Pagina 21 van 41 Eerste ... 1117181920212223242531 ... Laatste
    stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wat is je punt eigenlijk.
    Vnl dat ik Dortmund geen 2 of 3 klassen beter vond woensdag. Maar dat zou je uit mijn posts normaal wel moeten kunnen opmaken...

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sond Bekijk bericht
    Als je Meunier zijn tussenstation overslaat ga je natuurlijk altijd gelijk krijgen. Als we die logica volgen moet Genk quasi naast Man City en Real staan en RSCA naast Inter Milaan en Leicester City.

Kijk gewoon eens naar welke ploegen u dure uitgaande transfers gaan of welke clubs er een bod doen? Dan kom ik nu op Aston Villa, West Ham en Bournemouth... Dat zijn 2 ploegen die eerder naar beneden moeten kijken in de PL dan naar boven en eentje die al gezakt is.
    Van heel u centrale as mag, imo, enkel Deli een club van het niveau van Dortmund ambiëren. En dat is dan enkel als hij zelf terug op niveau komt, want die kan wel veel beter dan wat hij nu presteert. En Mignolet uiteraard. Verder heb je dan een Mata die zeker en vast een pak hoger kan. En die waarschijnlijk zelfs de top in Duitsland aan kan idd, maar ook hier via een tussenstation denk ik.

Maar al de rest? Vergeet het maar. Er is een reden waarom Club zijn vaste as al enkele jaren kan bijhouden he... Dat is voor een deel een erg mooie verdienste, maar langs de andere kant ook gewoon omdat er geen enkele écht interessante aanbieding is gekomen voor die spelers. Of ze hadden al lang weg geweest

En dat is trouwens verre van een verwijt of een schande he... Club is nog altijd een Belgische club, met een beperkt budget. Het is erg knap wat ze de laatste jaren presteren trouwens. Maar eigenlijk moet je gewoon telkens gaan voor die 3e plaats om dan in de EL nog een ronde (of 2-3) verder te gaan. Dat is gewoon meer het niveau voor clubs uit de JPL.
    En dus hoegenaamd niet teleurgesteld zijn om het feit dat je slaag krijgt van een club die volgend weekend misschien gewoon de evenknie is van, momenteel, de beste ploeg ter wereld.
    Fully agree

Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het is moeilijk om zeggen of Dortmund ons kapot zou gemaakt hebben indien we die kutgoals niet weggaven in eerste kwart. Ze zouden wrs wel blijven doordrukken zijn in 2e helft bij een 0-0 of 0-1 aan rust. Met hoe Club de laatste weken speelt is het top dat we die 4 ptn hebben, maar het knaagt wel omdat je weet dat deze ploeg intrinsiek veel meer kan brengen (dat gevoel heb ik althans). Dan zat er mss wel iets meer in, al zeker tegen b-ploeg Lazio.
    Dat de laatste 16 in de CL voor Club in 90% vd gevallen te hoog is, is normaal. Maar de kaarten in deze groep liggen/lagen nu wel gunstig om stiekem te mogen dromen van een 2e plaats. En dan is het zuur dat je niet op je sterkst bent.
    Desktop: Intel Core i5 8600K | Be-Quiet Dark Rock 4 | MSI Z370 Gaming Plus | Asus GTX1070 Ti ROG Strix A8G | Samsung 960EVO 500GB | Corsair TX650M V2 | Corsair 2x8GB DDR4-3000 Vengeance LPX C15 | Corsair Carbide 275R | AOC AG241QX - WQHD 144 Hz
    FCB

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stungunner Bekijk bericht
    het lag imo echt niet aan een gigantisch groot klasseverschil maar wel aan heel erg domme fouten achterin.
    Dat is net het klasseverschil.
    Aan de overkant heb ik die fouten niet gezien.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Xbox Live: MaximeDW92
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Efficiënte is toch idd ook wel een gigantische kwaliteit. Wij maken onze (kleine) kansen veel minder gemakkelijk af en dan maak je op dat niveau bijna geen kans. Zeker als je het defensief aan geen kanten meer kan dicht houden.
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht
    Efficiënte is toch idd ook wel een gigantische kwaliteit. Wij maken onze (kleine) kansen veel minder gemakkelijk af en dan maak je op dat niveau bijna geen kans. Zeker als je het defensief aan geen kanten meer kan dicht houden.
    Offensief komen we idd tekort, we hebben geen killer vooraan. Daar zit imo het grootste klasseverschil met Dortmund, Haaland is echt buiten categorie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Dat is net het klasseverschil.
    Aan de overkant heb ik die fouten niet gezien.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Mja, Man United heeft tegen Basaksehir ook gewoon 2 goals in cadeauverpakking weggegeven. Nochtans zijn die toch min of meer gelijk aan Dortmund qua niveau. Het kan dus elke ploeg overkomen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hazz Bekijk bericht
    Het is moeilijk om zeggen of Dortmund ons kapot zou gemaakt hebben indien we die kutgoals niet weggaven in eerste kwart. Ze zouden wrs wel blijven doordrukken zijn in 2e helft bij een 0-0 of 0-1 aan rust. Met hoe Club de laatste weken speelt is het top dat we die 4 ptn hebben, maar het knaagt wel omdat je weet dat deze ploeg intrinsiek veel meer kan brengen (dat gevoel heb ik althans). Dan zat er mss wel iets meer in, al zeker tegen b-ploeg Lazio.
    Dat de laatste 16 in de CL voor Club in 90% vd gevallen te hoog is, is normaal. Maar de kaarten in deze groep liggen/lagen nu wel gunstig om stiekem te mogen dromen van een 2e plaats. En dan is het zuur dat je niet op je sterkst bent.
    Kan zijn dat Dortmund bij een 0-0 aan de rust in de 2de helft idd mss zwaarder had doorgedrukt, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker.

