Bekijk resultaten enquête: Heb jij een lief?

Aantal stemmers
182. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, iemand van het andere geslacht

114 62,64%
  • Ja, iemand van het zelfde geslacht

9 4,95%
  • Nee, bewuste keuze

7 3,85%
  • Nee, maar wel op zoek

20 10,99%
  • Nee, maar wel verliefd

8 4,40%
  • Nee, en nog nooit een partner gehad

12 6,59%
  • Nee, iets gaan drinken en we zien wel?

8 4,40%
  • Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat

4 2,20%
    xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stormy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Onlangs een tof meisje leren kennen waarmee ik zelfs zou willen trouwen. Maar zij is geen maagd meer en heeft al meerdere partners gehad. Hoe zetten jullie je over de gedachte dat je vriendin of vrouw geen maagd was toen zij je heeft leren kennen. Wanneer ik nadenk over hoe zij in bed heeft gelegen met al haar ex'en en het ook lekker vond, die gedachte maakt mij vanbinnen kapot. Het geraakt gewoonweg niet uit mijn hoofd.

Zijn er mensen onder jullie die iets gelijkaardigs hebben gevoeld en me tips kunnen geven?
    Ontwaken uit uw ideologische illusies en aanvaarden dat mensen seksuele wezens zijn. Er is absoluut niets mis om al meerdere seksuele partners in je leven te hebben, zeker als je ouder dan 18 bent.

Dude, echt. Wtf.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik word waarschijnlijk vanavond gedumpt en ben er niet klaar voor.
    Vervelende dag, vervelende gevoelens.
    32 zijn en dit allemaal voelen is niet hoe ik m'n leven zag...

firemen's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IggaR Bekijk bericht
    Ik word waarschijnlijk vanavond gedumpt en ben er niet klaar voor.
    Vervelende dag, vervelende gevoelens.
    32 zijn en dit allemaal voelen is niet hoe ik m'n leven zag...

Ach,

langs de andere kant ontwaak je daar wel uit. De eerste week ga je enorm vermageren omwille van geen eetlust, daarna ga je als een zot sporten en zoek je jezelf een leuke hobby. Die leuke hobby gaat uitbreiden naar je bijberoep en vervolgens wordt het je nieuwe werk, een tweede thuis. Life goes on.

Je gaat gaan daten via kut applicaties die in onze jonge jaren niet bestonden. Ontdekt een paar eenzame dames waar je eigenlijk geen gevoelens kan voor opbrengen en waarvan je denkt : plz laat dit snel gedaan zijn en plots vind je iemand nieuws. Life moves on bro. Been there, done that. Optimaal genieten van dat vrijgezellen bestaan.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Al even alleen met 2 kinderen en al goed "geprofiteerd" met een andere relatie ook achter de rug.
    Op gegeven moment ook hard gedacht dat ik geen relatie meer wilde.
    3m geleden m'n huidige vriendin tegengekomen. Veel te intens verlopen aan beide zijden denk ik.
    Zij sterke twijfels over alles wat ze verder wil in het algemeen.
    Verwacht vanavond een "het ligt niet aan jou, maar aan mij" verhaal te horen.

En ik weet dat het wel weer zal slijten, maar zoals gezegd, ben er nu even niet klaar voor. Het voelde allemaal zo goed en ik dacht toch weer die iemand gevonden te hebben. Heb geen zin meer in vrijblijvendheid en vluchtigheid.
    Ik kan fout zijn en een ander verhaal horen vanavond, maar m'n gut feeling doet het niet zo goed.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Al even alleen met 2 kinderen en al goed "geprofiteerd" met een andere relatie ook achter de rug.
    Op gegeven moment ook hard gedacht dat ik geen relatie meer wilde.
    3m geleden m'n huidige vriendin tegengekomen. Veel te intens verlopen aan beide zijden denk ik.
    Zij sterke twijfels over alles wat ze verder wil in het algemeen.
    Verwacht vanavond een "het ligt niet aan jou, maar aan mij" verhaal te horen.

