StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    221 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb 12 dates gehad via Tinder en gelukkig nooit iemand die afgezegd heeft.
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

da_flux's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb 12 dates gehad via Tinder en gelukkig nooit iemand die afgezegd heeft.
    Olaa knappen boy

Zal ook wel aan de leeftijd liggen denk ik?

iamhollywood's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZyphO Bekijk bericht
    5de date op een rij via Tinder die juist op het laatste moment wordt afgezegd .

Al 2x voor gesloten deur , en de rest hebben ze gewoon gestuurd dat ze toch niet kunnen komen.
    Niet echt een boost voor het zelfvertrouwen.
    Maar in hoeverre heb je met die dames echt een conversatie gehad?
    Heb het hier al eens vermeld dacht ik... meeste vrouwen gaan pas echt op date wanneer ze een goed en vertrouwd gevoel bij de gesprekken hebben. Er moet een gezonde nieuwsgierigheid gewekt worden en er moet een zeker vertrouwen in de identiteit achter de persoon heersen.
    Door eens paar berichten te sturen over een platform ga je die gevorderde interesse vaak niet opwekken en dan krijg je een 'ok maar eigenlijk hebben mijn eigen plannen voorrang'.
    Het is pas wanneer je echt vlot kan converseren, er een klik groeit en er een nieuwsgierigheid gewekt is, dat beide personen bewust op date gaan.

Een man heeft vaak niet veel nodig om op date te willen gaan.
    Een vrouw wel.

Been there, done that. Personen met wie ik af en toe eens stuurde dacht ik 'ok we kunnen misschien wel eens op date gaan', maar dan zei ik dat uiteindelijk toch af omdat andere plannen interessanter en meer welbesteed leken. Personen met wie ik urenlang kon converseren, waarbij je gelukkig werd als je 's morgens een berichtje ontving, daar ge je zelf al spontaner uw agenda voor vrij maken en zelf iets voorstellen.
    En dat heeft niets met uiterlijk te maken, puur uit de spontane klik die je opbouwt.

Er zullen wel vrouwen zijn die gemakkelijk op een dateverzoek zullen ingaan, al gok ik dat dat aantal beperkt is.

Ik heb tinder indertijd uit miserie verwijderd. Kon dat niet openen of had weer 30 nieuwe berichten. Je kan op die manier geen deftige conversatie's opbouwen, het was puur tijdverdrijf en frustraties voor alle partijen .
    Everybody wants to be hollywood

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iamhollywood Bekijk bericht
    Heb het hier al eens vermeld dacht ik... meeste vrouwen gaan pas echt op date wanneer ze een goed en vertrouwd gevoel bij de gesprekken hebben. Er moet een gezonde nieuwsgierigheid gewekt worden en er moet een zeker vertrouwen in de identiteit achter de persoon heersen.
    Door eens paar berichten te sturen over een platform ga je die gevorderde interesse vaak niet opwekken en dan krijg je een 'ok maar eigenlijk hebben mijn eigen plannen voorrang'.
    Het is pas wanneer je echt vlot kan converseren, er een klik groeit en er een nieuwsgierigheid gewekt is, dat beide personen bewust op date gaan.

Een vrouw wel.

Been there, done that. Personen met wie ik af en toe eens stuurde dacht ik 'ok we kunnen misschien wel eens op date gaan', maar dan zei ik dat uiteindelijk toch af omdat andere plannen interessanter en meer welbesteed leken. Personen met wie ik urenlang kon converseren, waarbij je gelukkig werd als je 's morgens een berichtje ontving, daar ge je zelf al spontaner uw agenda voor vrij maken en zelf iets voorstellen.
    En dat heeft niets met uiterlijk te maken, puur uit de spontane klik die je opbouwt.

Er zullen wel vrouwen zijn die gemakkelijk op een dateverzoek zullen ingaan, al gok ik dat dat aantal beperkt is.

Ik heb tinder indertijd uit miserie verwijderd. Kon dat niet openen of had weer 30 nieuwe berichten. Je kan op die manier geen deftige conversatie's opbouwen, het was puur tijdverdrijf en frustraties voor alle partijen .
    Deels geef ik je gelijk, deels heb je weer dat ietwat hautaine gedrag waardoor iedereen hier niet die frustraties komt uiten...

