Pagina 3 van 24 Eerste 123456713 ... Laatste
    Irriducibili's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Francois Kompany (de broer van) speelt voor EA volgend seizoen.
    Gisteren van Bergen met 2-1 gewonnen.
    Voor een oefenmatche en zeer bitsige partij, EA eindigde zelf met 9man.
    www.eendracht-aalst.be
    PSN: vinnie1919

Success has been and continues to be defined as getting up one more time than you've been knocked down
    no votes  

Mefke's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    bitsig was de partij wel maar nu niet echt om te zeggen dat het erover was. De wedstrijd werd op bepaalde momenten gewoon kapot gefloten door de ref. Fouten fluiten die er geen zijn of fouten tegen Aalst fluiten en daar een vrije trap aan Aalst voor geven of omgekeerd: tegen Bergen fluiten en vrije trap gevolgd voor Bergen. De ene verkeerde beslissing na de andere in de 2e helft. Waar floot die trouwens? (Welke divisie?) de 2 rode kaarten van Aalst waren in mijn ogen (als supporter, maar toch ook bij het zien van de beelden achteraf) onverdiend. Tackle van kabeya was zuiver bal, en over het optreden van de scheids bij de rode kaart van van steenbrugghe zullen we maar helemaal zwijgen. Mununga daarentegen kon 4-5 keer rood gekregen hebben en da was nog geen keer te veel.
    PC: Intel Core i5-6500 Boxed - 16GB Ram - Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G - 525GB SDD + 420GB HD + 1TB HD
    Console: PSX - PS3
    no votes  

pablohoney's schermafbeelding
    iTrader
    0
    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

de vincent zelf was ook op bezoek in aalst
    no votes  

DoVyTn's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Roeselare heeft een (spuuglelijk) nieuw logo

Vanavond oefenmatch tegen RSCA, ik ben benieuwd...
    PSN NICK = DoVyTn
    STEAM = DoVy

no votes  

Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Het vorige logo was gewoon een bal? of heb ik het mis?

Ik vind het niet slecht eerlijk gezegd.
    KAA Gent // Borussia Mönchengladbach
    Men hoeft niet te hopen om iets te ondernemen, noch te slagen om te volharden.
    no votes  

fearofthedark's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    nieuwe transfer voor antwerp

“Ik breng ervaring en gedrevenheid”
    Antw TERUGKEER

Jonas De Roeck keert terug naar Antwerp en tekent vandaag contract voor twee seizoenen op Bosuil

Jonas De Roeck is vandaag weer Antwerpspeler. De inmiddels 33-jarige centrale verdediger keert na omzwervingen bij Lierse, Germinal Beerschot, AA Gent, het Duitse Augsburg en OH Leuven terug naar de club waar voor hem alles als profvoetballer begon en tekent op de Bosuil een contract voor twee seizoenen. “Antwerp en ik willen er weer iets moois van maken”, zegt De Roeck.

Na de nagenoeg onbekende spelers Bradley Bubb, Boy Deul, Papé Abdoulaye Diakité, Emrullah Güvenç, Kevin Tano en Jannes Van Steenkiste is de zevende aanwinst van Antwerp voor volgend seizoen wel een superbekend gezicht. Jonas De Roeck begon zijn profcarrière 12 + 1 jaar geleden op de Bosuil en wil ze daar nu ook afsluiten.

Een tiental dagen geleden vonden de eerste contacten plaats tussen Antwerp en De Roeck, die een aflopend contract bij eersteklasser OH Leuven had. Tijdens het voorbije weekend had de centrale verdediger ook een onderhoud met Hoogstraten, de neo-tweedeklasser waar voormalig Antwerptrainer Regi Van Acker trainer is. Maar De Roeck tekent vandaag voor Antwerp.

“Ik moest kiezen tussen de trainer (Van Acker, red.) die mij in eerste klasse liet debuteren, of de club (Antwerp, red.) die mij die kans had gegeven. Hoogstraten deed me echt wel een goed voorstel, maar uiteindelijk heb ik toch voor Antwerp gekozen.

Met alle respect voor Hoogstraten, maar ik denk dat Antwerp op termijn meer mogelijkheden heeft.

Antwerp is ambitieuzer, het wil weer naar eerste klasse, hé.”

