Guazala's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    in een relatie gebeurt het nogal vaak dat je bij elkaar slaapt, lijkt me. Mss niet als tiener, maar als twintiger ben je toch zo preuts niet meer, hé;, dus als het al iets zal zijn, is het eerder omgekeerd .

Ik ben overigens samen met iemand die toen op 75km van mij woonde. Ook al vlug van Gent naar Ieper verhuisd voor de liefde.
    Bij ons was het ook een goeie 60km (Gent-Antwerpen). In het weekend goed te doen, want dan is dat een 40tal minuten. Op een weekdag kon dat al wel eens richting 1,5u, met zelfs uitschieters tot 3u onderweg zijn. Dus als de dag nadien een werkdag was, zat bij elkaar blijven slapen er niet in, want wij woonden op dat moment beiden vlakbij onze werkplaats waar je natuurlijk de dag nadien ook wel weer op tijd moet geraken.
    Als wij elkaar buiten het weekend wilden zien, was dat toch vaak gepuzzel met recupdagen om niet langer in de auto te zitten, dan tijd bij elkaar door te brengen.
    I don't have an attitude problem. You have a perception problem.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik van ruppelstreek naar Aarschot.

Stimpy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satkan Bekijk bericht
    Ghoh, da's natuurlijk dan uw eigen keuze. Als ge de liefde van uw leven tegen komt, en ze woont 31 minuten van jouw deur, ga je ze dan laten vallen?
    Nee, ik zeg gewoon dat ik geen zin meer zou hebben in dat gepuzzel met tijd en rijden en spullen verhuizen elke keer op en af. Waar dat elk bezoekje een heel geplan en halve onderneming is en lang genoeg moet duren want ge zit al een uur in de auto eer ge er zijt etc.. veel tijdsverlies, vind ik ni tof.

Wat heeft een rijbewijs nu met zelfstandigheid te maken? Een auto hebben maakt de zaken makkelijker, maar om iemand niet zelfstandig te noemen omdat hij / zij geen wagen heeft,... Ik heb er nu ook geen, ik huur gewoon elke 1-2 maanden een auto wanneer ik die nodig heb.
    Gij zit dan ook in een aparte situatie.
    Maar beetje kort door de bocht van mij, dat is waar. Maar ik associeer geen rijbewijs hebben met misschien nog jong zijn en/of minder ondernemend dus de kans is groter dat ze mss nog bij haar ouders woont en dan blijft ge daar niet slapen veronderstel ik. Waardoor ge op een weekavond evenlang in de auto zou zitten dan bij uw lief. Om van het OV nog maar te zwijgen.

Als ze haar eigen stek heeft kunt ge het al iets meer "de moeite" maken om een uur in de auto te zitten.
    Maar 't is toch veel plezanter en handiger om kortbij te wonen hé. Spontaner afspreken enzo.
    Datic - Ontmoet nieuwe mensen.

Satkan's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy Bekijk bericht
    Nee, ik zeg gewoon dat ik geen zin meer zou hebben in dat gepuzzel met tijd en rijden en spullen verhuizen elke keer op en af. Waar dat elk bezoekje een heel geplan en halve onderneming is en lang genoeg moet duren want ge zit al een uur in de auto eer ge er zijt etc.. veel tijdsverlies, vind ik ni tof.
    Even off-topic maar wanneer mijn destijdse vriendin haar moeder thuis was, seksten we extra luid, zodat die naar hare vriend ging voor het weekend. :P

Maar ik snap dat het niet voor iedereen is, maar denk dat iedereen voor die écht juiste persoon toch alles zou overhebben. (En dan spreek ik over meer dan eens te kunnen poepen als reward voor jouw verre rit.) Ik snap ook jouw associatie wel met het rijbewijs, ik trek die meer naar studeren. Iemand die nog naar school gaat, en thuis zou wonen, zou ik ook minder aantrekkelijk vinden. Dat lijkt voor mij een stadium in het leven dat al ver achter mij is.

BlackOccult's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Ik van ruppelstreek naar Aarschot.
    Effe zeggen dat ik er niks mee te maken heb.

-TC-'s schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satkan Bekijk bericht
    Even off-topic maar wanneer mijn destijdse vriendin haar moeder thuis was, seksten we extra luid, zodat die naar hare vriend ging voor het weekend. :P
    Dit is wel echt kanshebber om de definitie van het woord “marginaal” in de Dikke VanDale te worden

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -TC- Bekijk bericht
    Dit is wel echt kanshebber om de definitie van het woord “marginaal” in de Dikke VanDale te worden
    Ik wil gerust het verhaal aanpassen,...
    Toen ik mijn destijdse vriendin in hare wooncaravan ging bezoeken na wat carapils te gaan kopen in den aldi,...
    Het verhaal is ook van mijn tienerjaren.

da_flux's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Carapils is van de Colruyt wannebe marginaal

iTrader
    1 (100%)
    Cara, 2 keer zo slecht maar 4 keer zo goedkoop, dus ge doet nog altijd voordeel

Maar eigenlijk is Cara helemaal zo slecht niet. Aldi is schultenbrau of karlsquell ofzoiets, dat is echt bucht imo.

iTrader
    20 (100%)
    Ahahaha, kijk, ik heb er blijkbaar geen kennis van.
    Ik zal mij maar eens inschrijven voor een bachelor in de marginaliteit, er is nog zoveel te leren.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lint Bekijk bericht
    Cara, 2 keer zo slecht maar 4 keer zo goedkoop, dus ge doet nog altijd voordeel

Maar eigenlijk is Cara helemaal zo slecht niet. Aldi is schultenbrau of karlsquell ofzoiets, dat is echt bucht imo.
    cara en karlsquell is quasi identiek, in zelfde limburgse fabriek gemaakt ( bocholt, martens, na ab inbev, grootste brouwerij in belgie! qua productie).
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    1 (100%)
    Karlsquel is indeed Martens, maar Cara varieert van jaar tot jaar. Cara is letterlijk gewoon het overblijfsel van een ander bier.

Het is int verleden al Martens geweest, maar ik denk al minstens 5 jaar geleden. Dit jaar ist Maes als ik niet mis ben.

Sir WarCry III's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb als student in Leuven zo eens ne keer Cara pils gezopen bij ne maat op kot. Per blikske moest ik altijd ene keer gaan pissen. Mijn lichaam stootte die rommel gewoon af.

Ik heb zo ook eens in den Biebob in Vosselaar de Amerikaanse groep Circle II Circle zien spelen. Dieje zanger dacht eens punten te scoren door eerst te roepen van: "We played in Germany last night and I've been told they have the best beer in the world. Is that true?!" Dan nadat heel het publiek "NOOOOO" geroepen had, pakte em zo een blikske Karlsquel van den Aldi en begon em van: "This must be the best beer I've ever had in my life!" Heel de zaal lag strijk van het lachen.

iTrader
    0
    https://youtu.be/DOD3vRKU-To

Kort maar blijf em goe vinden
    Airsoft...
    Lethality 0
    Funfactor 100%

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vertex13 Bekijk bericht
    https://youtu.be/DOD3vRKU-To

Kort maar blijf em goe vinden
    lol
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Pagina 317 van 318 Eerste ... 217267307313314315316317318 Laatste

Regels voor berichten