Je hebt gelijk dat je eerst een goeie klik moet hebben alvorens tot een afspraak over te gaan. Ik begrijp ook niet goed hoe je 5 keer kan 'afspreken' en dat de deur dan niet opengaat? Ik bedoel, dan moet je toch echt iets mis doen .. Als de date zelf niet meevalt, oké, kan gebeuren, maar beide partijen weten toch wat die afgesproken dag gepland was?

Tegelijk zeg je zelf ook eerder gemaakte afspraken af te zeggen, en dat is spijtig. Voel je die klik niet? Heb je er geen goed gevoel bij? No problem, maar waarom dan toch zeggen 'ja cva' en dan alsnog terugkrabbelen. Is dat misschien ook gewoon om uw ego wat te boosten (net zoals die 30 berichten die je elke keer had)? Jammer toch..
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    221 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door da_flux Bekijk bericht
    Olaa knappen boy

Zal ook wel aan de leeftijd liggen denk ik?
    Lol verre van knap. Maar ik ben gewoon leuk
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem

CoxM's schermafbeelding
    iTrader
    57 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StanTem Bekijk bericht
    Lol verre van knap. Maar ik ben gewoon leuk
    En uw intro was episch.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

LouGarou's schermafbeelding
    iTrader
    285 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CoxM Bekijk bericht
    En uw intro was episch.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
    Tell us more!
    Bij twijfels, eet een snoepje.

da_flux's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Knip

Heb jij je vriend niet leren kennen via Tinder uiteindelijk?

iamhollywood's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pie-jie Bekijk bericht
    Deels geef ik je gelijk, deels heb je weer dat ietwat hautaine gedrag waardoor iedereen hier niet die frustraties komt uiten...

Je hebt gelijk dat je eerst een goeie klik moet hebben alvorens tot een afspraak over te gaan. Ik begrijp ook niet goed hoe je 5 keer kan 'afspreken' en dat de deur dan niet opengaat? Ik bedoel, dan moet je toch echt iets mis doen .. Als de date zelf niet meevalt, oké, kan gebeuren, maar beide partijen weten toch wat die afgesproken dag gepland was?

Tegelijk zeg je zelf ook eerder gemaakte afspraken af te zeggen, en dat is spijtig. Voel je die klik niet? Heb je er geen goed gevoel bij? No problem, maar waarom dan toch zeggen 'ja cva' en dan alsnog terugkrabbelen. Is dat misschien ook gewoon om uw ego wat te boosten (net zoals die 30 berichten die je elke keer had)? Jammer toch..
    Omdat er uit de eerste berichten een gematigde klik bleek maar die niet bevestigd werd in de verdere gesprekken? Afspreken kost tijd en geld, dus enkel bij oprecht aangewakkerde en blijvende nieuwsgierigheid ga je door.

Er waren redelijk wat mannen van mening ‘je kan toch beter afspreken ipv dagenlang te chatten, dan zie je het meteen’. Zo werkt het imo niet. Er moet meer dan een oppervlakkige klik zijn.

Je kan het niet forceren. Het moet spontaan komen. En je kan niet verwachten dat ‘omdat het een datingsite is en er zoveel mensen aanwezig zijn’ dat je onmiddellijk de juiste klik gaat vinden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door da_flux Bekijk bericht
    Heb jij je vriend niet leren kennen via Tinder uiteindelijk?
    Neen.
    Everybody wants to be hollywood

CoxM's schermafbeelding
    iTrader
    57 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LouGarou Bekijk bericht
    Tell us more!
    Da laat ik Joeri beslissen of hij dat wil delen !

Put_met_keren's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Er waren redelijk wat mannen van mening ‘je kan toch beter afspreken ipv dagenlang te chatten, dan zie je het meteen’. Zo werkt het imo niet.
    Ik ben (als vrouw) ook wel die mening toegedaan. Toen ik pas vrijgezel was en op tinder zat, had ik een match, nummers uitgewisseld en een hele tijd zitten whatsappen. Die aandacht was leuk, we leken een goede klik te hebben en het begon al haast als meer aan te voelen. Tot we elkaar uiteindelijk ontmoetten, totáál geen klik. Was een super awkward date. Sindsdien was ik sneller geneigd af te spreken in tegenstelling tot eindeloos te zitten chatten.
    Er waren uiteraard ook wel matches die na wat sturen via tinder of whatsapp alweer snel afvielen.

