had ze een vis aan de haak, en een jaar daarna waren de kinderen er al.

Ik zeg niet dat dat hier het geval is hoor, zoals je al zei kan dat ook gewoon een lompe manier zijn om te peilen naar hoe dat jij dat ziet.
    Meh als je ~30 bent als vrouw en je wil (meer dan 1) kind lijkt het me maar logisch dat je dat binnen de eerste paar afspraakjes op de tafel smijt. Na 35 gaan de risicos omhoog, lijkt me niet echt verstandig om u dan emotioneel te hechten aan iets dat toch nergens heen gaat.
    *** Also sprach Zarathustra ***
    5 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Meh als je ~30 bent als vrouw en je wil (meer dan 1) kind lijkt het me maar logisch dat je dat binnen de eerste paar afspraakjes op de tafel smijt. Na 35 gaan de risicos omhoog, lijkt me niet echt verstandig om u dan emotioneel te hechten aan iets dat toch nergens heen gaat.
    Nee Zara, geen realisme. Alle vrouwen worden gewoon hopelozer naarmate ze ouder worden en zouden eender welke vent als zaaddonor binnenhalen. Mannen zijn daar helemaal niet mee bezig met kinderen krijgen/hebben. Zolang hun toekomstige maar nog geen kinderen heeft, of te snel zegt dat ze kinderen wilt. Maar ze moet er wel willen natuurlijk, want ziet dat ge dan iets serieus begint en die wilt er totaal geen dan heeft die gewoon uwen tijd liggen verspillen hé.
    6 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten