Odin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaximumOfBass Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Doe eens een gokje
    Geen van beiden.

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tailball Bekijk bericht
    Well this escalated... weirdly...
    Ma goed, Odin en Biebie die elkaar via PM vol seksmopjes bestoken betekent dat we hier 1 throll en de slechtste onelinerposter minder hebben.
    I like!
    Wie is wat? Want ze hebben allebei wel kwaliteiten voor de 2!

Sir WarCry III's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ashuray Bekijk bericht
    Wie is wat?
    Ik ben een oelewapper.

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir WarCry III Bekijk bericht
    Ik ben een oelewapper.
    Dit klopt maar deels.

vliegtuigje's schermafbeelding
    iTrader
    0
    gisteren leuke date gehad met knap mokske
    ze wil nog wel eens afspreken maar wil niet per se een relatie
    tis toch altijd tzelfde zeg ik denk dat ik gewoon mijn buurvrouw eens ga proberen binnendoen

iTrader
    0
    Ale hup. Het niveau ineens stijl naar omhoog! Oh wacht..mss toch niet

Odin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vliegtuigje Bekijk bericht
    gisteren leuke date gehad met knap mokske
    ze wil nog wel eens afspreken maar wil niet per se een relatie
    Dat is toch een goed teken ? Je kan met haar slapen zonder alle drama en moeite die je in een vaste relatie moet steken.

iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Odin Bekijk bericht
    Dat is toch een goed teken ? Je kan met haar slapen zonder alle drama en moeite die je in een vaste relatie moet steken.
    Oei, ik dacht dat je een goede gast was? Blijkbaar is het je toch maar om één ding te doen.

Odin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Consecro Bekijk bericht
    Oei, ik dacht dat je een goede gast was? Blijkbaar is het je toch maar om één ding te doen.
    In dit geval is het meisje op de hoogte EN zij stelt het zelfs voor. Dus ja, ik ben nog steeds een heel goede gast, tenzij jij iedereen die een friends with benefits relatie heeft beschouwt als zondaars die na het leven in de hel gaan belanden.

Hesiod's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht
    Ik denk dat we stilaan toch wel kunnen concluderen dat Odin best terug onder zijn brug kruipt en een echte hobby zoekt in plaats van een online persona verzinnen en onderhouden ...
    (Allez ja, nog triestiger zou zijn om te beseffen dat er mensen zijn die echt zo zijn. Ah nee wacht, er zijn écht zo'n mensen, de kinxtons van deze wereld)
    Ik heb hoe dan ook nooit geen verhalen zitten verzinnen... Het waren allemaal waargebeurde verhalen. Zonder zever...
    Als je het uit m'n eigen mond wil horen, heb dan het lef van eens af te spreken en een pint te gaan drinken ofzo

Speaking of...
    Waar zit dieje ergens?
    Op dees account. En neen 't is geen dubbel aangezien de vorige verwijderd is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Heeft zich bekeerd en heeft sinds kort een relatie met Recipe4Hate blijkbaar
    Nope.

En wonen ze dan samen in oekraine waar ze wedstrijden lichaamsbeharing en pruimenvodka drinken houden?

Is r4h dan zo een crusty crush voor Kinxton?
    Is r4h een vrouwtje?

Recap : Hier in mei vorig jaar dus een einde gemaakt aan een relatie van 4-5 maand, daarna op date geweest met een dierenartse die me na 5 of waren het 6 dates begon the ghosten, dat was vorige zomer dus, intussen zijn we wel nog altijd fb vriendjes, echt vreemd... En neen ik stuurde haar tijdens haar ghostingpraktijken niks, ze las zogezegd m'n berichten niet.
    Tot ik haar eens belde omdat ik ongerust was, loog ze over het feit dat ze in 't buitenland zat, aangezien ik haar een paar uren ervoor op de baan gekruist had... Sindsdien volledige radiostilte...

Intussen viel m'n eurocent dat ik een jaar ervoor nog contact had met een knappe Georgische jongedame die ik via OkCupid had leren kennen, ik startte een gesprek die een jaar geleden gestopt was wegens tijdsgebrek uit het niets weer op en ik stelde voor om eens naar ginder te vliegen in december om ze te ontmoeten.

Out of the blue contacteerde m'n Oekraïense ex me in diezelfde korte periode en chatten we wat. Blijkt dat het niet goed ging met haar Duitse vriend die haar slaag zou geven enz. En we concluderen dat ze er best een einde aan maakt en smeden plannen zodat ze met mij kerst en nieuwjaar kan vieren in België.

Nadien was het eigenlijk redelijk kalm op datingvlak in België, 0 dates. Want een stapel werk...
    Wel veel matches wanneer ik op de wc zit te swipen, maar wegens luiheid en de plannen om naar Georgië te vliegen en plots die ex die zou langskomen, stuurde ik niks naar die matches. En omgekeerd hetzelfde uiteraard...

