Bekijk resultaten enquête: Heb jij een lief?
- Aantal stemmers
- 229. Je mag niet stemmen in deze enquête
-
Ja, iemand van het andere geslacht
145 63,32% -
Ja, iemand van het zelfde geslacht
12 5,24% -
Nee, bewuste keuze
9 3,93% -
Nee, maar wel op zoek
23 10,04% -
Nee, maar wel verliefd
8 3,49% -
Nee, en nog nooit een partner gehad
17 7,42% -
Nee, iets gaan drinken en we zien wel?
10 4,37% -
Andere: ik heb een antwoord dat niet in de lijst staat
5 2,18%
Discussie: Heb jij een lief: the sequel deel 32
-
5 januari 2020, 23:07 #1741
- iTrader
- 8 (100%)
- Mentioned
- 4 Post(s)
Mss kan zij u niet uit haar gedachten krijgen en heeft ze nog steeds gevoelens en dan is korte pijn soms beste, zo weinig mogelijk contact zodat dat gevoel wegebt.
Zal ff duren voor ge er over zijt maar dat slijt, zoals alles.The ardent golfer would play Mount Everest if somebody put a flagstick on topno votesMet citaat reageren
-
-
6 januari 2020, 03:47 #1742
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 26 Post(s)
Even advocaat van de duivel spelen nu en een mogelijke andere visie tonen (wat niet wegneemt dat het gewoon kak is, Malan!) die de hare zou kunnen zijn :
Jarenlang samen geweest met iemand in een lange afstandsrelatie. Zalig, die verliefdheid en hunkering naar elkaar die in stand wordt gehouden!
Maar... Blijkbaar was ik toch nog zo veel niet waard... Want de stap zetten om te verhuizen, dat was een brug te ver. Voor mij zou dat moeilijker zijn, ik droom al er sinds mijn kindertijd van om dokter te worden. Die jarenlange studies zorgen er voor dat ik ook jarenlang financieel niet op eigen benen kan staan. Ik heb nog overwogen om naar België te verhuizen, maar geen enkele universiteit biedt de opleiding aan in het Engels én blijkbaar moet je ook nog eens slagen voor een Nederlandstalige toelatingstest. Verhuizen zou dus willen zeggen dat ik mijn kinderdroom definitief op zou zeggen... Om wél de liefde te volgen maar veel meer op te geven.
Ik heb er altijd van gedroomd dat hij voor MIJ zou kiezen. Zou begrijpen dat hij ook veel op zou geven, maar het allemaal zou riskeren. Voor mij.
Maar die keuze, oprecht kiezen voor mij, bleef uit. En terwijl iedereen rondom mij zich begint te settelen, moet ik het stellen met chatten en af en toe een weekje zalig genieten van elkaar. Om daarna terug alleen in dat koude bed te belanden. Na een lastige dag geen knuffel te kunnen krijgen. Altijd overal alleen op te moeten dagen.
Dus heb ik besloten dat als ik die grote stap niet waard ben, ik het aan mezelf verschuldigd ben om wél verder te gaan met mijn leven. En toen kwam er iemand op mijn pad. Een echte persoon. Met knuffels en zoenen, vlammende ambras en goedmaken, spontaan beslissen samen iets te gaan eten, iemand die ik kan voorstellen aan de familie en waarvan we samen dromen van een huis en een gezin onder hetzelfde dak.
Maar ik heb er wel een prijs voor moeten betalen. Ik heb me moeten lostrekken van Malan. Niet omdat ik niet om hem geef, maar omdat het te moeilijk is. Voor mij omdat die nog steeds een heel belangrijke plek in mijn hart heeft. Voor mijn partner die met iemand moet concurreren om tijd en aandacht terwijl hij telkens daarna op mijn gezicht ziet dat mijn hart schreeuwt: "waarom koos je niet voor mij, idioot!" en voor Malan zélf. Die het ook verdient om na het werk knuffels te krijgen, in een warm bed te kruipen en een toekomst op te bouwen in de omgeving die hij zelf niet wou opgeven.no votesMet citaat reageren
-
6 januari 2020, 06:47 #1743
- iTrader
- 51 (100%)
- Mentioned
- 11 Post(s)
Is dat niet de story van elke persoon die gedumpt wordt in een relatie? De beëindiging is vaak eenzijdig, en het verwerken is voor de gedumpte altijd moeilijk. Maar prijs uwzelf gelukkig, zij woont in Zweden. Dus de kans dat je haar ooit nog ziet is nihil. Dat is wel iets anders als dan als je iemand uit België neemt, laat staan iemand die in uw buurt woont.
Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
PSN:Mrkend54lno votesMet citaat reageren
-
6 januari 2020, 09:04 #1744
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 2 Post(s)
no votesMet citaat reageren
-
6 januari 2020, 09:09 #1745
- iTrader
- 1 (100%)
- Mentioned
- 4 Post(s)
@Malan: Wat MrKendl zegt ... .