Mijn vriend en ik hebben elkaar overigens leren kennen via tinder. Een dag of 2 later afgesproken. Ondertussen iets meer dan 1j samen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    "A mistake is simply another way of doing things." - Katharine Graham

ZyphO's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Een vrouw wel.

Het waren zelfs mijn verzoeken niet om op date te gaan. Na een week ofzo te chatten stelden ze het zelf voor om iets te gaan doen. waar ik natuurlijk zelf op inga.
    Omdat ik van nature niet de persoon ben die dat zelf gaat vlug voorstellen.
    [ PC ] : Diablo III
    [ PS4 ] : The Division PSN : Zyph001

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZyphO Bekijk bericht
    5de date op een rij via Tinder die juist op het laatste moment wordt afgezegd .

Al 2x voor gesloten deur , en de rest hebben ze gewoon gestuurd dat ze toch niet kunnen komen.
    Niet echt een boost voor het zelfvertrouwen.
    Je moet dat ook niet persoonlijk opnemen.
    Als ge u er echt slecht bij voelt: er zijn mensen zoals de Jonas die niet eens matches halen, laat staan dates

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pie-jie Bekijk bericht
    ..
    Wat is daar hautain aan?
    Laat een vrouw eens zelf beslissen aan wie en wat ze haar tijd besteed.

Ge kunt u da als vent ni voorstellen, maar als vrouw op tinder hebde elke dag ettelijke nieuwe matches, en afhankelijk van uw aantrekkelijkheid ergens tussen de 10 en 100 nieuwe berichten elke dag.
    Toch normaal dat vrouwen dan selectiever te werk gaan?
    Als ge dan genegeerd wordt komt darm ss hautain over maar vanuit haar standpunt is dat gwn common sense.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Recent een meisje leren kennen op Tinder. We sturen al een week berichtjes. Alles lijkt goed te gaan en we gaan volgende week misschien afspreken. Maar onlangs voel ik me er niet goed bij omdat zij heeft gezegd dat zij het niet erg zou vinden als ik andere meisjes zou daten tegelijkertijd. Geeft de indruk dat zij dat zelf doet en mij aan de zijlijn houdt voor het geval het niets wordt met de jongens die zij ontmoet. Natuurlijk is dat normaal om meerdere personen te ontmoeten vooraleer je committed bent. Maar dat zij het zo rechtuit zegt valt in de verkeerde keelgat bij mij. Zeker omdat zij ook al een paar keer heeft vermeldt dat als er geen klik is wij vrienden zouden moeten worden.

Ik ben al een tijdje single en wil me echt toewijden aan iemand om dat goed te doen maar op zo'n momenten breekt mijn motivatie en denk ik dat ik beter af ben als single. En principieel date ik niet meerdere personen tegelijkertijd. Ik focus me liever op 1 meisje en als dat niets wordt, op naar de volgende. Ik denk dat ik te eerlijk/goed ben op dat vlak en vind het jammer dat ik al jaren niemand kan vinden op dezelfde golflengte.

We zullen wel zien wat hiervan komt zeker...

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je bent ocharm een week aan het sms’en zonder elkaar zelfs nog maar gezien te hebben. Je kan nu toch nog niet zeggen dat je al uw geld op dat ene meisje gaat zetten eh. Wie weet kom je deze nacht een tof meiske tegen. Dan zou jij dat laten schieten omdat je al een week aan het praten bent met iemand die je nog niet kent en nog nooit gezien hebt. Je moet niet met 101 meisjes tegelijk praten maar een beetje realisme mag ook wel eh.

Alle, da’s iets dat me hier nog al is opgevallen. Vanaf er een match is en er wordt 3 dagen na elkaar gepraat gaan sommigen hier ervan uit dat je nu nog exclusief met elkaar mag praten en bezig zijn. En dan vaak afvragen waarom ze geen succes boeken.
    Hell must be empty, all the devils are here.

Pagina 320 van 322 Eerste ... 220270310316317318319320321322 Laatste

Regels voor berichten