En ik weet dat het wel weer zal slijten, maar zoals gezegd, ben er nu even niet klaar voor. Het voelde allemaal zo goed en ik dacht toch weer die iemand gevonden te hebben. Heb geen zin meer in vrijblijvendheid en vluchtigheid.
    Ik kan fout zijn en een ander verhaal horen vanavond, maar m'n gut feeling doet het niet zo goed.
    Heh, straks vraagt ze jou ten huwelijk :-D!

j/k eh .. hopelijk valt het wel mee
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik had gelijk :-( fml

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik had gelijk :-( fml
    Sterkte!

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    143 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Zo na lang deze topic te ontwijken, omdat hier toch veel trollen zitten; toch eens een kleine update geven over mezelf:

In febr 2019 iemand leren kennen via Tinder maar na X aantal dates was er niet de verdere klik, we zijn verder gegaan als vrienden. Nu hoor ik ze bijna om de 2 dagen, ddus daar heb ik een goeie vriendin aan over gehouden.

Jullie raden me al eens aan om een speeddating mee te doen, en heb ik effectief al 2 keer meegedaan in Gent. Vond het persoonlijk super om te doen, paar matches had ik. Maar niks verder uitgekomen helaas.
    Momenteel ingeschreven voor een 3e speeddating. (want je moet redelijk vroeg ingeschreven zijn)

Nu zeer onlangs terug iemand leren kennen via Tinder, een 2e date achter de rug. En moet zeggen dat ik daar wel iets begin voor te voelen. Al is ze wel stuk moeilijker om te 'ontcijferen', ze vroeg zelf achter een 2e date wel.
    Hebben veel dezelfde interesses, maar is zoals mij beetje aan de stille/beschaamde kant. Want een "move" maken, als is het maar een knuffel is bij mij niet simpel.
    T'is nu verder afwachten eigenlijk, al vond ik wel dat er een klik was. Maarja mij kennende kan ik grandioos verkeerd zitten. En de grootste stuurder via WhatsApp/Messenger is ze ook niet.

Ook in 2019 veel meer weggeweest (uitgegaan zeg maar), al vind ik dat nog moeilijk om alleen te gaan. Bedoel dan in een jongerenbar ofzo. Iemand aanspreken is voor mij niet zo simpel. En voel me meestal gelijk een oude mens aan een toog. Want veel komen daar toe met vrienden/vriendinnen en ik zit daar dan alleen , nuja soit

En bij deze ook al ingeschreven voor een Joker-groepsreis, maar dan eerder om gewoon nieuwe mensen te leren kennen.
    PSN: Jonas89
    10 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

LaBuenaVida's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Zo na lang deze topic te ontwijken, omdat hier toch veel trollen zitten; toch eens een kleine update geven over mezelf:

In febr 2019 iemand leren kennen via Tinder maar na X aantal dates was er niet de verdere klik, we zijn verder gegaan als vrienden. Nu hoor ik ze bijna om de 2 dagen, ddus daar heb ik een goeie vriendin aan over gehouden.

Jullie raden me al eens aan om een speeddating mee te doen, en heb ik effectief al 2 keer meegedaan in Gent. Vond het persoonlijk super om te doen, paar matches had ik. Maar niks verder uitgekomen helaas.
    Momenteel ingeschreven voor een 3e speeddating. (want je moet redelijk vroeg ingeschreven zijn)

Nu zeer onlangs terug iemand leren kennen via Tinder, een 2e date achter de rug. En moet zeggen dat ik daar wel iets begin voor te voelen. Al is ze wel stuk moeilijker om te 'ontcijferen', ze vroeg zelf achter een 2e date wel.
    Hebben veel dezelfde interesses, maar is zoals mij beetje aan de stille/beschaamde kant. Want een "move" maken, als is het maar een knuffel is bij mij niet simpel.
    T'is nu verder afwachten eigenlijk, al vond ik wel dat er een klik was. Maarja mij kennende kan ik grandioos verkeerd zitten. En de grootste stuurder via WhatsApp/Messenger is ze ook niet.

