FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackOccult Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Effe zeggen dat ik er niks mee te maken heb.

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Heb te maandag nog eens Tinder geïnstalleerd (van scratch) en een paar leuke matchen gehad (Al zijn die van bedenkelijk niveau wel in de meerderheid, van de 50 zijn er 4 die buiten Tinder geraakt zijn...).
    De interessante/fatsoenlijke zijn een ambtenares, verpleegster, R&D ingenieur (net zoals ik, maar dan vrouwelijk ) en een lerares.

Gisteren een match met de verpleegster, zaterdag op date . We gaan wandelen in Limburg (Waar we beiden vandaan komen) , dan iets eten/drinken en dan zien we wel zeker.
    De ambtenares en de R&D ingenieur zijn ook nog wel heel interessante vrouwen, voor zover dat ge dat kunt uitmaken eh, irl kan dat tegenvallen natuurlijk. Maar die zit nu in Griekenland, zal dus nog even moeten wachten om eens af te kunnen spreken. De ambtenares heeft ook toegezegd eens af te willen spreken in 1 van de volgende weken.

Heb een tijdje met mezelf in de knoop gezeten en niet gedated omdat ik niet zeker was of ik dat nog wel wou, maar daar zijn we uit.
    Ik verwacht eigenlijk niet de liefde van mijn leven te vinden op tinder, maar nieuwe vrienden zijn nooit weggegooid natuurlijk.

iTrader
    0
    Een paar dagen geleden heb ik tijdens mijn vakantie in het buitenland afgesproken met een prostituee en wanneer zij me oraal ging bevredigen heeft zij mijn penis in haar mond gestoken zonder de condoom aan te doen. Het gebeurde zeer snel en ik had geen tijd om te reageren. Nu ben ik fucking bang dat ik van alles heb opgelopen. Er werd me gezegd dat het te vroeg is om me te laten testen en dat ik een paar weken moet wachten anders kan de bloedtest een vertekend beeld geven. Dit is echt een rot situatie, ik wens dit aan niemand toe. Ik kan sinsdien niet meer deftig slapen en tel de dagen af om me te laten testen. Elke dag lees ik informatie over verschillende ziektes die ik mogelijks opgelopen zou kunnen hebben. Hopelijk heb ik geen ziekte dat levenslang aanhoudt zoals Herpes.

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Studentt Bekijk bericht
    Een paar dagen geleden heb ik tijdens mijn vakantie in het buitenland afgesproken met een prostituee en wanneer zij me oraal ging bevredigen heeft zij mijn penis in haar mond gestoken zonder de condoom aan te doen. Het gebeurde zeer snel en ik had geen tijd om te reageren. Nu ben ik fucking bang dat ik van alles heb opgelopen. Er werd me gezegd dat het te vroeg is om me te laten testen en dat ik een paar weken moet wachten anders kan de bloedtest een vertekend beeld geven. Dit is echt een rot situatie, ik wens dit aan niemand toe. Ik kan sinsdien niet meer deftig slapen en tel de dagen af om me te laten testen. Elke dag lees ik informatie over verschillende ziektes die ik mogelijks opgelopen zou kunnen hebben. Hopelijk heb ik geen ziekte dat levenslang aanhoudt zoals Herpes.
    Proficiat, u hebt ofwel het syndroom van Troll ofwel bullshiteritis opgelopen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Hooguit een aft of twee...

(bij u... )

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Update...
    Nog steeds vlot chatten met (in mijn ogen) de tofste. Gisteren van 23h tot 2h aan de telefoon gehangen, zonder akward stiltes. Tot nu toe echt een toffe madam.
    Morgen gaan we samen fietsen, al kan het zijn dat we vandaag naar de cinema gaan. Het fietsen zal dan afhangen van het resultaat van de cinema .

Satkan's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tailball Bekijk bericht
    Proficiat, u hebt ofwel het syndroom van Troll ofwel bullshiteritis opgelopen.
    Het is een troll die geen enkele mod wilt bannen "omdat hij 'grappig' is."
    Ryzen 5 3600 | RTX 2070 super FE | SnipX 32 GB 3000mhz

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUSKE Bekijk bericht
    Update...
    Nog steeds vlot chatten met (in mijn ogen) de tofste. Gisteren van 23h tot 2h aan de telefoon gehangen, zonder akward stiltes. Tot nu toe echt een toffe madam.
    Morgen gaan we samen fietsen, al kan het zijn dat we vandaag naar de cinema gaan. Het fietsen zal dan afhangen van het resultaat van de cinema .
    MAAR RIJDEN ZULT GE!

HURRR DURRRR

da_flux's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUSKE Bekijk bericht
    Update...
    Amaai dat gaat precies snel
    In welke leeftijdscategorie is dat?

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tailball Bekijk bericht
    MAAR RIJDEN ZULT GE!

HURRR DURRRR
    Ik rijd morgen sowieso met de fiets .
    Maar het zal ontspannend of inspannend zijn, afhankelijk van deze avond.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door da_flux Bekijk bericht
    Amaai dat gaat precies snel
    In welke leeftijdscategorie is dat?
    Zij 35, ik 38.
    We hadden beide zoiets van we ontmoeten elkaar irl in plaats van nog weken door te chatten. We worden er natuurlijk niet jonger op eh .

*edit*
    Bovenstaande vrouw zal voorlopig de enige date worden via Tinder. Het klikt goed, Tinder is na 5 dagen weer van de smartphone verdwenen.
    We zien wel waar we uitkomen maar vooralsnog is het super.
    Laatst gewijzigd door HUSKE; 4 juni 2019 om 10:11

Pagina 318 van 318 Eerste ... 218268308314315316317318

Regels voor berichten