Pagina 14 van 31 Eerste ... 410111213141516171824 ... Laatste
    Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    156 (99%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    is ook logisch met heel deze Corona-toestanden -> stel zo maar even geen toeschouwers (of beperkt) tot het einde van het jaar, of met nieuwe piek in winter misschien geen toeschouwers voor het ganse seizoen -> er zijn maar zeer weinig ploegen in 1e klasse die dat probleemloos kunnen coveren, dus ik zou me ook even koest houden op het transferfront.
    ja dat is idd waar. want we weten totaal niet hoe het gaat zijn in het najaar.

(overzicht: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200603_04979524)
    PSN: Jonas89

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    266 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Als ik de gazet mag geloven is die Duitser van Gent een grote aanwinst? Zit precies wel muziek in Gent, lijken me wel rijp voor een nieuwe titel.

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Slayer_Kev666's schermafbeelding
    iTrader
    224 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Als ik de gazet mag geloven is die Duitser van Gent een grote aanwinst? Zit precies wel muziek in Gent, lijken me wel rijp voor een nieuwe titel.

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk
    Top 3 zou al mooi zijn. Rechtsback is nog altijd een groot probleem. Botoka wordt daar geposteerd maar is geen verdediger. 6 basisspelers zijn ook niet fit aangezien die gewoon geen oefenwedstrijden spelen. Competitie begint binnen 2 weken, we zijn verre van klaar.
    Psn: Metalkev

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Benieuwd dat Percy nu naar RSCA gaat gaan.
    Ik zie liever ne scorende spits komen , op die flanken zitten we goed , laat daar de jeugd staan .
    Roofe vind ik nog altijd een vraagteken
    Dimata zou een mirakel zijn als die terug op zen niveau komt na lang buiten strijd te zijn geweest
    Colasin moet bevestigen .

Als je ziet dat buiten Vlap niemand scoort van ons middenveld ( Zulj/Sambi) dan word het volgens mij hoogstens nen top 6
    1 voordeel , ze spelen nu toch al wa langer samen

Nu Doku/Tau/amuzu das pure snelheid , kan lukken , kan dik tegenslagen
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Ik zie liever ne scorende spits komen , op die flanken zitten we goed , laat daar de jeugd staan .
    Dimata zou een mirakel zijn als die terug op zen niveau komt na lang buiten strijd te zijn geweest

Als je ziet dat buiten Vlap niemand scoort van ons middenveld ( Zulj/Sambi) dan word het volgens mij hoogstens nen top 6

Die Percy wil je niet echt in de ploeg, en blijkbaar zijn er wel meerdere die hem niet willen.
    Had daar meer van verwacht, en meestal altijd voor eigen succes.

Zoals je zegt, op de flanken zit je wel goed en zeker met die Amuzu.
    Die gaat ook niet lang bij RSCA zitten, volgend jaar naar buitenland voor schoon bedrag.
    Intel I7 7700k 4.5 ghz : Msi Z270 Sli Plus : Geforce 1070 GTX 8GB : Corsair Vegeance LPX 16 GB Ram: AOC 35 inch ultrawide 1440p 100HZ: Corsair K70 Rapid Fire : Logitech G500s : Corsair MM300 : Steelseries Artic 3 : MXL 990 Microphone + Behringer XENYX 802 USB Mixer
    Steam : Sync

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die Percy wil je niet echt in de ploeg, en blijkbaar zijn er wel meerdere die hem niet willen.

Die gaat ook niet lang bij RSCA zitten, volgend jaar naar buitenland voor schoon bedrag.
    Tja , we hebben ook geen geld naart schijnt
    Doku gaat voor meer weggaan denk ik , stak er weer als 18 jarige bovenuit in de oefenwedstrijden

ze zullen wel zien maar ik heb er echt geen goed oog in
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    681 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tau kan je veel aan hebben, maar is typische mooi weer voetballer, begin van vorig seizoen heel goed, heel erg goede match op real maar dan de koudere maanden regen etc is die weg gezakt dat ni normaal was welicht zou die jongen er in de PO's weer staan.
    Maar rsca zijne zou ik geen jeugd blokkeren voor een huurspeler

Maxwell's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Denk dat je Amuzu verward met Doku.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Hans Moleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht

Op de flank zitten we nu ook niet zo goed.

Doku is een absolute topper voor de jupiler league, en is volgende zomer weg.

Amuzu blijft echter een vraagteken. Heeft enorm veel snelheid, en een goeie techniek.
    Maar verliest nog te vaak het overzicht. Vond hem wel beter na het vertrek van Saelemaekers.

