Bekijk resultaten enquête: Hoeveel kost jouw uurwerk?

Aantal stemmers
67. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • € 0 - 100

11 16,42%
  • € 100 - 200

15 22,39%
  • € 200 - 300

9 13,43%
  • € 300 - 400

3 4,48%
  • € 400 - 500

3 4,48%
  • € 500 - 1000

10 14,93%
  • € 1000+

16 23,88%
Pagina 19 van 19 Eerste ... 91516171819

iTrader
    0
    Mijn vriendin heeft een JLC Master Compressor Chronograph (zwarte quartz ladies uitvoering, deze) op een stalen bandje en ik vind dat echt heel mooi en gepast voor alle gelegenheden; maar ik begrijp ook wel je reactie

Ik vind een leren bandje snel iets te opgekleed en ik zou 'm graag ook sportief/casual willen kunnen dragen. Van de JLC Deep Sea Chronograph staat toevallig eentje te koop hier met een leren bandje ipv de textiel-look die er meestal op zit. Dat vind persoonlijk ik nog net aanvaardbaar als sportief genoeg. Veel van de voorbeelden die je geeft zijn idd. prachtig maar die zou ik houden voor speciale gelegenheden. Die stijl zou ik houden voor m'n 40 jaar

Een Omega Speedmaster vind ik ook heel mooi maar die zie je wel vaker. Bij Omega vind ik de seamaster 300 wel heel mooi, zeker de titanium versie.

Budget heeft een zachte limiet op 10k dus kijk eerder naar grijze markt of 2e hands.

Heb nog tijd om goed na te denken, aankoop is gepland in de zomer. Eerst verjaren, verbouwing rondkrijgen en verhuizen
    Laatst gewijzigd door SlashDotDash; 11 januari 2019 om 11:23

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Grey side meteorite. Gaan rond de 8k.
    Ik heb weinig met omega en speedmasters, maar ik heb die aangehad in de VS en die is echt magnifiek

Ik heb zelf een Mastef Grande Ultra Thin. Zwart croco bandje, zwarte dial met small seconds. Ik doe dat dagelijks aan met ne pull en een jeansbroek. Is minder dressy dan je zou denken.
    Tis geen gouden saxonia
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

iTrader
    0
    True. Ik zou eigenlijk eens één en ander moeten passen, maar ben zo niet geneigd een winkel binnen te stappen als ik weet dat ik daar toch niet ga kopen

iTrader
    26 (100%)
    De Greef in Brussel ben ik al meermaals gaan passen. Altijd super vriendelijk. Ik zal er ooit wel iets kopen, maar momenteel ga ik er enkel voor service

iTrader
    0
    Dank voor de tips!

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
    "There is much more wonder in science than in pseudoscience. And in addition, to whatever measure this term has any meaning, science has the additional virtue, and it is not an inconsiderable one, of being true."

iTrader
    4 (100%)
    Weet iemand hoe het zit met invoerrechten etc als ik bv een nieuwe horloge online koop in Amerika?

Sent from my iPhone using Tapatalk

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Prophet Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Weet iemand hoe het zit met invoerrechten etc als ik bv een nieuwe horloge online koop in Amerika?

Niet echt aan te raden. Heel wat kosten die erbij komen. BTW op aankoopbedrag + verzendkost (ook al is het tweedehands) alsook importtaks (ca. 4%).
    Reken dus op een 25%. Is een hele tijd geleden dat ik geimporteerd heb maar er komt heel wat bij.

Laat ook verzekerd versturen mocht je aankopen in de VS, vaak gebruiken ze ParcelPro. Een andere optie is malca amit, indien het boven de 25k gaat.

iTrader
    0
    Iemand de nieuwe releases aan het volgen van SIHH? Kan er wegens een dicht overlijden niet zijn deze week.

AP 11.59, sterk teleurgesteld. Goede kast op zich, goede nieuwe kalibers maar te groot met 41mm en de wijzerplaat is een ramp.
    De nieuwe salmon dial voor de 15202 is top maar is slechts 75pcs, niks gaat echter boven een 14802 salmon.

Nieuwe 15500 vind ik ook minder dan de 15400, kaliber is goed maar is op z'n geheel dikker en de dial lay-out vind ik niet echt beter...

Soit, ik kijk uit naar de rest.

xxxracexxx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijn_b Bekijk bericht

Nieuwe 15500 vind ik ook minder dan de 15400, kaliber is goed maar is op z'n geheel dikker en de dial lay-out vind ik niet echt beter...

Soit, ik kijk uit naar de rest.
    De plaatsing van de date window van de 15500 is niet mijn ding en mis de tekst onderaan de dial. De indices zijn dikker, vind ik dan weer wel mooi.
    De nieuwe 11.59 lijn is anders dan we gewoon zijn van ap. Ook niet echt mijn ding, maar zal wel een markt voor zijn zekers?

xxxracexxx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Panerai veel nieuwe modellen, mooi maar teveel van hetzelfde maar net anders (kleur, lume etc).
    Bij iwc veel nieuwe fliegers, maar nog steeds spijtig dat ze geen opgelegde cijfers hebben. Is natuurlijk persoonlijke voorkeur.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

iTrader
    26 (100%)
    Al die saaie truut, geef mij maar die vacheron twin beat

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Prophet Bekijk bericht

Hier kan je meer info vinden: https://financien.belgium.be/sites/d...rsie_2019.docx

Het hangt van veel zaken af, maar in het document staat een voorbeeld van een paar schoenen van 48 euro waar je volgens de berekening 40 euro extra voor moet betalen.
    Das is 83% extra.

Pagina 19 van 19 Eerste ... 91516171819

Regels voor berichten