iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Redelijk herkenbaar wat hier gezegd wordt. Ik ben na een relatie van 4 jaar, samen te wonen, bedrogen te zijn geweest, terug single en heb me ook eens aan tinder gewaagd. Ik hou het luchtig, momenteel zo een 35 matches (zonder eerlijk gezegd kieskeurig te zijn) maar toch weinig potentie in. Conversaties vallen snel stil langs hun kant en het is meer een uitzendbureau voor instagramvolgers. Wel al enkele dagen aan het praten met twee meisjes waarmee het wel lijkt te klikken, maar dan nog hoop ik nergens op :P In ieder geval snap ik wel dat het iets is waar je beter pas aan begint als je zelfvertrouwen terug op peil is, om dat te boosten moet je niet op tinder zijn als man

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heroixx Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    In ieder geval snap ik wel dat het iets is waar je beter pas aan begint als je zelfvertrouwen terug op peil is, om dat te boosten moet je niet op tinder zijn als man
    Dit dus. Als je al onzeker bent, gaat Tinder daar niet bij helpen. Dan ga je ofwel te heftig zijn ofwel te lang niks doen.

Het kán ook goed lopen, ik heb mijn vriendin via Tinder leren kennen. We waren allebei niet echt op zoek naar een relatie, maar stonden er wel voor open, en het klikte heel goed. Intussen zijn we toch al 4 jaar later

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinceness Bekijk bericht
    Dit dus. Als je al onzeker bent, gaat Tinder daar niet bij helpen. Dan ga je ofwel te heftig zijn ofwel te lang niks doen.

Het kán ook goed lopen, ik heb mijn vriendin via Tinder leren kennen. We waren allebei niet echt op zoek naar een relatie, maar stonden er wel voor open, en het klikte heel goed. Intussen zijn we toch al 4 jaar later
    Anderzijds vond ik het gebruik van tinder, gekoppeld aan een verhuis, wel bevorderlijk voor mijn zelfvertrouwen. Gewoon zien dat je ergens op een vreemde plaats wel matches en dan dates kan versieren, en dus kennelijk toch een beetje interessant bent, was leuk. Maar goed, ik vatte dat ook allemaal niet te serieus op, zoals anderen hier was het vooral afwachten en zien, en ik gebruikte het dan ook officieel omdat ik nieuw was en nieuw volk wou leerde kennen, wat in eerste instantie ook klopte.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

iamhollywood's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heroixx Bekijk bericht
    Redelijk herkenbaar wat hier gezegd wordt. Ik ben na een relatie van 4 jaar, samen te wonen, bedrogen te zijn geweest, terug single en heb me ook eens aan tinder gewaagd. Ik hou het luchtig, momenteel zo een 35 matches (zonder eerlijk gezegd kieskeurig te zijn) maar toch weinig potentie in. Conversaties vallen snel stil langs hun kant en het is meer een uitzendbureau voor instagramvolgers. Wel al enkele dagen aan het praten met twee meisjes waarmee het wel lijkt te klikken, maar dan nog hoop ik nergens op :P In ieder geval snap ik wel dat het iets is waar je beter pas aan begint als je zelfvertrouwen terug op peil is, om dat te boosten moet je niet op tinder zijn als man
    Maar je hebt dan toch 2 dames waarmee het klikt. Je kan niet verwachten dat het met alle 35 klikt.
    Dat is hoe alle mogelijke ontmoetingen verlopen hoor.
    Everybody wants to be hollywood

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinceness Bekijk bericht
    Allee proficiat. Leren kennen op tinder en ook nog is de mijlpaal van 2 jaar overleven. Dat komt ge ni vaak tegen denk ik

Niet laten merken dat je hopeloos op zoek bent is de beste "methode". Als er 1 ding waar quasi alle vrouwen op afknappen zijn van die mannen die er als bezeken katers achter lopen. Doe gewoon eens chill.

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loalwa Bekijk bericht
    Allee proficiat. Leren kennen op tinder en ook nog is de mijlpaal van 2 jaar overleven. Dat komt ge ni vaak tegen denk ik

Niet laten merken dat je hopeloos op zoek bent is de beste "methode". Als er 1 ding waar quasi alle vrouwen op afknappen zijn van die mannen die er als bezeken katers achter lopen. Doe gewoon eens chill.
    Tinder is toch ook gewoon amusement, heb redelijk wat kinky (en veel) seks gehad met Tindermatchen... Dingen die ik in een gewone relatie niet zo snel zou doen. Ik heb me na mijn 15 jaar durende relatie op dat vlak wel geamuseerd.

