Pagina 2 van 634 Eerste 1234561252102502 ... Laatste
    Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuninboy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Typische HVH transfers, Ontslag Hasi, Tielemans is een toppertje.

Thread closed en op naar 2016//2017
    Denk niet dat ze Hasi gaan ontslagen , ze beginnen al in de media over gemiste transfers die ons kampioen zouden maken ( Van Buyten )
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !
    no votes  

Tuninboy's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Denk niet dat ze Hasi gaan ontslagen , ze beginnen al in de media over gemiste transfers die ons kampioen zouden maken ( Van Buyten )
    Tis dat er mensen zijn zoals u die het geloven dat het aan de 'gemiste transfers' zou liggen. Zolang ge gene handtekening hebt onder een contract, is die speler niet van u. En moet ge daar ook niet van uitgaan.

Om nog maar te zwijgen van het feit dat ze het missen van het kampioenschap/beker en CL nu daar op willen afschuiven.

Het was gewoon niet goed genoeg. Als ge zoveel topmatchen(vooral in de comp.) verliest tegen titelkandidaten.. We mochten blij zijn dat die andere ploegen ook een retard parcours hebben afgelegd dat we de laatste matchen nog konden meestrijden voor de titel. Voor de rest moet er niet meer veel over gezegd worden. Tis makkelijk om te zeggen 'we hebben contact met ....'. En dan komt er niks uit de bus.

En over ontslag Hasi, het zal toch beter moeten dan nu. Met wss minder kwaliteit.
    PSN: -

RSCA Champion
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Er liep vanalles mis maar als Van Buyten in september bij ons had gestaan, denk ik wel degelijk dat dat een zodanig groot verschil gemaakt had, dat we nu los heel wat punten meer zouden hebben. Mbemba - Van Buyten is ijzersterk, die vele goals op stilstaande fasen zouden er heel wat minder geweest kunnen zijn.

Los daarvan: ik verwacht me aan een kutseizoen.

- Mbemba weg, Praet weg, Mitrovic weg, ik denk ook Najar nog weg. Vier van de zes smaakmakers (met Tielemans en Defour).
    - Het lef om falende oudere clubiconen opzij te schuiven (Deschacht & Proto) ontbreekt volledig.
    - Totaal verkeerde conclusies rond de kwaliteiten van jongeren/ouderen ("gebrek aan ervaring heeft ons genekt").
    - Hasi die weer luidop droomt van het terughalen van overroepen en versleten ex-vedetten (Kanu, Wasyl en Boussoufa), daarin bijgestaan door vriendje Deschacht.
    - Targets uit de competitie die weer net-niet gaan zijn in het vizier: na Conte, Cyriac en Sylla nu Kebano en Obradovic.
    - Geen CL-aantrek om voor grote talenten te gaan.

Wordt een regelrecht dramaseizoen.
    no votes  

greiver's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plopperdeplop Bekijk bericht
    Er liep vanalles mis maar als Van Buyten in september bij ons had gestaan, denk ik wel degelijk dat dat een zodanig groot verschil gemaakt had, dat we nu los heel wat punten meer zouden hebben. Mbemba - Van Buyten is ijzersterk, die vele goals op stilstaande fasen zouden er heel wat minder geweest kunnen zijn.

Los daarvan: ik verwacht me aan een kutseizoen.

- Mbemba weg, Praet weg, Mitrovic weg, ik denk ook Najar nog weg. Vier van de zes smaakmakers (met Tielemans en Defour).
    - Het lef om falende oudere clubiconen opzij te schuiven (Deschacht & Proto) ontbreekt volledig.
    - Totaal verkeerde conclusies rond de kwaliteiten van jongeren/ouderen ("gebrek aan ervaring heeft ons genekt").
    - Hasi die weer luidop droomt van het terughalen van overroepen en versleten ex-vedetten (Kanu, Wasyl en Boussoufa), daarin bijgestaan door vriendje Deschacht.
    - Targets uit de competitie die weer net-niet gaan zijn in het vizier: na Conte, Cyriac en Sylla nu Kebano en Obradovic.
    - Geen CL-aantrek om voor grote talenten te gaan.

Wordt een regelrecht dramaseizoen.
    Kzit met t dezelfde gevoel.
    Met bijkomende dat we na DAT jaar Tielemans ook kwijt zullen zijn.

Een kutjaar heeft natuurlijk ook praktisch altijd gevolgen voor de trainer...
    PSN: Grievver
    no votes  

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    653 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Proficiat puni, met de terug keer na de jpl !!
    no votes  

PauliMascona's schermafbeelding
    iTrader
    42 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Indien we de ploeg compleet kunnen houden en Hein zijn versterkingen in elke linie krijgt eindigen we weer zeker in de top 3

Sent from my iPad using Tapatalk
    PSN: PauliMascona
    Come on Blue White!
    2014 - 2015 kampioen van België
    BUFFALOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
    no votes  

iTrader
    26 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PauliMascona Bekijk bericht
    Indien we de ploeg compleet kunnen houden en Hein zijn versterkingen in elke linie krijgt eindigen we weer zeker in de top 3

2 keer na elkaar kampioen ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rikie Bekijk bericht
    Je vergeet nog: Anderlekt Champion!
    Daar durf ik nog niet over spreken. Die andere 3 dingen wel.

