iTrader
    0
    Dont
    Feed
    The
    Troll

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarcastr0 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dont
    Feed
    The
    Troll

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Obnoxious person.

Als je niets constructiefs te zeggen hebt, weerhou dan jezelf van onnozele posts.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Odin Bekijk bericht
    Mijn tanden zijn wit en zijn recht, de vorm is ook normaal... Dus zij heeft regelrecht gezegd dat ik lelijk ben als ik lach. Het is ironisch want tijdens ons gesprek van een paar uur had zij het over hoe sommige mensen grof kunnen zijn in het leven... Het ergste van al vind ik dat dat komt van een meisje die niet zò mooi is ook weer ni...
    Het is niet omdat uw tanden normaal zijn dat je automatisch een mooie glimlach hebt. Sommige mensen hebben nu eenmaal een lelijke glimlach.

Schoonheid is sowieso grotendeels subjectief.
    Piss off the easily pissed off.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Het is niet omdat uw tanden normaal zijn dat je automatisch een mooie glimlach hebt. Sommige mensen hebben nu eenmaal een lelijke glimlach.

Schoonheid is sowieso grotendeels subjectief.
    Mja... Ik ga vanaf nu wel niet meer een foto waarop ik lach doorsturen naar een meisje denk ik. Hopelijk kom ik de volgende dagen iemand tegen op die site, waarmee ik kan afspreken.

da_flux's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Ga je dan als je afspreekt ook nooit lachen?

Post anders die foto hier eens.

iTrader
    0
    Vanwaar toch de reflex van sommigen om altijd de fout bij zichzelf te gaan zoeken én dan nog eens gedrag aan te gaan passen omwille van 1 comment van een compleet onbekende ipv eens na te denken of de compleet onbekende niet het probeem is /heeft....
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Vanwaar toch de reflex van sommigen om altijd de fout bij zichzelf te gaan zoeken én dan nog eens gedrag aan te gaan passen omwille van 1 comment van een compleet onbekende ipv eens na te denken of de compleet onbekende niet het probeem is /heeft....
    Dit dus.
    Alsof de mening van 1 persoon ineens heel het internet vertegenwoordigt.
    Blijf jezelf en grow a pair.

iTrader
    0
    Jullie hebben eigenlijk gelijk, maar als je al heel lang single en eenzaam bent, begint het door te wegen op je psychologie en hoe je je gedraagt. En als je dan zo'n comments hoort word je er niet beter van...

Michster's schermafbeelding
    iTrader
    355 (100%)
    Kan ook zijn dat die vrouw een welgemeend grapje wou maken?

Wie weet was ze niet geamuseerd met uw reactie of misschien vond ze u toch niet zo interessant

Maakt aan het einde vd dag allemaal niet uit. Belangrijker is dat gij u over kleine verliezen leert zetten zoals dit.

Dit is niet bedoeld als een of andere persoonlijke aanval, maar al uw posts/verhalen die ik recent hier gelezen heb, stralen een zekere kinderlijke naïviteit en onzekerheid(meestal geassocieerd met forum-trolls) uit. Misschien eerst daar iets aan doen en dan terug uw dating-skills proberen bijschroeven.
    Fire, walk with me
    Last.fm

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michster Bekijk bericht
    Kan ook zijn dat die vrouw een welgemeend grapje wou maken?

Wie weet was ze niet geamuseerd met uw reactie of misschien vond ze u toch niet zo interessant

Maakt aan het einde vd dag allemaal niet uit. Belangrijker is dat gij u over kleine verliezen leert zetten zoals dit.

Dit is niet bedoeld als een of andere persoonlijke aanval, maar al uw posts/verhalen die ik recent hier gelezen heb, stralen een zekere kinderlijke naïviteit en onzekerheid(meestal geassocieerd met forum-trolls) uit. Misschien eerst daar iets aan doen en dan terug uw dating-skills proberen bijschroeven.
    Ik besef dat (door sommige reacties), ik zou idd eerst mijn sociale skills moeten verbeteren. Ik ga proberen om hobby's te vinden waar ik dit kan doen.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Odin Bekijk bericht
    Ik heb na lang twijfelen opnieuw een account aangemaakt op een dating site. Ik heb van een meisje een like gekregen, ik heb haar ook geliket, dus was het een match. Wij hebben een paar uur gepraat en alles ging goed. Totdat wij meer foto's vroegen aan elkaar. Haar foto's vond ik gemiddeld, zij was niet lelijk maar ook niet zo mooi, maar dat kon me niks schelen omdat ik ook belang hecht aan andere zaken in het leven. Toen ik een profielfoto van mezelf heb doorgestuurd waarop ik lach, heeft zij me geantwoord met "volgens mij moet je niet lachen" waarop ik heb gevraagd waarom ze dat zei. Maar zij heeft me sindsdien zelfs niet meer geantwoord en nu voel ik me echt slecht. Mijn zelfvertrouwen heeft weer een slag gekregen en het feit dat zij zelfs niet zò mooi was heeft het gewoon afgemaakt.

Ik haat mensen en ik haat het leven.
    Hey Odin, ik herinner nog dat in mijn jeugd de meeste van de meisjes die ik leerde kennen, zeiden dat ik net een heel mooie jongen was. Als puntje bij paaltje kwam, kreeg ik echter meestal lik op stuk. Dik, dun, oud, jong .. Een macho-vriend van mij kreeg alle meisjes rondom mij en ik kreeg helemaal niemand te pakken als vriendin. En dan nog die ene keer dat een meisje dat ik zag zitten naar mij lachte en ik al mijn moed bijeenraapte. Waarop ze zei: Waar is uwe vriend want .. Echt affronterend sé.

Dus welke meerwaarde had ik, dat meisjes mij mooi vonden maar ik te weinig vertrouwen uitstraalde zodat iedereen mij passeerde? (Ja nu kan ik daarmee lachen, toen echt niet)

De schoonheid zit vanbinnen kerel. De buitenkant maakt allemaal niet zoveel uit. Toch al zeker niet als man.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Sovereign's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Ge moet u gewoon ni zo'n fragiel sneeuwvlokje voelen. Dating moet fun zijn, die opmerking kon je ook uitdagend opnemen ipv aanvallend en de bal kon je speels teruggekaatst hebben.

Je gaat nog vaak gekwetst worden anders, moet u alleen ni zo laten raken altijd. Doesn't work out? On to the next one.

BieBie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Of verdoemd om life long pietje trekken , man man de jeugd van tegenwoordig Hun pa had beter in de koolbak geschoten

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Slachtoffer van Ghosting?

Michster's schermafbeelding
    iTrader
    355 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Slachtoffer van Ghosting?

Ik was recent nog het slachtoffer van een vrouw die niet naar me terug lachte in een bar. smh
    Fire, walk with me
    Last.fm

Pagina 268 van 318 Eerste ... 168218258264265266267268269270271272278 ... Laatste

Regels voor berichten