Pagina 5 van 24 Eerste 12345678915 ... Laatste
    fearofthedark's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    vorig niet gegaan, heel het reisgezelschap kon opeens niet meer, dus dan was het op mijn 1tje in den auto en dat zag ek niet zitten,
    en nu ook niet kunnen gaan wegens net gaan samenwonen en niet veel geld op overschot...

hopelijk volgend jaar wel
    At the bottom, you see, we are not Homo-sapiens at all. Our core is madness. The prime directive is murder. What Darwin was too polite to say, my friends, is that we came to rule the earth not because we were the smartest, or even the meanest, but because we have always been the craziest, most murderous motherfuckers in the jungle. -Stephen King
    no votes  

iTrader
    12 (100%)
    en weer een transfer voor antwerp

Antwerp heeft zopas officieel de komst van Tomislav Gomelt bevestigd. De Kroatische aanvallende middenvelder wordt voor één seizoen gehuurd van Tottenham.

De 18-jarige Gomelt werd vorig seizoen door de Spurs ter beschkking gesteld van Espanyol Barcelona, waarmee hij vier wedstrijden speelde in de Spaanse derde klasse. In de nieuwe campagne mag de Kroatische jeugdinternational zijn kans gaan op de Bosuil.

Gomelt sluit meteen aan bij de selectie van Jimmy Floyd Hasselbaink, die momenteel op oefenkamp in West-Vlaanderen vertoeft. De Kroaat kan naar verluidt op alle aanvallende posities uit de voeten.
    At the bottom, you see, we are not Homo-sapiens at all. Our core is madness. The prime directive is murder. What Darwin was too polite to say, my friends, is that we came to rule the earth not because we were the smartest, or even the meanest, but because we have always been the craziest, most murderous motherfuckers in the jungle. -Stephen King
    no votes  

Rivfader's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wederom een leuke fandag op Antwerp met 6000(!) aanwezigen. Nu is de doelstelling om de eerste wedstrijd tegen Aalst 10.000 supporters te halen.
    Ex nihilo omnia fiunt
    no votes  

iTrader
    12 (100%)
    vanavond is het zover met de openingsmatch RWDM Brussels - Lommel
    no votes  

Rivfader's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nog een par uur geduld en ik zak af naar de eerste competitiewedstrijd van Antwerp dit seizoen! Ik ben benieuwd of ze de 10.000 supporters gaan halen.
    Ex nihilo omnia fiunt
    no votes  

DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Net terug van den Bosuil, 19u30 op den 2 stappen en geen plek meer vinden... Waanzin, tribune 1 en 2 vollenbak, bier tegen de rust op, sfeer, goh wat hou ik toch van den Antwerp. Eindelijk nog eens voetbal gezien, Bostock en Guvenc kunnen echt een pakske shotten, zoveel inzicht en techniek dat die 2 hebben en dan nog eens inzet! Wim De Decker valt ook reuze mee, wat hij allemaal heeft dichtgelopen... Bakkenes ook een dikke match. Nu ja, eigenlijk heeft iedereen goed gespeeld. Voor hetzelfde geld wordt het 5-0 of meer, pas tegen het einde heeft Aalst ook een paar keer gevaarlijk geweest. Ook chapeau voor de Ajuinen, de enige supporters die er af en toe eens doorkomen op de Bosuil.

no votes  

xiempie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Chapeau voor de supporters van Antwerp, zou het dan toch het jaar van RAFC zijn?
    Moeskroen alleszins al aan een slechte start begonnen, gelijkmaker van Roeselare in de 92e minuut. (Déja-vu van o-zoveel wedstrijden vorig seizoen)
    STVV laat ook geen punten liggen.
    no votes  

MvP's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Antwerp opent met 2-0-zege tegen Eendracht Aalst

11.000 fans het schijnt. Ik heb een buikgevoel dat dit wel eens het jaar van Antwerp kan worden. Het kriebelt in ieder geval om terug een abbonement te nemen.
    no votes  

pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    toch dankzij beerschot allemaal. Het is de komende jaren promoveren of nooit meer voor antwerp. Als ze dan nog worden ingehaald door beerschot, dan is het hek helemaal van de dam. Zoveel mogelijkheden dat die daar hebben, moest ik geld hebben, ik zou die club gewoon overnemen
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)
    no votes  

MvP's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    toch dankzij beerschot allemaal. Het is de komende jaren promoveren of nooit meer voor antwerp. Als ze dan nog worden ingehaald door beerschot, dan is het hek helemaal van de dam. Zoveel mogelijkheden dat die daar hebben, moest ik geld hebben, ik zou die club gewoon overnemen
    Allemaal zou ik zeker niet zeggen. Het heeft misschien wat een boost gehad door het beerschot verhaal, maar ik denk dat oa het aantrekken van die investeerder Saif Rubie (en daardoor een aantal spelers/trainer) een grotere stuwmotor is.
    no votes  

iTrader
    0
    Terug van een avondje Bosuil. Goede match, heerlijke sfeer (die "Royal Antwerp Football Club" was kippenvel). Vechtpartij op T2 was wel een serieuze domper, kinderen die van schrik over de hekken kruipen...

Straffe match van de nieuwe spelers: Bakkenes, De Decker, Guvenc, De Roeck, Papé,... allen sterk. Enkel in de spits ontbreekt er mss nog iets.

Uiteindelijk ei zo na mijn laatste trein gemist omdat men aan T3 blijkbaar moet wachten om het stadion te verlaten tot de bezoekers vertrokken zijn.
    no votes  

MrBrightside's schermafbeelding
    iTrader
    1 (67%)
    Gisteren ook gaan kijken naar Antwerp - E.A. en ze hebben verdient gewonnen. Maar wat een saai publiek, ze beginnen pas met zingen als ze 2-0 voorstaan! Grote ploeg gisteren op het veld, nu nog een groot publiek!
    no votes  

Jack Wilshere's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ik was er niet maar da lijkt me vrij hard overdreven... De aanhang van den Antwerp staat bekend als één van de sfeervolste in 2de en ik heb al verhalen en filmpkes zien opduiken die u stelling met de grond gelijk maken.
    no votes  

iTrader
    0
    Daar ga ik niet eens op in. Zaligen avond gehad op den 2 en erg goeie voetbal gezien met een beresterk middenveld.
    no votes  

Antwerp1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrBrightside Bekijk bericht
    Gisteren ook gaan kijken naar Antwerp - E.A. en ze hebben verdient gewonnen. Maar wat een saai publiek, ze beginnen pas met zingen als ze 2-0 voorstaan! Grote ploeg gisteren op het veld, nu nog een groot publiek!
    omg
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack Wilshere Bekijk bericht
    Ik was er niet maar da lijkt me vrij hard overdreven... De aanhang van den Antwerp staat bekend als één van de sfeervolste in 2de en ik heb al verhalen en filmpkes zien opduiken die u stelling met de grond gelijk maken.
    één van de sfeervolste in 2e? Alsof er -buiten Standard- 1 ploeg is in België die meer lawaai maakt dan ons, laat staan in 2e...
    no votes  

Pagina 5 van 24 Eerste 12345678915 ... Laatste

Regels voor berichten