Pagina 12 van 31 Eerste ... 2891011121314151622 ... Laatste
    Hans Moleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Inderdaad: ik zie voorlopig niet waar Anderlecht zich versterkt zou hebben tov vorig jaar? Chadli is weg en die zorgde nog voor wat goals, en Sandler in defensie was ook verre van slecht en die is ook weg, die nieuwe linksback ken ik niet dus kan ik niet over oordelen, en die keeper is slechts backup ... een volledig fitte Kompany had een serieuze klasse-injectie kunnen zijn voor dit seizoen, maar ondanks de Corona-rustperiode is het structureel probleem met zijn lichaam dus nog steeds onveranderd blijkbaar.

Zal dus terug tussen Gent en Club gaan lijkt me want Antwerp ook al verzwakt
    In de terugronde presteerde Anderlecht nochtans niet zo slecht. En dat was bijna volledig zonder Chadli en Sandler. 2 goeie spelers, maar door hun lange onbeschikbaarheid toch echt wel van te kleine waard voor het team, zeker Chadli niet die dan ook nog eens handenvol huurgeld kostte.

Vooral qua team chemistry staat dit Anderlecht een pak verder dan 1 jaar geleden, toen een ploeg volledig werd samengesteld, en enkel Verschaeren overbleef van de ploeg die een paar maand ervoor 6de werd. En er een volledig nieuwe manier van voetballen werd ingeslepen.
    Ook in de voorbereiding sloeg men de bal toch mis door te weinig te focussen op het fysieke. Iets was nu wel zal worden bijgestuurd.

Ook de spitspositie zal cruciaal worden, met een Dimata als groot vraagteken. Maar Colassin die nog moet bevestigen. En Roofe die zijn sterk seizoen bij Leeds moet bevestigen. Al zie ik die laatste wel vertrekken bij een mooi bod uit Engeland. Vergeet niet, Anderlecht speelde vorig seizoen een pak matchen zonder spits. Speelde zelfs met marathonloper Gerkens in de spits.

Winteraankopen Murillo en Lawrence (als die uiteindelijk uit Jamaica terugkeert) zullen belangrijk zijn als flankverdedigers. Want ook daar gingen veel kansen verloren, toen Cobbaut en Luckassen daar moesten plaats vatten. Cobbaut de koning van het balverlies. En Luckassen, een sterke centrale verdediger met een goede kop op, maar waardeloos op de flank.

Hannes Delcroix speelde vorig seizoen goed bij RKC, en laat in deze voorbereiding ook mooie dingen zien. Daarom hoop ik stiekem dat deze de plek van Cobbaut kan inpikken in de rotatie. En er voor die laatste 1 of andere Engelse club die geen wedstrijdbeelden bekijkt, deze komt oppikken.

Cruciaal voor de goede prestaties worden ook Sambi en Doku. En hopelijk kan ook Verschaeren zijn oude niveau terugvinden. Alle 3 zoveel talent. Maar al te vaak nog met ups and downs. Wat normaal is voor jonge spelers. En niet vergeten dat Sambi bijna een jaar heeft moeten terugvechten van een zware blessure.

Met de huidige kern staat Anderlecht alvast verder dan een jaar geleden. Hopelijk komt er centraal achterin nog iets bij, gezien de blessuregevoeligheid van Kompany. En ook de spitzenpositie blijft toch een vraagteken. Maar er zal zeker weer leuk voetbal te zien zijn in het Astridpark, en mits wat geluk, en minder blessures, kunnen degelijke resultaten volgen.

Over de titel beginnen is zeer misplaatst. Beter doen dat dit seizoen zie ik sowieso wel lukken. Top 4 zou prachtig zijn, maar zal ook wel afhangen van de concurrentie. Genk die ik ook een zeer sterk seizoen hebben.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    681 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik zie jullie ook nog wel goed presteren, maar top 4 plaats lijkt me max haalbare nu op dit ogenblik.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Ik zie jullie ook nog wel goed presteren, maar top 4 plaats lijkt me max haalbare nu op dit ogenblik.
    Ja, mij ook wel. Tenzij we heel veel geluk hebben in bepaalde matchen, en Gent en Genk bv met pech af te rekenen krijgen.
    Voor top 4, en vooral leuk voetbal teken ik onmiddellijk!