Daarnaast is het ook logisch dat jij minder belangrijk bent / wordt, ze heeft een nieuwe relatie waar tijd en moeite in gestoken moet worden, en jij leidt daar van af (en woont een paar landen verder). Misschien hard, maar tis normaal, uw verwachtingen zijn imo onrealistisch, dus best to move on.no votesMet citaat reageren
-
6 januari 2020, 14:13 #1746
Uiteindelijk is vrienden blijven met de ex ook soms gewoon wat awkward hé, dat moet je ook begrijpen. En die nieuwe vriend zal dat ook niet echt appreciëren als ze hem aan jou voorstelt en dergelijke. Dat jullie ver van elkaar wonen is voor die vervreemding dan ook gewoon een versnellende factor.Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.no votesMet citaat reageren
-
6 januari 2020, 15:13 #1747
- iTrader
- 71 (100%)
- Mentioned
- 26 Post(s)
Het gedaan raken van een relatie wil daarom niet zeggen dat deze niet echt was eh. Maar jij spreekt over "uren en dagen met iemand slijten" terwijl je ze slechts enkele keren per jaar zag. Mensen die volwassen worden gaan ook meer realistisch kijken naar een relatie eh. Nu mag je nog zo graag iemand zien, een relatie met iemand uit een ander land is (vaak, ik weet dat het u gelukt is Sylver) meestal niet realistisch. Heb je dan nooit voorgesteld om te verhuizen naar Zweden?
9lives stopt op 31/01 -> BeyondGaming neemt de fakkel over
https://www.9lives.be/forum/algemene...12-2020-a.htmlno votesMet citaat reageren
-
6 januari 2020, 23:42 #1748
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 1 Post(s)
Bedankt voor de reacties. Een relatie van op zo’n afstand is inderdaad niet houdbaar. Je kunt inderdaad niet zomaar spontaan iets gaan doen samen en fysiek contact moet je al gaan inplannen en dure vliegtickets gaan boeken. Desondanks vond ik het allemaal wel prima omdat ik me echt wel goed voelde en tegen beter weten in, dacht ik dat het zo wel kon blijven duren. Zij ook denk ik, was een paar jaar jonger dan mij, dus ook een beetje naïef. Zij is ondertussen wel volwassener geworden in tegenstelling tot mij
Heb ik overwogen op naar Zweden te verhuizen? Misschien na haar studies, maar dan moest ik mijn job hier ook opgeven om in een vreemd land opnieuw te beginnen ergens onderaan de ladder. Het bedrijf waarvoor ik nu werk heeft recent een firma in Zweden overgenomen, dus daar lagen misschien toch mogelijkhedenZij zou sowieso nooit naar België gekomen zijn.
Ik zie haar nog wel op social media omdat ik hoop dat we toch ooit nog één keer eens kunnen afspreken in de toekomst of nog eens samen op reis kunnen gaan en herinneringen ophalen (I know, alweer valse hoop allicht). Ik zou haar best volledig verbannen uit mijn leven, maar kan het voorlopig nog niet.
Ik besef dat ik ook beter op zoek zou gaan naar een nieuwe partner, maar ik weet dat ik eventueel nieuwe partners constant zou vergelijken met haar en niemand zal goed genoeg zijn waardoor ik haar en “ons” nog meer ga missen....
Damn, ik klink zo kansloosno votesMet citaat reageren
-
6 januari 2020, 23:58 #1749
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 23 Post(s)
Ge zijt al meer dan anderhalf jaar uit elkaar en zij heeft ondertussen een (serieuze) vaste relatie, laat het los..
Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies.
Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html1 leden vonden dit bericht nuttig.Met citaat reageren
-
7 januari 2020, 02:13 #1750
Onlangs een tof meisje leren kennen waarmee ik zelfs zou willen trouwen. Maar zij is geen maagd meer en heeft al meerdere partners gehad. Hoe zetten jullie je over de gedachte dat je vriendin of vrouw geen maagd was toen zij je heeft leren kennen. Wanneer ik nadenk over hoe zij in bed heeft gelegen met al haar ex'en en het ook lekker vond, die gedachte maakt mij vanbinnen kapot. Het geraakt gewoonweg niet uit mijn hoofd.
Zijn er mensen onder jullie die iets gelijkaardigs hebben gevoeld en me tips kunnen geven?no votesMet citaat reageren
-
7 januari 2020, 08:15 #1751
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 26 Post(s)
no votesMet citaat reageren
-
7 januari 2020, 10:26 #1752
Get over it dude. Is zij ook jou eerste of had je reeds iemand ervoor? Wat ga je doen als ze jou verlaat voor een ander avontuur? Nooit meer met iemand bezig zijn?no votesMet citaat reageren
-
7 januari 2020, 11:19 #1753
- iTrader
- 71 (100%)
- Mentioned
- 26 Post(s)
Het lijkt me voor iedereen de beste oplossing dat Stormy met dit probleem last blijft hebben en zichzelf niet voortplant.
9lives stopt op 31/01 -> BeyondGaming neemt de fakkel over
https://www.9lives.be/forum/algemene...12-2020-a.html7 leden vonden dit bericht nuttig.Met citaat reageren
-
7 januari 2020, 11:23 #1754
- iTrader
- 71 (100%)
- Mentioned
- 26 Post(s)
Ik kan goed genoeg snappen dat het beëindigen van een relatie pijnlijk is, iedereen heeft dat wel eens meegemaakt. Maar het is nu al anderhalf jaar geleden als ik het goed begrijp, maar nu ben je inderdaad echt wel overdreven bezig. Dit soort reacties zie je eerder bij 14 jarige die hun eerste lief en "forever love 4u" kwijt zijn.9lives stopt op 31/01 -> BeyondGaming neemt de fakkel over
https://www.9lives.be/forum/algemene...12-2020-a.htmlno votesMet citaat reageren
-
7 januari 2020, 11:51 #1755
- iTrader
- 9 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Dude, echt. Wtf.no votesMet citaat reageren