Ook in 2019 veel meer weggeweest (uitgegaan zeg maar), al vind ik dat nog moeilijk om alleen te gaan. Bedoel dan in een jongerenbar ofzo. Iemand aanspreken is voor mij niet zo simpel. En voel me meestal gelijk een oude mens aan een toog. Want veel komen daar toe met vrienden/vriendinnen en ik zit daar dan alleen , nuja soit

En bij deze ook al ingeschreven voor een Joker-groepsreis, maar dan eerder om gewoon nieuwe mensen te leren kennen.
    Toch sterk dat je dergelijke actie onderneemt!
    Ik zou het niet durven.

Maar het feit dat je dat ene meisje nog steeds hoort, matches had tijdens speeddating, dates via tinder, .. wilt toch al veel zeggen!

Zal ook goed doen voor je zelfvertrouwen, toch?

Goed om te horen dat het goed gaat met je!

MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Way to go Jonas. Sterke stappen vooruit, weet niet of ik zelf die stappen zou durven zetten
    Mountainbikes: Commencal Meta AM V4 2015 & YT Tues CF 2017
    PSN: UnderAVoidSky // PSNProfiles // TrueTrophies // 100%: 12 // Platinum: 63

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    194 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sjiek Jonas. Ik hoor alleen maar positieve dingen over de Jokerreizen dus dat zal ook wel leuk worden.

SAR.'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Heb jij een lief: the sequel deel 32

Call me crazy maar ik heb vandaag met mijn vriend een ruzie gehad om... - jawel mensen - de autogordel.
    Ik snap niet dat hij die niet om wil doen volgens het excuus “ja maar het ambeteert me”. Op logische argumenten zoals “het is veiliger” en “je zal een boete krijgen” zegt hij: stop met dat te zeggen want dan ga je het jinxen en ga ik echt iets voorhebben. Ik was echt zo boos niet normaal. En dat maakt hem op zijn beurt weer boos en “ik weet wat ik doe” replieken. In mijn auto biept het als de gordels niet om zijn dus klikt hij die gewoon achter zich vast om van dat geluid af te zijn. In zijn eigen auto is er geen piepgeluidje dat afgaat.

Echt waar, en dat is dan 32 jaar

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SAR. Bekijk bericht
    Call me crazy maar ik heb vandaag met mijn vriend een ruzie gehad om... - jawel mensen - de autogordel.
    De enige reden waarom ik je crazy zou noemen is omdat je jezelf crazy meent te noemen, maar dat eigenlijk gewoon je vriend is die gek is.

Hij is dom bezig, sowieso. Hij is niet enkel een gevaar voor zichzelf, maar brengt ook jou in gevaar als hij van de bestuurderskant aangereden wordt en dan tegen jou geslingerd wordt. En wie is er zeker dat niemand ooit aangereden zal worden?

Iemand die systematisch geen gordel wil dragen, daar stap je niet mee in de auto.

Misschien moet je eens voorstellen om een betere levensverzekering voor hem te gaan kopen. Op de lotto spelen heeft minder winstkansen dan zo'n levensverzekering. En geen sex tot hij niet enkel veilig vrijt, maar ook veilig rijdt. 't staat niet zo 'fancy' om met een zwangere buik naar de begrafenis van je ma' te gaan.
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

Pan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Laat die jongen doen, natuurlijke selectie op zijn best.

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SAR. Bekijk bericht
    Ik snap niet dat hij die niet om wil doen volgens het excuus “ja maar het ambeteert me”. Op logische argumenten zoals “het is veiliger” en “je zal een boete krijgen” zegt hij: stop met dat te zeggen want dan ga je het jinxen en ga ik echt iets voorhebben. Ik was echt zo boos niet normaal. En dat maakt hem op zijn beurt weer boos en “ik weet wat ik doe” replieken. In mijn auto biept het als de gordels niet om zijn dus klikt hij die gewoon achter zich vast om van dat geluid af te zijn. In zijn eigen auto is er geen piepgeluidje dat afgaat.

Echt waar, en dat is dan 32 jaar

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Niet vertrekken als de gordel niet deftig aan is.

Is hier thuis de regel. Duurt hey 5 minuten dan blijven we staan, duurt het langer kunnen ze uitstappen en te voet gaan, das even ver.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Pagina 118 van 123 Eerste ... 1868108114115116117118119120121122 ... Laatste

Regels voor berichten