Pagina 16 van 31 Eerste ... 612131415161718192026 ... Laatste
    Twinnings's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solleke89 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Clement: Vince can I get a decent striker with a proven record and knowledge of the JPL? Vince: But we have one at home! Clement: No

Snap echt niet waarom Rezai bij ons geen kans krijgt.
    Dat eerste half jaar bij ons was hij blijkbaar niet fit en dus geen zelfvertrouwen. Bij Charleroi volledig fit en met vertrouwen scoorde die gewoon weer aan de lopende band.

Dat hij niet in ons systeem zou passen is dikke BS als je het niet probeert. Je betaalt 5 miljoen om hem amper een halve kans te geven net wanneer we echt een SCORENDE spits nodig hebben.
    Snap niet dat ze hem nogmaals een jaar verhuren aan Chalala terwijl die net een heel goed seizoen had, als het toch is voor hem volgend jaar te verkopen zouden ze hem beter nu gewoon voor 4 verkocht moeten hebben aan Charleroi ofzo. Geef em een volwaardige kans en lukt het dan nog niet dan zal Charleroi nog steeds even blij zijn hem terug te kopen want die weten wat ze aan hem hebben.

Snap soms de keuzes niet van trainers, die ondanks alles precies weigeren bepaalde spelers kansen te geven.
    Rezaei kan ook nooit met z'n volle goesting bij Club gezeten hebben, denk ik. Heimwee naar Charleroi en daardoor minder motivatie deden hem een stap vooruit in zijn carrière de das om.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Intel I7 7700k 4.5 ghz : Msi Z270 Sli Plus : Geforce 1070 GTX 8GB : Corsair Vegeance LPX 16 GB Ram: AOC 35 inch ultrawide 1440p 100HZ: Corsair K70 Rapid Fire : Logitech G500s : Corsair MM300 : Steelseries Artic 3 : MXL 990 Microphone + Behringer XENYX 802 USB Mixer
    Steam : Sync

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://www.rsca.be/nl/mykha Toch ne goeie precies en maar 23 jaar , maar veel kaarten
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Roofe zou al naar de Rangers trekken...
    Misschien niet de beste spits (al heeft hij imo nooit een volwaardige kans gekregen) maar wel een spits... Want tis niet dat RSCA er daar veel van lopen heeft he?
    Lijkt me echt vreemde beslissing voor een club met een scoringsprobleem ma bon.

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sond Bekijk bericht
    Misschien niet de beste spits (al heeft hij imo nooit een volwaardige kans gekregen) maar wel een spits... Want tis niet dat RSCA er daar veel van lopen heeft he?
    Lijkt mij vooral om budget vrij te maken voor een nieuwe aanvaller, want het mag ondertussen wel duidelijk zijn dat ze bij RSCA financieel geen marge hebben.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Lijkt mij vooral om budget vrij te maken voor een nieuwe aanvaller, want het mag ondertussen wel duidelijk zijn dat ze bij RSCA financieel geen marge hebben.
    Inderdaad, mogen ze bij Club ook eens doen -> de middelmaat weg en 1 of 2 toppers kopen... transfer Mignolet is het perfecte voorbeeld van hoe het wel moet: je betaalt voor kwaliteit maar je krijgt dan ook kwaliteit.

Hans Moleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sond Bekijk bericht
    Was echt wel een topper bij een Leeds dat nipt de promotie naar de Premier League miste. Veel belangrijke goals.

Bij ons geblesseerd toegekomen, te vroeg gebracht worden en nooit echt helemaal fit geraakt, en zich vervolgens weer geblesseerd.

Een fitte Roofe lijkt mij een topspits voor onze competitie, maar dan moet hij wel fit blijven.
    Als Rangers hier nu veel geld tegenaan gooit, en in onze situatie, is het wel te begrijpen dat men dit zou aanvaarden.

We hebben nog Colassin, en Dimata, maar op die laatste zou ik nog niet rekenen na die zware blessure.

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    13 Post(s)
    Mja veel goals in een half seizoen, de tweede helft van 18-19 en de twee seizoenen ervoor was het een pak minder.. Is nooit een consistente doelpuntenmaker geweest eigenlijk. En dat is toch vooral wat Anderlecht nodig heeft.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    681 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans Moleman Bekijk bericht
    Was echt wel een topper bij een Leeds dat nipt de promotie naar de Premier League miste. Veel belangrijke goals.

Bij ons geblesseerd toegekomen, te vroeg gebracht worden en nooit echt helemaal fit geraakt, en zich vervolgens weer geblesseerd.

Een fitte Roofe lijkt mij een topspits voor onze competitie, maar dan moet hij wel fit blijven.
    Als Rangers hier nu veel geld tegenaan gooit, en in onze situatie, is het wel te begrijpen dat men dit zou aanvaarden.

We hebben nog Colassin, en Dimata, maar op die laatste zou ik nog niet rekenen na die zware blessure.
    Ik vind het toch vreemde transfer, op basis van vorig seizoen moet je hem niet halen natuurlijk. Maar in jullie situatie als uw geld weer krijgt mag je blij zijn en pas op een goede tau is ook een meerwaarde.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    3 spitsen maar 3 spitsen met grote vraagtekens. Colassin heeft amper in 4 matchen meegedaan. Dimata is bijna 2 jaar buiten strijd geweest en de vraag is als die ooit nog maar terugkomt (aankoopoptie van hem had nooit zo snel gelicht mogen worden). En Roofe was in de voorbereiding nu weeral gekwetst (en we hebben vorig jaar gezien tot wat dat leidt).