Het punt is idd zoals je zegt, uiteraard is die 4 op 9 verre van slecht, maar in elke wedstrijd tot nu toe vond ik het steeds goed in balans en lagen we nooit onder (integendeel) en dan is het idd jammer dat je niet wint door inefficiëntie vooraan en/of door blunders achteraan.
    Laatst gewijzigd door stungunner; 7 november 2020 om 19:25

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stungunner Bekijk bericht
    Mja, Man United heeft tegen Basaksehir ook gewoon 2 goals in cadeauverpakking weggegeven. Nochtans zijn die toch min of meer gelijk aan Dortmund qua niveau. Het kan dus elke ploeg overkomen.
    Ja natuurlijk, maar hoe lager je gaat kijken qua niveau, hoe meer het voorvalt. Dat valt nu toch niet te ontkennen?
    Net zoals dat wederkerend verhaal van een gebrek aan efficiëntie voorin ook een verschil in kwaliteit is.

Droog 0-3 verliezen tegen een niet eens overtuigend Dortmund, dan weet je imo toch gewoon waar het aan ligt.
    Xbox Live: MaximeDW92

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    702 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Ja natuurlijk, maar hoe lager je gaat kijken qua niveau, hoe meer het voorvalt. Dat valt nu toch niet te ontkennen?
    Net zoals dat wederkerend verhaal van een gebrek aan efficiëntie voorin ook een verschil in kwaliteit is.

Droog 0-3 verliezen tegen een niet eens overtuigend Dortmund, dan weet je imo toch gewoon waar het aan ligt.
    Voor dat niveau zijn wij gewoon te zwak, met die laagste categorie teams zouden we ons kunnen meten.

Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dennis gestraft bij Club Niet op't blad voor Dortmund.
    Desktop: Intel Core i5 8600K | Be-Quiet Dark Rock 4 | MSI Z370 Gaming Plus | Asus GTX1070 Ti ROG Strix A8G | Samsung 960EVO 500GB | Corsair TX650M V2 | Corsair 2x8GB DDR4-3000 Vengeance LPX C15 | Corsair Carbide 275R | AOC AG241QX - WQHD 144 Hz
    FCB

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Was toch slecht, mag los van dit dringend eens voor de spiegel gaan staan gewoon.
    Krijg je aan de straatstenen niet meer kwijt hé momenteel, zit helemaal niets meer in buiten hier en daar eens een flits, maar daar zitten veel club ook echt niet op te wachten.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hazz Bekijk bericht
    Dennis gestraft bij Club Niet op't blad voor Dortmund.
    Zogezegd omdat hij niet blij was met zijn plaats op de bus

Is eigenlijk geen slecht moment voor Clement: hij zet Dennis eens serieus op zijn plaats, het is sportief geen verzwakking want Dennis zoog de stenen uit de grond de laatste tijd en het geeft een duidelijk signaal naar de rest van de groep -> die zullen wel op scherp staan nu.

Ik verwacht eigenlijk wel een goed Club vanavond: zal nog steeds veel te licht zijn om kans te maken, maar op zijn minst wil ik wel een goeie match van Club zien.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)
    Mentioned
    26 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    Zogezegd omdat hij niet blij was met zijn plaats op de bus

Is eigenlijk geen slecht moment voor Clement: hij zet Dennis eens serieus op zijn plaats, het is sportief geen verzwakking want Dennis zoog de stenen uit de grond de laatste tijd en het geeft een duidelijk signaal naar de rest van de groep -> die zullen wel op scherp staan nu.

Ik verwacht eigenlijk wel een goed Club vanavond: zal nog steeds veel te licht zijn om kans te maken, maar op zijn minst wil ik wel een goeie match van Club zien.
    Dat vooral. Dat ze verliezen is nog het minste, al zou een mirakel zoals in Madrid ook altijd mogen. Maar goed voetbal, een ploeg die er staat, dat wil ik zien. Dat ze er dan terug 3 of meer in het mandje krijgen in Dortmund is nog het minste, zolang het maar niet terug op dezelfde schaamtevolle manier als 2 weken geleden is.
    9lives stopt op 31/01 -> BeyondGaming neemt de fakkel over
    https://www.9lives.be/forum/algemene...12-2020-a.html

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Dat vooral. Dat ze verliezen is nog het minste, al zou een mirakel zoals in Madrid ook altijd mogen. Maar goed voetbal, een ploeg die er staat, dat wil ik zien. Dat ze er dan terug 3 of meer in het mandje krijgen in Dortmund is nog het minste, zolang het maar niet terug op dezelfde schaamtevolle manier als 2 weken geleden is.
    Als je het niveau van de laatste matchen ziet vrees ik er toch voor. Als het nu wel kan is het puur motivatie wat aan de ene kant positief is (het vet is niet van de soep), maar aan de andere ook wel triestig dan.

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Witsel op de bank. Da's al iets.
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben ik scheel of zenden ze dat nergens uit op gratis zenders?

Regels voor berichten