REVANCHE

De Roeck had de afgelopen week ook een gesprek met de trainer van Antwerp, Jimmy Hasselbaink.

“Antwerp heeft veel jonge spelers onder contract gelegd. Ik breng ervaring en gedrevenheid. Van mij wordt inderdaad verwacht dat ik een leider word. Dat heb ik ook uit dat gesprek met Hasselbaink begrepen. Geen probleem, dat was ik bij mijn vorige clubs ook altijd.”

Voor De Roeck wordt Antwerp ook een beetje een kans op revanche, want vorig seizoen kwam hij bij OH Leuven weinig aan spelen toe.

“Bij het begin van de competitie had ik een basisplaats, maar in de terugronde telde ik niet meer mee.

Er zijn daar rare dingen gebeurd.

Maar goed, dat is verleden tijd. Bij Antwerp waait er een nieuwe wind sinds de komst van Hasselbaink.

Jong en dynamisch, veel schwung, dat is het Antwerp van nu. Het is ondertussen al twaalf jaar geleden dat ik Antwerp verliet, maar toch heb ik nog het gevoel dat ik de club door en door ken. Bovendien kan ik weer lekker dicht bij huis gaan voetballen.

Ook dat is een pluspunt. Neen, nogmaals, ik wel nog iets heel moois met Antwerp bereiken. Of dat dan de promotie naar eerste klasse is? Ik hoop het!”
    At the bottom, you see, we are not Homo-sapiens at all. Our core is madness. The prime directive is murder. What Darwin was too polite to say, my friends, is that we came to rule the earth not because we were the smartest, or even the meanest, but because we have always been the craziest, most murderous motherfuckers in the jungle. -Stephen King
    no votes  

Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wat een poeptransfer ook weer. :')
    *
    no votes  

Rivfader's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Prince geeft 4 assists in 2 wedstrijden voor Antwerp en wordt naar de B-kern vewezen?!
    Ex nihilo omnia fiunt
    no votes  

iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rivfader Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Prince geeft 4 assists in 2 wedstrijden voor Antwerp en wordt naar de B-kern vewezen?!
    terecht, die jongen heeft nog niks bewezen, 1 goal tegen Charleroi en nu tegen Janneke en mieke lukt het wel eens maar vooral de attitude van de prince laat te wensen over.

De Decker tekent een contract voor 4 jaar
    Sven D'hoest komt waarschijnlijk naar antwerp op huurbasis
    At the bottom, you see, we are not Homo-sapiens at all. Our core is madness. The prime directive is murder. What Darwin was too polite to say, my friends, is that we came to rule the earth not because we were the smartest, or even the meanest, but because we have always been the craziest, most murderous motherfuckers in the jungle. -Stephen King
    no votes  

iTrader
    0
    Vanavond naar Antwerp - Berchem. Ben benieuwd welk voetbal ze nu op de mat kunnen leggen in de hoogste derby.
    Ex nihilo omnia fiunt
    no votes  

iTrader
    12 (100%)
    Vanavond naar Antwerp - Berchem. Ben benieuwd welk voetbal ze nu op de mat kunnen leggen in de hoogste derby.
    ga ik toch ff laten voorbijgaan..
    klein beetje meer uitgegeven op rock werchter dan voorzien ^^
    no votes  

iTrader
    12 (100%)
    ga ik toch ff laten voorbijgaan..
    klein beetje meer uitgegeven op rock werchter dan voorzien ^^
    no votes  

iTrader
    0
    0-2 gewonnen.

Niet echt zo'n goed voetbal als de voorbije jaren tegen Berchem. De organisatie stond er wel op het middenveld en achterin maar vooraan was er weinig creativiteit.
    Berchem had zich precies niet voorbereid op zoveel Antwerp supporters. 36 minuten staan aanschuiven voor een pint...
    Ex nihilo omnia fiunt
    no votes  

fraaanche's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hoe was De Decker?
    no votes  

iTrader
    0
    Toch opvallend dat Hasselbaink op vakantie gaat tijdens volle voorbereiding. Ken de omstandigheden niet, maar zoiets zal in de kleedkamer toch ook niet in dank afgenomen worden. Soit, T2 Stricker lijkt me wel capabel om even over te nemen, sympathieke man ook.
    no votes  

Pagina 3 van 24 Eerste 123456713 ... Laatste

Regels voor berichten