Bekijk resultaten enquête: Heb jij een lief?

Aantal stemmers
186. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, iemand van het andere geslacht

116 62,37%
  • Ja, iemand van het zelfde geslacht

10 5,38%
  • Nee, bewuste keuze

8 4,30%
  • Nee, maar wel op zoek

20 10,75%
  • Nee, maar wel verliefd

8 4,30%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

12 6,45%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

8 4,30%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

4 2,15%

iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Zypho: wat is jouw beeld van een relatie en wat is die van je "lief"? Want dat klinkt idd helemaal niet als een relatie, en ook niet alsof dat over een jaar zoveel beter zal zijn. Als je in de beginperiode nog niet eens antwoordt op berichten... Ze werkt geen 24u per dag ook hé...
    Sommige mensen hebben nood aan dagelijks contact, knuffels,..
    Andere willen vooral op zichzelf kunnen zijn met af en toe een lief om momenten samen te delen. Niets mis mee als je tot de 2de categorie behoort, maar dat heeft enkel kans op slagen als de partner dat ook zo aanvoelt, anders eindig je enkel met frustraties aan beide kanten...

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZyphO Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Effe geleden iemand leren kennen waar het in het begin redelijk goed ging. Uiteindelijk een relatie begonnen maar ze zei wel om het rustig aan te doen mits ze veel meegemaakt had in vroegere relaties.

Nu na een paar dagen krijg je al opeens geen berichten meer , geen reacties op mijn berichten ,.... En dit nu al voor een grote maand ofzo.
    We zien elkaar amper 3 dagen op een maand mits ambetante werkuren voor beide van ons.
    Dus ik dacht dat ze het wel heeeeeeeeeeel rustig aan doen en was zelfs al aan het twijfelen of we wel uberhaupt wel een relatie al hadden ( Terwijl ze zegt van wel ).

Ook rechtstreeks gevraagd naar me huidige vriendin waarom ze zo weinig stuurt of zelfs niet reageert maar krijg daar niet echt een antwoord op. ( rustig aan doen zegt ze )

Nu gebeurd het ondenkbare en kom ik terug een oude vriendin en hebben we direct afgesproken in de cinema waar het al na de eerste avond supergoed klikt. Na een aantal keer af te spreken en het iedere keer goed klikt en mee kan amuseren zoals vroeger. Nu geeft ze wel aan of we geen relatie kunnen beginnen. Natuurlijk al aangegeven dat ik momenteel wel iemand heb maar momenteel niet echt geen vat op heb.

Nu zit ik zo wel in de twijfel modus ( eeuwige twijfelaar ) of ik de relatie waar het eigenlijk super traag gaat of zelfs amper reactie van krijg wel wil verder zetten en de risico wil nemen op het stop te zetten.
    Weet dat de beslissing sowieso wel aan mijn kant ligt maar wou toch es bepaalde meningen weten of ik toch die stap zou zetten.
    Ik denk dat je best gewoon voor de knapste gaat in dit geval.
    Kijk mij op TWITCH, of speel mee! Momenteel spelen we Warzone & Rocket League!! Dolletjes!!!!
    http://twitch.tv/GroozL
    Meest recente stream highlight video

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ge kunt het rustig aan doen, maar 3 keer zien op een maand en amper/niet terugsturen is toch wel heel beperkt...
    Nu, als de ander een oude vriendin is waar ge al ooit eens iets mee gehad hebt zou ik het niet doen. Relaties gaan mis om een reden natuurlijk en mensen veranderen toch niet zomaar.

ZyphO's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Zypho: wat is jouw beeld van een relatie en wat is die van je "lief"? Want dat klinkt idd helemaal niet als een relatie, en ook niet alsof dat over een jaar zoveel beter zal zijn. Als je in de beginperiode nog niet eens antwoordt op berichten... Ze werkt geen 24u per dag ook hé...
    Sommige mensen hebben nood aan dagelijks contact, knuffels,..
    Andere willen vooral op zichzelf kunnen zijn met af en toe een lief om momenten samen te delen. Niets mis mee als je tot de 2de categorie behoort, maar dat heeft enkel kans op slagen als de partner dat ook zo aanvoelt, anders eindig je enkel met frustraties aan beide kanten...
    Ik ben toch meer de persoon die graag het contact opzoekt , ook al is het maar een stom bericht bij wijze van spreken .