RSCA Champion
    no votes  

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Oli speler van het jaar in Anderlecht, blijf het geweldig vinden!

En Puni, gemanedude,... Proficiat!!
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik
    no votes  

PauliMascona's schermafbeelding
    iTrader
    42 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    @ tuninboy, ik heb niet gezegd 2x na elkaar kampioen he. Ik zei zeker top3 volgend jaar indien team compleet blijft.

Zou natuurlijk wel mooi meegenomen zijn

PSN: PauliMascona
    Come on Blue White!
    2014 - 2015 kampioen van België
    BUFFALOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
    no votes  

fordjah's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lokeren bekerwinnaar. Tis weer in een even jaar

En welcome back OHL boys
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Walem nieuwe trainer van Moeskroen volgens HLN
    no votes  

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tis dat er mensen zijn zoals u die het geloven dat het aan de 'gemiste transfers' zou liggen. Zolang ge gene handtekening hebt onder een contract, is die speler niet van u. En moet ge daar ook niet van uitgaan.

Om nog maar te zwijgen van het feit dat ze het missen van het kampioenschap/beker en CL nu daar op willen afschuiven.

Het was gewoon niet goed genoeg. Als ge zoveel topmatchen(vooral in de comp.) verliest tegen titelkandidaten.. We mochten blij zijn dat die andere ploegen ook een retard parcours hebben afgelegd dat we de laatste matchen nog konden meestrijden voor de titel. Voor de rest moet er niet meer veel over gezegd worden. Tis makkelijk om te zeggen 'we hebben contact met ....'. En dan komt er niks uit de bus.

En over ontslag Hasi, het zal toch beter moeten dan nu. Met wss minder kwaliteit.
    De Plop deelt men mening
    Er zijn ook mensen die denken dat alles de fout is van een trainer terwijl er gewoon geen kwaliteit was .
    Iseka zie ik geen goals maken als Mitro (20 goals maken zonder goeie voorzetten , chapeau)
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !
    no votes  

iTrader
    26 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De Plop deelt men mening
    Er zijn ook mensen die denken dat alles de fout is van een trainer terwijl er gewoon geen kwaliteit was .
    Iseka zie ik geen goals maken als Mitro
    Geen kwaliteit? Niet in vorm is niet hetzelfde als geen kwaliteit.

RSCA Champion
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De Plop deelt men mening
    Iseka zie ik geen goals maken als Mitro (20 goals maken zonder goeie voorzetten , chapeau)
    Alles de fout van de trainer is inderdaad overdreven. Maar ik vind wel niet dat Hasi een goed parcours draait nu. In het bestuur zouden er ook steeds meer tegenkantingen zijn, dit weekend hadden er bronnen binnen de club aan journalisten laten weten dat Hasi zou mogen beschikken. Dat werd nadien snel tegengesproken door Van Holsbeeck, maar ze zijn er niet meer allemaal zo fan van. Hij gaat zich dus toch mogen herpakken.

Probleem daarbij is ook dat hij bv. fel heeft doorgedrukt voor Conte en dat iedereen nu begint te zien dat dat een miskoop is. Dat soort dingen, dat geld kost, kan je je als trainer niet echt permitteren. Spelers gelijk Rolando gewoon niet gebruiken valt ook niet echt in goede aarde.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Geen kwaliteit? Niet in vorm is niet hetzelfde als geen kwaliteit.
    Vooral op de flanken (aanvallend) was er te weinig kwaliteit. Najar is een leuke speler maar scoort te weinig, links was er niks na het uitvallen van Suarez. Kawaya is een goeie invaller en had meer kansen moeten krijgen, maar te groen om ons kampioen te maken. Van Haezebrouck in Extra Time gehoord? "Ik selecteer spelers op scorend vermogen. Als ik nieuwe aanvallende spelers ga halen kijk ik altijd naar het scorend vermogen".

Hasi doet het omgekeerde: wilde per se Conte en Sylla hebben, 2 gasten die minder scoren dan Deschacht op een seizoen. En hij zet dan Najar en Acheampong in steun van Mitrovic, 2 spelers die eigenlijk op de back moeten staan. Marin werd dan gehaald, maar los van zijn blessures scoort die dus ook al bijna nooit. Suarez deed dat wel maar goed. Praet als 10 scoort ook zoveel niet.

Toch een gebrek aan scorend vermogen lijkt mij. Vorig jaar kon Bruno veel verdoezelen, de jaren ervoor zat je met mensen zoals Suarez en Jovanovic die vlot de goal vonden. Maar ook een Gillet, Kljestan, Juhasz, Wasyl,... die ondanks hun gebrek aan voetbalkwaliteiten voor verschillende doelpunten zorgden. Als je ziet dat Deschacht dit jaar naar voren moet bij corners omdat het de enige is groter dan 1m60, dan scheelt er iets.
    no votes  

Tags for this Thread

Regels voor berichten