Bekijk resultaten enquête: Heb jij een lief?

Aantal stemmers
225. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, iemand van het andere geslacht

143 63,56%
  • Ja, iemand van het zelfde geslacht

12 5,33%
  • Nee, bewuste keuze

8 3,56%
  • Nee, maar wel op zoek

23 10,22%
  • Nee, maar wel verliefd

8 3,56%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

16 7,11%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

10 4,44%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

5 2,22%
    hell-side-boy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fomas Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Er heeft ooit iemand me vertelt 'Een eerste lief, daar blijf je veel te lang aan plakken.' Achteraf bekeken kan ik die persoon alleen maar gelijk geven. In die zin, er zijn heus nog andere vrouwen die jou hetzelfde of nog een beter gevoel gaan geven in de toekomst. Daarmee wil ik niet zeggen dat je der direct naar op zoek moet gaan natuurlijk.

Een andere raad die ik ooit te horen heb gekregen is dat het beëindigen van een relatie emotioneel gezien te vergelijken valt met een sterfgeval. Je verliest iemand in je directe nabijheid. Het is volstrekt normaal dat er een soort van rouwperiode volgt.

Zoals daar anderen al aangehaalden ben je best alle social media contact te vermijden/verbreken. Het zal je alleen maar droeviger maken. De techniek die voor mij nog het beste werkte was ervoor zorgen dat ik voldoende afleiding had. Zaken als gamen of films/series kijken werkten voor mij zeer goed. Ze zorgen ervoor dat ik 'gedwongen' werd aan andere dingen te denken.
    En er zullen zeker momenten komen waarbij je nog aan u ex zal denken. Maar dat zal afnemen en slijten. Gun het gewoon tijd.
    Ik vind dit erger als een sterfgeval, als ik het zo mag zeggen. In mijn geval heeft men ex me laten zitten voor een ander, en je moet niet alleen verwerken dat het gedaan is maar ook dat ze gelukkig is met iemand anders en je kinderen delen met iemand anders, en dat vreet wel enorm aan je!
    Terwijl met een sterfgeval wat ook super erg is versta me niet verkeerd, maar in je hoofd blijven de mooie herinneringen hangen en heb je die tenminste nog, terwijl met een breuk vraag je je soms af of deze voor jou ex-partner wel iets heeft betekend.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Amai, da's ook allemaal kort door de bocht. Wie zegt dat er mooie herinneringen blijven hangen, wie weet hoe die persoon is dood gegaan of hoe de situatie op dat moment was.

Sowieso, erger of niet erger, dat maakt toch niet uit. 't Is niet dat je verdrietiger mag zijn als het erger is (of minder als het minder erg is).
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Googke Bekijk bericht
    Sinds vorige week relatiebreuk en het lijkt alsof het er nu pas inhakt. Eerste relatie, waren 2,5 jaar samen en het was nogal een hobbelig parcours en eigenlijk al slecht begonnen. Pijnlijk dat een externe partij, de ouders van haar kant, de relatie zowat lieten eindigen. 6 jaar leeftijdsverschil + andere levensfase : misschien toch te verschillend.
    Sterkte... bij mij is het al 4 maanden geleden en ik voel me nog steeds depressief wanneer ik alleen ben.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fomas Bekijk bericht
    best alle social media contact te vermijden/verbreken. Het zal je alleen maar droeviger maken.
    Mijn ex heeft me via alle kanalen geblokkeerd en ik hoor of zie niets meer van haar sinds 4 maanden. Het vernielt me vanbinnen. Ik had gehoopt dat ze een deur zou openlaten om toch terug samen te kunnen zijn. Maar tevergeefs... ik vermoed dat ze iemand anders heeft nu.
    Laatst gewijzigd door BlackOccult; 24 september 2020 om 23:01 Reden: Berichten samengevoegd in 1 post

iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hell-side-boy Bekijk bericht
    Ik vind dit erger als een sterfgeval, als ik het zo mag zeggen. In mijn geval heeft men ex me laten zitten voor een ander, en je moet niet alleen verwerken dat het gedaan is maar ook dat ze gelukkig is met iemand anders en je kinderen delen met iemand anders, en dat vreet wel enorm aan je!
    Terwijl met een sterfgeval wat ook super erg is versta me niet verkeerd, maar in je hoofd blijven de mooie herinneringen hangen en heb je die tenminste nog, terwijl met een breuk vraag je je soms af of deze voor jou ex-partner wel iets heeft betekend.
    Het ging hem helemaal niet over het feit dat een partner verliezen erger of minder erg is dan het einde van een relatie. Het punt is dat het volledig normaal is om droevig en neergeslagen te zijn. Je bent immers in rouw. En je hoeft helemaal niet uzelf blijer voor te doen dan je op dat moment bent.
    Probeer gewoon je gedachten te verzetten. Achteraf zal je wel in staat zijn terug te kijken op een relatie en de goeie momenten te zien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taxx Bekijk bericht
    Sterkte... bij mij is het al 4 maanden geleden en ik voel me nog steeds depressief wanneer ik alleen ben.

Mijn ex heeft me via alle kanalen geblokkeerd en ik hoor of zie niets meer van haar sinds 4 maanden. Het vernielt me vanbinnen. Ik had gehoopt dat ze een deur zou openlaten om toch terug samen te kunnen zijn. Maar tevergeefs... ik vermoed dat ze iemand anders heeft nu.
    Simpeler gezegd dan gedaan natuurlijk , maar eigenlijk hoef je helemaal niets te vermoeden. Je ex heeft alle kanalen tot contact verbroken dus zal ze naar alle waarschijnlijkheid de relatie geen nieuwe kans willen geven.
    Anderzijds vind ik een relatie een tweede kans geven altijd een beetje raar. Ik heb hier in het verleden ook enkele keren op gehoopt. Maar achteraf bekeken zou het probleem waardoor het de eerste maal gedaan was niet plots weg zijn. Dus vroeg of laat zou dit toch weer aan de oppervlakte zijn gekomen met waarschijnlijk een tweede keer hartpijn als gevolg.

Zoals ik al zei tegen Goofke, probeer je gedachten te verzetten door activiteiten te voorzien voor je brein. Voor de ene is dit sport, voor de andere met vrienden afspreken.

Mike's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Wees blij dat je dan nog geen kinderen hebt en u ex elke dag moet zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Vriendin vond het opeens goed geweest na 5 jaar, merkte wel al een tijdje een verandering in haar manier van berichten beantwoorden maar dacht dat het gewoon eens een slechte dag was of op het werk maarja.
    Moet zeggen dat ik er ergens al bang voor was en het voelde hangen maar dan deed ze weer opeens ''normaal'' voor een tijdje , uiteindelijk stak ze het op haar eigen mentale health en zelfbeeld en dat voor haar de vonk op was na 5 jaar.

Op het moment voel ik eigenlijk niets, wat raar klinkt maar het voelt eerder alsof je niet weet wat je moet voelen of dat je zoveel zou moeten voelen dat er gewoon niets komt.
    ik ben vroeger wel diagnosed geweest met Borderline eigen mentale issues en deze relatie kwam eigenlijk net onverwacht voorbij toen ik op mijn diepst zat in 2015 dus kan nog interessant worden hoe ik me ga voelen als opeens de hele wash van emoties over me gaat komen.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Op het moment voel ik eigenlijk niets, wat raar klinkt maar het voelt eerder alsof je niet weet wat je moet voelen of dat je zoveel zou moeten voelen dat er gewoon niets komt.
    Toen het uit was met mijn ex voelde ik de eerste paar weken ook niets. Ik speelde games, ging afspreken met vrienden, alles leek goed te gaan. Na 1 maand kwamen de depressieve emoties binnen... Ik heb een kleine sociale kring dus dat helpt niet. Probeer zeker sociale activiteiten te doen en je bezig te houden, nieuwe mensen leren kennen, reizen, ... Want op eenzame momenten gaan die emoties erger worden. Sterkte. Time heals everything.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taxx Bekijk bericht
    Toen het uit was met mijn ex voelde ik de eerste paar weken ook niets. Ik speelde games, ging afspreken met vrienden, alles leek goed te gaan. Na 1 maand kwamen de depressieve emoties binnen... Ik heb een kleine sociale kring dus dat helpt niet. Probeer zeker sociale activiteiten te doen en je bezig te houden, nieuwe mensen leren kennen, reizen, ... Want op eenzame momenten gaan die emoties erger worden. Sterkte. Time heals everything.
    Heb ook een kleine sociale kring dus ja ga dat wel proberen op te vangen met zoveel mogelijk buiten te gaan, maar heb het eigenlijk al allemaal vaker meegemaakt maar dan meer in de zin van iemand zien zitten die jou ook ziet zitten maar dan uiteindelijk al meteen niet meer ziet zitten, dan is 5 jaar effectief samen zijn toch weer wat anders en dat heb ik nog niet meegemaakt dus benieuwd op welke manier me dat uiteindelijk gaat hitten.