Tot ik op 't einde van 't jaar match met een knappe blonde 'viking' jongedame. Het zou een Zweedse of Noorse kunnen geweest zijn maar neen. Puur Belgisch.

Aangezien ik moest doorwerken met de feestdagen had ik het tripje naar Georgië al afgezegd en haar verteld dat het druk was en dat we het beter uitstellen tot in de lente of zelfs zomer, aangezien winters in Georgië niet bepaald aangenaam zijn...

De Oekraïense ex was zwaar in de fout gegaan door te zeggen : Hoe zit het nu voor mijn reis naar België? Anders ga ik wel naar Duitsland...
    Sindsdien ghost ik haar. Ik ben geen 2de keuze. Het kreng had beter 2x nagedacht vooraleer ze me dit zou sturen.
    Ahja. Liever zo dan ene die met 2 mannen hun voeten speelt. Ze heeft me na een week of 2 dan ook op en geblokkeerd. Beter zo.

Op eerste date met de 'Zweedse' merk ik al gauw op dat de foto's op haar tinderprofiel uit vroegere jaren kwamen toen ze iets magerder was. Maar gezien we echt goed overeen kwamen en er duidelijk een klik was op psychologisch vlak, en ze ondanks de rondingen er best wel cute uitzag, gaf ik het een kans. Meerdere dates volgden vlot na mekaar met af en toe wat gemuil, handwerk en blowjobs, tot we op de laatste date er allebei voor gingen en onze kleren alle kanten opvlogen en we in bed belandden.

Op het eerste zicht had ik er weinig moeite mee dat ze veel zwaarder was als ik, maar hoe langer ik volhield, hoe meer ik ook begon te blokkeren.
    In volle actie flitsten er gedachten door mij heen dat ik niet met zo iemand een relatie kan opbouwen...
    Ik probeer graag eens wat andere standjes enz. En met deze jongedame was dit gewoonweg onmogelijk, ik kon er letterlijk en figuurlijk onder stikken. Zonder haar te willen beledigen uiteraard...
    ...
    Ze is blijven slapen en 's ochtends vertrokken.
    Heb er minstens 2 weken niks meer regen gezegd en nadien wat heen en weer gestuurd dat het mij spijt en dat ze het niet persoonlijk moet nemen en dat ik van den beginne wel degelijk goede intenties had.
    Eind goed al goed, ze is niet kwaad.

Intussen aan de praat geraakt met enkele Belgische Tinder matches en binnenkort wellicht een date of twee. En de backup in Georgië is nog altijd single, dus chill.
    Met de krokusvakantie ga ik naar Zwitserland en met Pasen naar Madagascar, dus ik kan niet klagen.

Enkele dagen geleden zag ik een random foto van een evenementen op fb van een meisje waarmee ik ooit op 2de date was geweest naar Spanje. Ik had toch een kleine twijfel en vroeg haar dus of zij het wel is op de foto, blijkt dat zij niet te zijn maar ze bedankt me voor het compliment. We geraken wat aan de praat en als puntje bij paaltje kwam, wenst ze wel nog eens af te spreken... #metdiewilikechtweltrouwen

Jammer dat ik toch o zo veeleisend ben voor mezelf.

Volledig de waarheid, nul komma nul troll.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

Lumpifie's schermafbeelding
    iTrader
    0

Datingthread - Deel 4

- Ik post hier even onder een andere naam -

Na één jaar en een half iemand tegengekomen waar ik echt smoorverliefd op ben. Lang geleden dat een vrouw mij zo’n gevoel gegeven heeft.

Heb haar in de fitness via een kameraad leren kennen. Ze geeft dansles in de dansschool (waar ook de fitness gevestigd is).

Ondertussen hebben we al 3 dates gehad. Eerste keer een terrasje gedaan, 2de keer gaan eten op restaurant en nu zijn we vandaag gaan snowboarden in Landgraaf.

Ze had op resto laten vallen dat ze niet zo goed kan boarden (nog maar 2 keer geprobeerd en met veel schrik). Ik stelde voor de grap voor dat ik het haar wel wou leren (heb mijn brevet om les te geven). Et voila!

Ben er nog niet goed van, wat een dag. Heb mij oprecht geamuseerd met haar.

Floki's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hesiod Bekijk bericht
    Ik ben geen 2de keuze. Het kreng had beter 2x nagedacht vooraleer ze me dit zou sturen.

[...]

En de backup in Georgië is nog altijd single, dus chill.
    Geen tweede keus willen zijn, maar er wel zelf eentje achter de hand willen houden... Wat een nobele principes!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Na dat alles lijkt het saai om te zeggen dat wij straks een date hebben bij de ellis in Hasselt

Hesiod's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Floki Bekijk bericht
    Geen tweede keus willen zijn, maar er wel zelf eentje achter de hand willen houden... Wat een nobele principes!
    Er waren serieuze intenties, en het is niet dat ik ze aan het lijntje hield, en die Georgische ook niet.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

Pagina 284 van 284 Eerste ... 184234274280281282283284

Regels voor berichten