En als ik het ook vraag naar haar waarom op die manier dat ze nie reageert of stuurt of zelfs wil afspreken. krijg je der geen zinnig antwoord uit
    [ PC ] : Diablo III
    [ PS4 ] : The Division PSN : Zyph001

ZyphO's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUSKE Bekijk bericht
    Ge kunt het rustig aan doen, maar 3 keer zien op een maand en amper/niet terugsturen is toch wel heel beperkt...
    Nu, als de ander een oude vriendin is waar ge al ooit eens iets mee gehad hebt zou ik het niet doen. Relaties gaan mis om een reden natuurlijk en mensen veranderen toch niet zomaar.
    Met die vriendin heb ik nog nooit iets gehad. Wel al een hele lange periode hele goeie vrienden geweest. Maar zij voelt nu de klik met mij wel om die stap verder te zetten. En ik ook natuurlijk
    [ PC ] : Diablo III
    [ PS4 ] : The Division PSN : Zyph001

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZyphO Bekijk bericht
    Met die vriendin heb ik nog nooit iets gehad. Wel al een hele lange periode hele goeie vrienden geweest. Maar zij voelt nu de klik met mij wel om die stap verder te zetten. En ik ook natuurlijk
    Als de communicatie in het begin al zo stroef loopt (zeker in het begin moet je elkaar willen opzoeken, contact hebben) kan je ze beter dumpen en met de andere verder gaan...

iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Ik sluit me daar bij aan, al zou ik het woord dumpen niet willen gebruiken maar eerder open kaart spelen over wat jij verlangt en nodig hebt ik een relatie en of zij daar hetzelfde over denkt omdat je nu niet dat gevoel hebt.

xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Agreed. Als je in het begin al achter iemand zijn gat moet zitten, wordt dat op termijn alleen maar slechter.

AlexisS's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben vorige zomer beginnen afspreken met een collega van een andere afdeling. We hebben paar keer samen iets gaan eten niets meer. Daarna is er iets gebeurd tussen een andere vrouw en mij, geen collega oid. Nadien terug met die collega afgesproken maar verder dan kussen zijn we nooit niet geraakt. Uiteindelijk is dat feitje met die andere vrouw boven water gekomen, omdat ik het zelf verteld had. Dit neemt ze me erg kwalijk, iets wat ik zeer vreemd vind omdat we toen in die periode puur amicaal met elkaar omgingen en er niets meer was. Nu heb ik een half jaar later mss wel gevoelens voor haar gekregen maar houdt zij de boot af. We zien elkaar paar keer per maand, om niet te zeggen wekelijks. Echter merk ik dat zij emotioneel zeer gesloten is, iets waar ik het zeer moeilijk mee heb. Soms lijkt het me beter om ermee te stoppen en alle contact te verbreken maar dan ga ik bruggen opblazen die ik niet wil opblazen, nog niet. Nu twijfel ik hard om open kaart te spelen over mijn gevoelens maar ze heeft al een par keer gezegd dat ze nog niets voor mij voelt 'en jij ook niet voor mij', zegt ze dan.
    Als we in de zetel liggen mag ik haar vastpakken, haar poep vastnemen ed. Echter is het lastig om verder te gaan door haar mixed signals.

Verstuurd vanaf mijn ELE-L29 met Tapatalk

da_flux's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlexisS Bekijk bericht
    Als we in de zetel liggen mag ik haar vastpakken, haar poep vastnemen ed. Echter is het lastig om verder te gaan door haar mixed signals.
    Ik weet niet op welke andere signalen je nog wacht?

Of lig je met elke collega in de zetel en raak je haar poep aan?

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tegen sommige venten moet ge echt zeggen: "Ja duw hem er maar in hoor", en zelfs dan nog zijn ze niet zeker
    Kijk mij op TWITCH, of speel mee! Momenteel spelen we Warzone & Rocket League!! Dolletjes!!!!
    http://twitch.tv/GroozL
    Meest recente stream highlight video

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Uhm, er zit heus nog wel wat speling tussen poep aanraken en steek ‘m er maar in.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Uhm, er zit heus nog wel wat speling tussen poep aanraken en steek ‘m er maar in.
    Ik vind het al raar dat je met elkaar in de zetel ligt als collega's, haar poep mag aanraken, en dan te horen krijgt dat ze "nog" niets voor jou voelt. Allez lijkt mij precies eens het moment voor een serieus gesprek over met wat jullie eigenlijk bezig zijn.

Lijkt alsof ze exclusiviteit verwachtte op het moment dat hij met een andere aan het flikflooien was, maar dan snap ik ook niet echt wat er nu aan de hand is.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Of het nu serieus is of niet, ik denk dat niemand het leuk vind om zelfs occasioneel af te spreken met iemand om daarna erachter te komen dat je nummer x van x bent. Kan goed zijn dat zij gewoon het samen zijn en de affectie van een relatie mist. Dat kan perfect opgelost worden zoals ze nu doen zonder dat daar effectief gevoelens bij komen te kijken. Al loopt dat op het einde toch altijd mis voor een van de twee partijen.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Die "en jij ook niet voor mij" lijkt mij iets dat een 16-jarige zou zeggen om bevestiging te krijgen of nog eens een "sorry" omdat ge hebt liggen vozen met iemand anders ondertussen.

Regels voor berichten