Maar bedankt alvast

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    goh bij mij heeft het eigenlijk niet lang geduurd voor verwerking 1 avondje goed uitgaan met vrienden en zuipen heeft toen goed geholpen.
    Verwerking dat het gedaan was is vrij snel gegaan moet ik zeggen, maar mij binden met iemand anders heeft heel lang geduurd, ik heb toen echt wel van het single life genoten moet ik zeggen.
    De breuk kwam ook op het moment dat ik mijn appartement had gekocht om alleen te gaan wonen dus in combinatie met die vrijheid heb ik toch kunnen genieten.

Anyway ik zeg altijd, en misschien is het wel een cliché maar tijd heelt alle wonden, en het is eigenlijk wel zo, als je diep gekwetst bent blijft er wel een litteteken over maar na verloop van tijd vervaagt die gewoon.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Googke Bekijk bericht
    Ik heb het moeilijk, en Corona maakt het enkel moeilijker.
    Hou je vast aan de gedachte dat dat over een paar weken/maanden weg is.
    Klinkt hard uiteraard, maar het gaat allemaal wel weg.
    Negeer haar en doe die sociale media weg.

hell-side-boy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike Bekijk bericht
    Wees blij dat je dan nog geen kinderen hebt en u ex elke dag moet zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
    Inderdaad zo is dat, maakt het alleen maar pijnlijker.

AlexisS's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb een schat van een vriendin, ze doet alles voor mij en ik zie haar ook echt graag. Enkel pijpt ze niet graag, ze doet het soms wel om me te plezieren maar dan zie ik dat het niet met volle goesting is, vaak ook zeer kort.

Wat kan ik doen om het aangenamer te maken?

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    22 Post(s)
    Meer ananas eten.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Sir WarCry III's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ananas is eerder voor de smaak van sperma te verbeteren. Als ze niet graag pijpt dan denk ik niet dat ze al tot klaarkomen in de mond zijn overgegaan.

En tja, ge kunt moeilijk iemand iets leuk doen vinden he. Als ge haar graag ziet en bij haar wilt zijn gaat ge het feit dat ze niet graag pijpt er gewoon bij moeten nemen vrees ik. Het is natuurlijk aan uw om uit te maken hoe belangrijk dat is voor uw.

Wat ge misschien wel kunt doen is aan haar vragen wat ze precies onaangenaam vindt aan pijpen en samen zien of daar iets aan te doen valt. Als ze echter gewoon niet graag ne piet in haar mond heeft dan is er weinig aan te doen denk ik.

Mulan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    25 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir WarCry III Bekijk bericht

Wat ge misschien wel kunt doen is aan haar vragen wat ze precies onaangenaam vindt aan pijpen en samen zien of daar iets aan te doen valt. Als ze echter gewoon niet graag ne piet in haar mond heeft dan is er weinig aan te doen denk ik.
    Amen!

Regels voor berichten