Slayer_Kev666's schermafbeelding
    iTrader
    224 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Uw spitsen zijn allemaal gekwetst, nee?
    Er lopen zeker nog jongens rond bij de jeugd en de beloften die onmogelijk slechter kunnen zijn dan Bezus in de spits of een Bukari. Gelukkig ben ik niet de enige die zo denkt. Die Samouse is een goeie speler maar WDD blijft kiezen voor Botaka, echt Botaka...Moet zowat de slechte speler zijn in 20 jaar Gantoise
    Tuurlijk is er meer aan de hand en ligt de grootste fout bij het bestuur.
    Psn: Metalkev

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    702 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht
    Geloof ik dus aan geen kanten.
    Dat zoiets in de eerste matchen meespeelt wil nog een beetje aanvaarden, maar we speelden ondertussen iets van 18 matchen ofzo, als je je daar wil blijven achter wegstoppen blijf je bewust blind voor de waarheid volgens mij.

Motivatieprobleem is het mijn inziens ook niet, want in de CL is het eigenlijk ook gewoon ronduit zwak. Dat je verliest tot daar aan toe, maar de manier waarop is niet anders dan die 15 andere kutmatchen die we ondertussen al gespeeld hebben.

Dus is de conclusie simpel, de tactiek werkt niet en/of de spelers zijn niet in vorm - maar los dat dan eens op door een organisatie te zetten, spelers op hun (natuurlijke) positie te zetten, bepaalde spelers eens wat rust gunnen, .... Clement, tis aan jou en het mag eens gaan beginnen!
    Ik zou ook CDK eens op de plek van vanaken zien, en die jongen een rust gunnen. En met krmencik heb ik het zowat gehad heeft al meer dan genoeg kansen gekregen volgens mij ( niet dat hij de schuldige is van ons zwak spel )

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    RSCA-Standard , de match van de consequente slechte passes .
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    267 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Het niveau in de JPL is weeral bedroevend
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Manjaro KDE @ Crucial BX500 240GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - openSUSE KDE @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 267(100%), eBay: 194(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: CervDotBe | ~ Hattrick: Schumi-47

quo_vadis's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    deze speeldag 1 thuisoverwinning, vorige speeldag 3 thuisoverwinning, de speeldag ervoor 0 thuisoverwinningen. Dus wel of geen toeschouwers maakt wel degelijk een verschil
    666

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    195 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Niet om aan te gluren dat niveau van de JPL tegenwoordig.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die kaart voor Vranckx was er ook serieus over bij Mechelen.
    Desktop: Intel Core i5 8600K | Be-Quiet Dark Rock 4 | MSI Z370 Gaming Plus | Asus GTX1070 Ti ROG Strix A8G | Samsung 960EVO 500GB | Corsair TX650M V2 | Corsair 2x8GB DDR4-3000 Vengeance LPX C15 | Corsair Carbide 275R | AOC AG241QX - WQHD 144 Hz
    FCB

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    21 Post(s)
    En Kompany snapt niet waarom die goal van Vlap afgekeurd is want 'Nmecha raakt de bal toch niet'
    Is die nu echt serieus? Want is gewoon terecht afgekeurd toch, die neemt actief deel aan het spel

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieter3770 Bekijk bericht
    Niet om aan te gluren dat niveau van de JPL tegenwoordig.
    Ik volg de buitenlandse competities niet echt -> Is het in Nederland/Duitsland/Frankrijk ook minder van niveau nu er geen publiek is?

Heb dit weekend Moe-Club en And-Sta gezien, was in beide matchen verschrikkelijk slaapverwekkend, ... een verdedigende opstelling zoals Moeskroen helpt natuurlijk niet voor de amusementswaarde maar vroeger zou Club op één of andere manier wel snel een 0-1 hebben gescoord en dan heb je een gans andere match natuurlijk.
    De snelle opeenvolging van Europese matchen zal ook wel niet helpen voor het spektakel, je kan dan wel zeggen dat de kern zoals bij Club groot genoeg is, maar telkens dezelfde spelers worden gebruikt...

Verder is het gebrek aan topspits bij club, rsca, sta en gent wel frappant.

Maar terug publiek bij de matchen gaat volgens mij al veel beterschap brengen.

DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hazz Bekijk bericht
    Die kaart voor Vranckx was er ook serieus over bij Mechelen.
    Lawrence Visser... Krijgt in de gazet een 4. Hij en Boucaut hebben de gave om wedstrijden harder te beïnvloeden dan dat ze zouden mogen.
    Voor mij was het ook geen rood, deed mij een beetje denken aan die rode kaart die Birger Verstraeten begin dit seizoen kreeg.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Silence's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DBK Bekijk bericht
    Lawrence Visser... Krijgt in de gazet een 4. Hij en Boucaut hebben de gave om wedstrijden harder te beïnvloeden dan dat ze zouden mogen.
    Voor mij was het ook geen rood, deed mij een beetje denken aan die rode kaart die Birger Verstraeten begin dit seizoen kreeg.
    Zijn positie bij die 1e goal. Loopt daar compleet in de weg van Holshauzer die inloopt uit de 2e lijn
    Ziet het ook aan zijn reactie, weet totaal nietmeer welke kant hij op moet maar wat doet die daar

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    158 (99%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    ik had eigenlijk niet verwacht dat we gingen winnen op Gent. Niveau was wel zwak vs zwak. Mooie 3 punter met de strijd tegen degradatie
    PSN: Jonas89

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Uw spitsen zijn allemaal gekwetst, nee?
    Laat het zitten man, zolang er ook maar iemand rondloopt met een Antwerp verleden zal het klagen en zagen blijven.

Uiteraard is het De Decker zijn schuld dat hij al een paar matchen met Bukari moet sukkelen omdat er gewoon geen alternatief fit of gezond is voor de moment

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Xbox Live: MaximeDW92

Slayer_Kev666's schermafbeelding
    iTrader
    224 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Laat het zitten man, zolang er ook maar iemand rondloopt met een Antwerp verleden zal het klagen en zagen blijven.

Uiteraard is het De Decker zijn schuld dat hij al een paar matchen met Bukari moet sukkelen omdat er gewoon geen alternatief fit of gezond is voor de moment

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ongeacht welke speler er stond op die positie, die 2 ballen moet elke speler scoren. Je speelt 3 wedstrijden na elkaar zonder spitsen en zet Bezus/Bukari als uw 2 spitsen. De terechte opmerking van mij (en vele andere) is, loopt er geen spits rond bij de beloften? Onmogelijk dat die slechter zijn dan een duo Bezus/Bukari. En nog steeds volgens u niets aan de hand? Alles gaat goed hier in Gent?
    Psn: Metalkev

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    21 Post(s)
    Ge moogt als doelman ook 2m uit uw goal komen op een corner om die te plukken he Romo

Regels voor berichten