Dan doe je beter een vraagteken weg, en had je bvb. tijdelijk Mbokani in huis kunnen halen en Colassin rustig laten groeien. Nu is het nog maar de vraag met welke vervanger ze gaan afkomen.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    3 spitsen maar 3 spitsen met grote vraagtekens. Colassin heeft amper in 4 matchen meegedaan. Dimata is bijna 2 jaar buiten strijd geweest en de vraag is als die ooit nog maar terugkomt (aankoopoptie van hem had nooit zo snel gelicht mogen worden). En Roofe was in de voorbereiding nu weeral gekwetst (en we hebben vorig jaar gezien tot wat dat leidt).

Dan doe je beter een vraagteken weg, en had je bvb. tijdelijk Mbokani in huis kunnen halen en Colassin rustig laten groeien. Nu is het nog maar de vraag met welke vervanger ze gaan afkomen.
    Ja, als je Mbokani in de beker bezig zag dan snap je toch echt niet dat waarom een Club of Anderlecht niet hebben toegeslagen toen de contractverlenging bij Antwerp uitbleef ... die steekt er zo waanzinnig bovenuit tov de rest

BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht

Voila, als je als Anderlecht zijnde volle bak op Colassin gaat inzetten zou dat wel eens heel dik kunnen tegenvallen.

Had een redelijk debuut idd, maar is toch vooral nog jong. Beetje zoals Badji bij ons nu, ik mag hopen dat dat nu niet plots onze eerste spits moet worden.

Okereke was nergens in de bekerfinale maar werd ook heel slecht aangespeeld, dus ik weiger hem af te schrijven. Krmencik geen idee, wrs ook paar miljoen de vuilbak in zoals rezaei... Dan hebben we echt nog een spits nodig die iets bewezen heeft, zelfde als Anderlecht dus eigenlijk.
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

Hans Moleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik denk ook niet dat men volop op Colassin gaat inzetten.

Maar als je natuurlijk in een systeem zit waar je maar met 1 spits speelt, moet je ook geen 4 spitsen hebben, waardoor Colassin geen minuut meer zal krijgen, als bv een Dimata fit blijft, en terug een aanvaardbaar niveau haalt.

Zeer moeilijke situatie waar we nu al 2 jaar inzitten, vooral door het geval Dimata.

Als je een mooi bod krijgt voor een Roofe, snap ik wel dat men dat aanvaard, zeker wegens zijn vraagtekens bij zijn fitheid.

Maar we moeten er ook geen absolute krabber van maken. Is een speler die wel wat kan, en dat heeft bewezen bij de ploeg van Bielsa.
    Maar het is natuurijk gewoon een feit dat Anderlecht nu vooral nood heeft aan fitte spelers na al die miserie met blessures vorig seizoen.

Er circuleren foto's van Roofe met een truitje van Rangers, de deal zal dus wss rond zijn.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht
    Voila, als je als Anderlecht zijnde volle bak op Colassin gaat inzetten zou dat wel eens heel dik kunnen tegenvallen.

Had een redelijk debuut idd, maar is toch vooral nog jong. Beetje zoals Badji bij ons nu, ik mag hopen dat dat nu niet plots onze eerste spits moet worden.

Okereke was nergens in de bekerfinale maar werd ook heel slecht aangespeeld, dus ik weiger hem af te schrijven. Krmencik geen idee, wrs ook paar miljoen de vuilbak in zoals rezaei... Dan hebben we echt nog een spits nodig die iets bewezen heeft, zelfde als Anderlecht dus eigenlijk.
    Maar Rezaei doet dan wel zijn werk als hij uitleent wordt, kijk maar bij Chaleroi wat hij daar al deed.
    Heel veel kansen bij club heeft hij nog niet gekregen en hij kan echt wel voetballen.

Heeft vorig seizoen toch 14 goals gemaakt weer, is even veel als Dennis en Okereke samen hebben gescoord op 1 seizoen.
    Zit nu al aan 33 goals bij Chaleroi.
    Intel I7 7700k 4.5 ghz : Msi Z270 Sli Plus : Geforce 1070 GTX 8GB : Corsair Vegeance LPX 16 GB Ram: AOC 35 inch ultrawide 1440p 100HZ: Corsair K70 Rapid Fire : Logitech G500s : Corsair MM300 : Steelseries Artic 3 : MXL 990 Microphone + Behringer XENYX 802 USB Mixer
    Steam : Sync

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    681 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    Ja, als je Mbokani in de beker bezig zag dan snap je toch echt niet dat waarom een Club of Anderlecht niet hebben toegeslagen toen de contractverlenging bij Antwerp uitbleef ... die steekt er zo waanzinnig bovenuit tov de rest
    Sommigen zijn er niet met akkoord, maar Club had altijd mbokani moeten halen oke is oud maar je weet wat je eraan hebt en je kan zo een badji rustig brengen. Nu zitten we daar mee kremme, en okereke wat niet goed genoeg is.
    Vanaf nieuwjaar heeft geen van onze diepe spitsen gescoord dan heb je echt een probleem, en ze lijken het niet te kunnen oplossen. Ik zeg het u met die voorhoede gaan we geen kampioen worden zeker van.

Regels voor berichten