Pagina 9 van 26 Eerste ... 567891011121319 ... Laatste
    Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    266 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Club Brugge is zelf het zwakke broertje in deze groep. Zenith is een veel grotere & rijkere club. Om daar dus tegen te winnen, op verplaatsing, is toch wel een prachtig resultaat.
    Dat Clément zo'n uitspraken doet.. Adrenaline & euforisch gevoel anyone? Voor Clément is een beter resultaat in de CL halen dan ook de logische next step voor zijn persoonlijke ontwikkeling en marktwaarde.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Manjaro KDE @ Crucial BX500 240GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - openSUSE KDE @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 266(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: CervDotBe | ~ Hattrick: Schumi-47

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Belachelijk hoe onze zege precies geminimaliseerd wordt (door sommigen). Tis dat je elke jaar gaat winnen waarschijnlijk in Rusland tegen een ploeg met 5 keer het budget van het jouwe, tuurlijk.

Mss overdrijft Clement ietwat, maar dit lijkt me toch ook wel eens stunt hoor. Meer dan kampioen worden, want dat is geen stunt voor ploegen als Club en Genk.
    O ik minimaliseer niks , goei match maar Zenith is toch het Zenith nimeer van vroeger sorry ook al heeft het een groter budget .
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik ben uit interesse nu eens gaan kijken op transfermarkt (zal ook niet alles zeggen, maar bon) qua market value van de ploegen:

club: 144.2
    lazio: 361.8
    dortmund: 587.25
    zenit: 180.3

Verschil club en zenit valt dus nog goed mee, toch?

Even verduidelijken dat ik de voetbal niet meer zoveel volg als vroeger en mijn buikgevoel ook nog steeds zegt dat Zenit > Club

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Belachelijk hoe onze zege precies geminimaliseerd wordt (door sommigen). Tis dat je elke jaar gaat winnen waarschijnlijk in Rusland tegen een ploeg met 5 keer het budget van het jouwe, tuurlijk.

Mss overdrijft Clement ietwat, maar dit lijkt me toch ook wel eens stunt hoor. Meer dan kampioen worden, want dat is geen stunt voor ploegen als Club en Genk.
    Zeker goede prestatie. Zenit is misschien niet de top van Europa maar het is niet evident om daar te gaan winnen. Maar een stunt is wel wat overdreven. We kunnen van een stunt spreken als je in de top 2 eindigt. Op het einde van het seizoen ga je toch ook niet meer spreken over deze overwinning zeker.

Racing_Genk's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Kom zeg, je gaat eens winnen op Zenit met een goal in de 93ste minuut en hier wordt gedaan alsof dat een wereldse prestatie is. Mooie overwinning, niet meer dan dat.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)

Ik vind het ook erg knap van Club om in Sint-Petersburg te gaan winnen. Hopelijk kunnen ze de lijn doortrekken en in de CL overwinteren.

Maar het gaat idd maar over 1 match nu. Als ze groepswinnaar worden, dat zou echt een stunt zijn

BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het is 5 jaar geleden dat een Belgische ploeg nog eens iets kon uitvreten in de CL nl. Gent

In een groep met Zenit, Valencia en Lyon. Waarbij zenit afgetekend groepswinnaar was en enkel op de laatste speeldag verloor in Gent.

Maar wij moeten doorgaan in deze groep, waarbij Lazio eens lacht met Dortmund schijnbaar, om van een stunt te spreken.
    Ik weet niet wat jullie verwachten van een Belgische ploeg, maar tis precies of dit alles normaal is.

Goed ja, ik spreek mss te veel als supporter, akkoord.
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    699 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Het is 5 jaar geleden dat een Belgische ploeg nog eens iets kon uitvreten in de CL nl. Gent

In een groep met Zenit, Valencia en Lyon. Waarbij zenit afgetekend groepswinnaar was en enkel op de laatste speeldag verloor in Gent.

Maar wij moeten doorgaan in deze groep, waarbij Lazio eens lacht met Dortmund schijnbaar, om van een stunt te spreken.
    Ik weet niet wat jullie verwachten van een Belgische ploeg, maar tis precies of dit alles normaal is.

Goed ja, ik spreek mss te veel als supporter, akkoord.
    Als kleine club in de Cl een uitzege pakken is altijd een stuntje, ook al is het "maar" op zenit die thuis nog geen punt had verloren sinds corona
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racing_Genk Bekijk bericht
    Kom zeg, je gaat eens winnen op Zenit met een goal in de 93ste minuut en hier wordt gedaan alsof dat een wereldse prestatie is. Mooie overwinning, niet meer dan dat.
    't is net knap dat Club tot in de 94e minuut is blijven pushen en op voorplaatsing zich niet tevreden stelde met een 1-1 gelijkspel, ... jij hebt precies de overgang van Clement van Genk naar Club nog steeds niet verteerd?
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ja kom, moeten ze ineens halve finale halen voor er nog van een stunt mag gesproken worden?
    Het feit dat het niet eens onverdiend was mag toch echt wel meetellen vind ik. Dit was een stunt, punt.

Als je nu natuurlijk hierna 0/15 haalt koop je er niks mee, dat is waar. Europees overwinteren lijkt me nu ook wel een must (Dortmund weer aant sucken dat het geen naam heeft en deze 3 punten waren op verplaatsing dus je moet thuis nog tegen iedereen met deze bonus in de achterzak) maar de poules overleven lijkt me zeker en vast nog geen garantie.

In elk geval proficiat aan Club!

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Als je dit nog eens thuis kan overdoen tegen Zenith, dan moeten zij al 7 (?) punten pakken tegen Lazio en Dortmund. Dan zou je helemaal op rozen zitten voor de 3e plaats. En wie weet kan de 2e plaats ook wel.

Sterke prestatie gisteren, en verdiend gewonnen. Zenith was wel teleurstellend, maar je moet het nog altijd doen. Vorig jaar heeft Brugge ook zo'n matchen gespeeld in de CL, maar behalen ze uiteindelijk pas met een goal in de laatste minuut de 3e plek, na 3 gelijkspellen, terwijl ze evengoed 7 of 8 punten hadden kunnen hebben.

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    't is net knap dat Club tot in de 94e minuut is blijven pushen en op voorplaatsing zich niet tevreden stelde met een 1-1 gelijkspel, ... jij hebt precies de overgang van Clement van Genk naar Club nog steeds niet verteerd?
    Daar zijde gulle wel goed in altijd referenties geven naar andere clubs Denk dat 80 % geen reet meer geeft om de Fluppe zene overgang .
    Gewoon blijven kijken naar je eigen club zou ik zeggen
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Stunt is mss wat sterk uitgedrukt, maar idd sterke prestatie om op verplaatsing te gaan winnen in Zenit
    Zenit zwak of niet, aatste minuut of niet, dat doet er niet toe. Je moet het nog altijd maar doen

(een beetje vergelijkbaar met 1-2 van Gent in Lyon, ook zonder publiek trouwens Ah, the good old days)

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    Stunt is mss wat sterk uitgedrukt, maar idd sterke prestatie om op verplaatsing te gaan winnen in Zenit
    Zenit zwak of niet, aatste minuut of niet, dat doet er niet toe. Je moet het nog altijd maar doen

(een beetje vergelijkbaar met 1-2 van Gent in Lyon, ook zonder publiek trouwens Ah, the good old days)
    Vergiftigd geschenk achteraf gezien!

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Vergiftigd geschenk achteraf gezien!
    ben niet mee, vrees ik

Regels voor berichten