Mijn vorige relatie (2,5 jaar) is uit zo een seksrelatie gegroeid. De seks is altijd super geweest, ik heb alles van mijn bucket list kunnen schrappen, tot een trio met 2 vrouwen toe (ze was sowieso bi).
    Maar we stonden te verschillend in het leven, zowel privé als professioneel. Een mooi snoetje, 10 jaar jonger en altijd zin hebben in seks is dus blijkbaar niet genoeg voor mij .

Nu heb ik terug een relatie (dik 6 maanden) met een Tinder match maar daar is de relatie normaler begonnen. We hadden 2h na de match al afgesproken elkaar snel te zien, hebben dan veel gedate op korte tijd en dan in een relatie gestapt..
    Hier klikt het nog altijd super, enkel zien we elkaar weinig (in uren) doordat we beiden druk bezet zijn. Ik werk voornamelijk van 6h-15h en zij 9-17h, soms zelfs van 11h tot 20-21h aangezien ze 230 FTE's moet aansturen in verschillende posten. Maar tot nu toe loopt dat vlot en klikt dat super.
    Beide zin om nog wat van het leven te maken, niet moeilijk met ons startkapitaal en op dat ander vlak zijn we ook wel een match

da_flux's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUSKE Bekijk bericht
    Beide zin om nog wat van het leven te maken, niet moeilijk met ons startkapitaal en op dat ander vlak zijn we ook wel een match
    Vermeld je dat op date ook zoveel je kapitaal?
    Heb dat al vaak van u zien voorbijkomen maar zo overdreven vind ik je kapitaal niet voor je leeftijd

HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niet aan het daten hier. Allez ja een tijd terug wel, maar nu weer niet. Ciao, tot over een halfjaar heeee xoxo <3
    You are a can.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

da_flux's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht
    Niet aan het daten hier. Allez ja een tijd terug wel, maar nu weer niet. Ciao, tot over een halfjaar heeee xoxo <3
    Vant straat of geen zin?

HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zeker niet van 't straat haha
    Paar keer naar Parijs geweest voor iemand leuk (die ik eerder daar tegengekomen was), maar waarvan we beiden wel wisten "tjaaaaaaaaa" :3
    You are a can.

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Stormy is Studentt voor alle duidelijkheid.

Eind augustus was hij net gaan samenwonen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stormy Bekijk bericht
    Dag beste leden,

Korte situatie schets: Ik ben onlangs gaan samenwonen met iemand. Het is haar eigen appartement en de lening loopt nog door. Beiden hebben we geen kinderen. Wij verdienen beiden apart ongeveer 2300 euro bruto (dus totaal 4600 bruto).

Ik weet dat als een van de partners minder verdient, wettelijk samenwonen voordelig kan zijn qua belastingen dankzij het huwelijksquotiënt. Maar hoe zit het met mijn situatie? Is het voordeliger om wettelijk of feitelijk samen te wonen?

Alvast bedankt.
    Enkele weken later is hij plots al een tijdje single.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stormy Bekijk bericht
    Recent een meisje leren kennen op Tinder. We sturen al een week berichtjes. Alles lijkt goed te gaan en we gaan volgende week misschien afspreken. Maar onlangs voel ik me er niet goed bij omdat zij heeft gezegd dat zij het niet erg zou vinden als ik andere meisjes zou daten tegelijkertijd. Geeft de indruk dat zij dat zelf doet en mij aan de zijlijn houdt voor het geval het niets wordt met de jongens die zij ontmoet. Natuurlijk is dat normaal om meerdere personen te ontmoeten vooraleer je committed bent. Maar dat zij het zo rechtuit zegt valt in de verkeerde keelgat bij mij. Zeker omdat zij ook al een paar keer heeft vermeldt dat als er geen klik is wij vrienden zouden moeten worden.

Ik ben al een tijdje single en wil me echt toewijden aan iemand om dat goed te doen maar op zo'n momenten breekt mijn motivatie en denk ik dat ik beter af ben als single. En principieel date ik niet meerdere personen tegelijkertijd. Ik focus me liever op 1 meisje en als dat niets wordt, op naar de volgende. Ik denk dat ik te eerlijk/goed ben op dat vlak en vind het jammer dat ik al jaren niemand kan vinden op dezelfde golflengte.

We zullen wel zien wat hiervan komt zeker...
    Hij weet op den duur zelf niet goed meer wat hij allemaal vertelt.

Pagina 322 van 322 Eerste ... 222272312318319320321322

Regels voor berichten