Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    156 (99%)
    Mentioned
    17 Post(s)

Spaans voetbal 2020-2021

>> kalender

nieuw seizoen, nieuwe topic
    PSN: Jonas89

fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    La Liga en Tebas krijgen nu ook een veeg uit de pan van de familie Messi. Messi stijgt in mijn achting

Deportivo heeft vandaag bij de gewone rechtbank de aanvraag ingediend om La Liga (Segunda én Primera) stop te zetten totdat de klachten tegen Tebas en Fuenlabrada behandeld zijn. Normaal gezien moet daar ten laatste binnen een week antwoord op komen. De vraag is uiteraard, welke rechter durft in te gaan tegen La Liga?

Ik vrees dat het weer niks zal worden, maar het zou hilarisch zijn moest de ganse competitie lamgelegd worden 1 dag voor het allemaal van start gaat.

De beslissing van het CSD om La Liga gelijk te geven, werd trouwens genomen door een zekere Joaquín de Arístegui... wiens zoon de rechterhand is van Tebas. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het corrupte netwerk van Tebas voor eens en voor altijd uitgeroeid wordt, maar we leven helaas niet in een rechtvaardige wereld.
    Laatst gewijzigd door fiqm; 4 september 2020 om 16:06

Akai's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Atletico - Granada 6-1
    Suarez 2 goals en assist

Zeer spijtig hem te zien gaan weg van Barcelona
    It's a sunny, woodsy day in Lumberton, so get those chainsaws out.
    This is the mighty W.O.O.D., the musical voice of Lumberton.
    At the sound of the falling tree, it's 9:30.
    There's a whole lotta wood waitin' out there, so let's get goin'.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Suarez is lang nog niet versleten uiteraard, maar ik kan zeker wel begrijpen waarom Koeman (of de clubleiding) hem niet meer moest hebben. Hij maakte nog wel zijn goals maar voegde in het spel van Barcelona de laatste tijd toch nog maar bitter weinig toe. Al heb ik nog steeds mijn twijfels of Griezmann dat veel beter gaat doen.

Een type Jesus zou toch veel beter in dat systeem passen dan.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Hoe triestig is het dat de arbitrages in Segunda B een pak beter zijn, tot nu toe, dan die in Primera en Segunda?

4 minuten toegevoegde tijd, de keeper gaat drie minuten gaan liggen om tijd te rekken --> Match gaat verder tot de 97ste minuut. In Primera en Segunda zou dit geen waar zijn. Daar belonen ze tijdrekken door na exact 94 minuten te fluiten, ook al is er amper een seconde van gespeeld geweest.
    Moeilijke beslissingen in het strafschopsgebied? Alle beslissingen tot nu toe volledig correct, en dat zonder VAR.
    Alle buitenspelbeslissingen correct. Gele kaarten worden consequent gegeven.

En dan kijk je naar een match in Primera, en zie je de refs de ene flater na de ander begaan, mét VAR. Onterechte penalties die wel gefloten worden, zuiver penalties die dan weer niet gefloten worden... De ene ploeg krijgt een gele kaart, de andere ploeg krijgt dan 2 minuten later géén kaart voor exact dezelfde overtreding... En de twee slechtste arbiters uit Segunda zijn trouwens gepromoveerd naar Primera...

Misschien is het gewoon toevallig dat de arbitrages tot nu toe uitstekend zijn in Segunda B, maar toch. Ik denk dat er velen van hun stoel zouden vallen, als ze weten wat er achter de schermen gebeurt in Primera en Segunda.

Regels voor berichten