iTrader
    681 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans Moleman Bekijk bericht
    Ja, mij ook wel. Tenzij we heel veel geluk hebben in bepaalde matchen, en Gent en Genk bv met pech af te rekenen krijgen.
    Voor top 4, en vooral leuk voetbal teken ik onmiddellijk!
    Eens ge in top 4 zit kan alles.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Eens benieuwd naar pakweg de eerste 7 speeldagen voor Anderlecht: daar zitten toch al wel wat topmatchen bij dus dan gaan we een pak meer weten -> laatste 5 matchen vorig seizoen waren inderdaad beter, maar de tegenstanders waren ook niet echt wow dus geen echte test lijkt me.

anyway, dat het seizoen maar snel terug begint, heeft lang genoeg geduurd nu

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Eens benieuwd naar pakweg de eerste 7 speeldagen voor Anderlecht: daar zitten toch al wel wat topmatchen bij dus dan gaan we een pak meer weten -> laatste 5 matchen vorig seizoen waren inderdaad beter, maar de tegenstanders waren ook niet echt wow dus geen echte test lijkt me.

anyway, dat het seizoen maar snel terug begint, heeft lang genoeg geduurd nu
    Idd, hopelijk gewoon voetbal tegen 8 augustus! We hebben lang genoeg gewacht. Kijk ook echt uit naar Racing Genk. Veel leuke spelers gehaald.

De matchen van Anderlecht waren trouwens beter vanaf de thuismatch tegen genk, ergens eind december. Met nog een paar dipjes zoals op Cercle uiteraard.

Dr. Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    152 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zie Anderlecht dit seizoen nog niet echt iets presteren. Ook wel de pech dat het dit seizoen tussen de top 4 gaat.
    Volgens mij terug Club en Gent, geen idee wie eigenlijk nog in die top 4 gaat geraken.

Charleroi en misschien Antwerp?

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Sheldon Cooper Bekijk bericht
    Ik zie Anderlecht dit seizoen nog niet echt iets presteren. Ook wel de pech dat het dit seizoen tussen de top 4 gaat.
    Volgens mij terug Club en Gent, geen idee wie eigenlijk nog in die top 4 gaat geraken.

Charleroi toch niet denk ik
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Sheldon Cooper Bekijk bericht

Genk!

Gent gaat weer problemen uit het verleden onder ogen komen als die David niet kwalitatief wordt vervangen denk. Ik.

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    David valt ook niet te vervangen. Zal als ploeg moeten opgelost worden. Met niangbo en bvb Vadis mss rij hoger zijn er nog wel wat opties

iTrader
    681 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    David valt ook niet te vervangen. Zal als ploeg moeten opgelost worden. Met niangbo en bvb Vadis mss rij hoger zijn er nog wel wat opties
    dit, wij hebben ook 25miljoen gekregen voor wesley en kijk we zijn toch ook aan het sukkelen in de spits david is gewoon beste getalenteerde speler in JPL.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Openda een jaartje naar Vitesse.

Nog een Belg in de eredivisie.

Fadiga naar Heracles had ik gelezen.

Lutonda naar RKC.

Brouard naar Den Haag.

Wordt leuk om volgen daar in Nederland.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans Moleman Bekijk bericht
    Openda een jaartje naar Vitesse.

Nog een Belg in de eredivisie.

Fadiga naar Heracles had ik gelezen.

Lutonda naar RKC.

Brouard naar Den Haag.

Wordt leuk om volgen daar in Nederland.
    Openda heeft voldoende kansen gekregen maar niet echt overtuigd dus ik snap de uitleenbeurt wel

Dr. Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    152 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Openda heeft voldoende kansen gekregen maar niet echt overtuigd dus ik snap de uitleenbeurt wel
    Had liever gewoon transfer gehad. Zie die gast echt niet graag spelen.
    Iemand Lens - Gent gezien?

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Met zijn snelheid en gatenkaas in de defensie vaak in de Eredivisie zal die wel wat goals maken en dus zijn martkwaarde verhogen.
    Als die het super doet waarschijnlijk een nieuwe kans in Brugge, als die het degelijk maar niet wauw doen waarschijnlijk verkopen voor meer dan die nu waard is na een seizoen bankzitten.
    Dus is wel degelijk een goed idee om hem eerst uit te lenen.

Regels voor berichten