Over Takidine kunnen we nog moeilijk oordelen. Toonde mooie dingen tegen Saint Ettienne, maar die gast moet ook nog zijn profdebuut maken.
    Verschaeren kan je natuurlijk ook op de flank uitspelen, maar die zie ik liever centraal het spel verdelen.

En dan stopt het he. Adzic en Bakkali ook niet de spelers om u geld op in te zetten dit seizoen.

Het lijkt me duidelijk dat men zeer bedachtzaam met het financi├źle om gaat. En dan zou een goedkope huur van Percy Tau nog zo slecht niet zijn.
    Want lijkt me echt beter dan Amuzu, Bakkali, Adzic en Takidine.

Een spits kopen ook niet evident zolang je daar Roofe, Colassin en Dimata lopen hebt.
    Uiteraard zijn het 3 vraagtekens qua fitheid.
    Maar in een 1 spitsensysteem zou dat moeten volstaan.
    Ik zou trouwens Roofe nog niet afschrijven. Speelde weldegelijk een topseizoen in de Championship voor hij naar hier kwam. Wordt zeer duidelijk in de Leeds docu op Amazon Prime. En raakte hier vorig seizoen nooit echt fit leek me.

Essentie nu wordt brol verkopen op de loonlast drastisch in te kiemen.
    Maar tegelijk spelers als Doku, Verschaeren en Colassin nog een nieuw contract voor te schotelen.

Over overbodige spelers gesproken. Ik las ergens dat Antwerp interesse zou hebben in Pieter Gerkens?
    Laatst gewijzigd door Hans Moleman; 24 juli 2020 om 15:24

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    681 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Nill de pauw trekt naar antwerp, leuke speler afwerking is wel een werkpuntje

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    156 (99%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Nill de pauw trekt naar antwerp, leuke speler afwerking is wel een werkpuntje
    Toch zeer opmerkelijk vind ik
    PSN: Jonas89

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Diaby in beeld bij Antwerp. Hopelijk gaat dat niet door want dan hebben ze daar de dodelijkste 2 spitsen lopen.
    Zeg al langer dat ze bij Club Diaby moeten terughalen... is goedkoop en heeft bij Club bewezen dat hij snel is en een goal kan maken. Werkt allesinds betet af dan Dennis en Diatta die toch weggaan.

BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solleke89 Bekijk bericht
    Diaby in beeld bij Antwerp. Hopelijk gaat dat niet door want dan hebben ze daar de dodelijkste 2 spitsen lopen.
    Zeg al langer dat ze bij Club Diaby moeten terughalen... is goedkoop en heeft bij Club bewezen dat hij snel is en een goal kan maken. Werkt allesinds betet af dan Dennis en Diatta die toch weggaan.
    Bwoa, weet het nog zo niet eigenlijk. Heeft belangrijke goals gemaakt ja, maar zo'n geweldige statistieken had die toch niet?

Sowieso is spelers terughalen altijd een risico, dus voorstander ben ik zeker niet.
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht
    Bwoa, weet het nog zo niet eigenlijk. Heeft belangrijke goals gemaakt ja, maar zo'n geweldige statistieken had die toch niet?

Sowieso is spelers terughalen altijd een risico, dus voorstander ben ik zeker niet.
    Beide kampioenenjaren toch veel goals gemaakt. Nee iemand met snelheid die goed kan afwerken naast Mbokani zie ik liever niet. Bij Moeskroen scoorde hij vaak en bij Club ook als hij niet geblesseerd was. Dus die heeft niks meer te bewijzen.

Openda bij zijn debuut bij Vitesse naart schijnt alles kapotgespeeld, 2 assists en 2 goals. Noemen hem nu al een topaankoop

Waar was die scoormachine bij ons?

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solleke89 Bekijk bericht
    Beide kampioenenjaren toch veel goals gemaakt. Nee iemand met snelheid die goed kan afwerken naast Mbokani zie ik liever niet. Bij Moeskroen scoorde hij vaak en bij Club ook als hij niet geblesseerd was. Dus die heeft niks meer te bewijzen.

Openda bij zijn debuut bij Vitesse naart schijnt alles kapotgespeeld, 2 assists en 2 goals. Noemen hem nu al een topaankoop

Waar was die scoormachine bij ons?
    Minder druk daar? Bij de jonge duivels speelt hij ook meestal wel een goeie match, dus misschien wil hij zich in Brugge teveel bewijzen en legt hij zichzelf teveel druk op.
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

Regels voor berichten