Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Niet zo hard zijn voor u zelf. Samen met Standard de enige ploeg die maar 2 of minder doelpunten moest slikken op het Kiel

Andere vraag, op sporza zijn er blijkbaar geen matchsamenvattingen te vinden voor de matchen van gisteren. Waar kunt ge die tegenwoordig vinden?
    Ok on the other hand , stel u voor da we die gelijkspelen ni zo dom afgeven na 2-0 voor te staan , staan we los aan kop lol
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SteakFriet Bekijk bericht
    Ik vind dat je u eigen ploeg wat onderschat. Ik zie Anderlecht echt wel PO1 halen dit jaar.
    Vroeg gokje: Antwerp Genk Brugge Anderlecht. In die volgorde van het klassement .

Genk heeft de beste spits en winger dit jaar, Brugge complete ploeg, Anderlecht talenten en Antwerp speelt duidelijk beste voetbal.
    Onderschatten niet maar vorig weekend konde we een zaak doen , spelen gelijk op de laatste minuten , nu kunnen we weer is eeen zaak doen
    RSCA 4 Ever !

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Sheldon Cooper Bekijk bericht
    Bij Club gaat gewoon alles te traag en ongeïnspireerd. Er is ook een tactisch probleem want Vanaken heeft bijna het minst balcontacten van de hele ploeg terwijl dat net omgekeerd zou moeten zijn.
    En ja combinatie van spelers die hopeloos uit vorm zijn met spelers die niet goed genoeg zijn.
    U middenveld is het beu om bij Brugge te spelen denk ik , futloos
    RSCA 4 Ever !

BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niets van gezien, en maar goed ook als ik het zo hoor.

Is al weken hetzelde liedje idd pfft. Totaal geen idee aan wat dit echt ligt. Clement? Spelers?

Kan toch niet dat ze Clement al beu gezien zijn na anderhalf (nog niet toe) seizoen? Is zowat iedereen compleet uit vorm?
    Dat Clement consequent aan zijn 4-3-3 blijft vasthouden en daardoor spelers gewoon helemaal niet op hun (beste) positie zet staat me wel niet aan, dat is zeker.
    En dat Krmencik niet kan voetballen moet die toch ondertussen ook wel al gezien hebben zeker, kom zeg. Geef Okereke mss eens een deftige kans in de spits, allé tis maar een idee hoor
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Jupiler Pro League 2020-2021

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    U middenveld is het beu om bij Brugge te spelen denk ik , futloos
    Het is eerder een kwestie van een gebrek aan concurrentie, zoals ik hier al eerder las.

Ofwel is die er niet (zoals voor Vormer), ofwel worden ze niet gebruikt door Clement.
    Schrijvers is toch altijd goed genoeg om in de JPL wat meer minuten te krijgen en uw grootste talent staat linksback te spelen in een 433 omdat de gouden schoen absoluut alles moet spelen...

Lijken mij nu niet meteen ingrijpende veranderingen om het mogelijk weer te laten draaien.
    Want doodziek is club allerminst, anders sta je niet op een punt van de leider in de competitie en heb je na 4 speeldagen CL niet nog altijd perspectief om zelfs door te stoten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Xbox Live: MaximeDW92

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    OHL 2-1
    Mechelen 2-2 (na 2-0 weg te geven)
    Oostende 1-3 (dankzij rode kaart en CDK)
    Kortijk 1-0
    Moeskroen 0-0 Met geen enkele uitgespeelde kans tegen de slechtste defensie van de JPL.

Sorry, dit is voor mij wel doodziek hoor. Al matchen lang is het steeds in hetzelfde bedje ziek, er verandert niks.
    Andere clubs kunnen misschien tevreden zijn met die resultaten maar ik als Club supporter kan hier absoluut niet mee leven. We zijn Club Brugge verdomme, niet een ploeg in opbouw of een ploeg waar het al 5 seizoenen een kiekenkot is... Met deze kern MOET je kampioen spelen, anders is het een blamage. En met dit spel en resultaten eindig je niet eens in PO1 als het zo doorgaat.

Elke ploeg weet intussen hoe je tegen Club moet spelen, gewoon compact alles dicht timmeren vanachter en loeren op de counter en wachten op de cadeau van Kossounou of Mechele.
    En Clement doet NIKS.

Merlin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het gebrek aan een diepe spits die er elk seizoen minstens 15 binnenjast, is wel iets wat echt ontbreekt bij Club. Misschien is Dessers een optie in januari? Al lijkt Genk me die nooit naar Brugge te gaan, zelfs niet op uitleenbasis.

Intussen is het geluk Mechelen wat meer goedgezind. Via twee owngoals op voorsprong komen, is geluk hebben maar dit dwingen ze wel af met hun druk naar voren. Beerschot is enorm gevaarlijk op de counter, benieuwd of de Mechelaars hun voorsprong kunnen behouden.

Verstuurd vanaf mijn SM-T510 met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    En het geluk is al voorbij. Dit was NOOIT rood. Schandalige tussenkomst van de VAR.

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Dessers zegt'em

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    702 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    Dessers zegt'em
    Yaremchuk he

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Akkoord, misschien niet de beste spits die er rondloopt. Maar ik zie die nog echt wel werken in het systeem van de Clemme. Wolf heeft Dessers ook volledig opgebrand, en ik zie wel potentie in die gast.

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kampioeneuh
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solleke89 Bekijk bericht
    OHL 2-1
    Mechelen 2-2 (na 2-0 weg te geven)
    Oostende 1-3 (dankzij rode kaart en CDK)
    Kortijk 1-0
    Moeskroen 0-0 Met geen enkele uitgespeelde kans tegen de slechtste defensie van de JPL.

Sorry, dit is voor mij wel doodziek hoor. Al matchen lang is het steeds in hetzelfde bedje ziek, er verandert niks.
    Andere clubs kunnen misschien tevreden zijn met die resultaten maar ik als Club supporter kan hier absoluut niet mee leven. We zijn Club Brugge verdomme, niet een ploeg in opbouw of een ploeg waar het al 5 seizoenen een kiekenkot is... Met deze kern MOET je kampioen spelen, anders is het een blamage. En met dit spel en resultaten eindig je niet eens in PO1 als het zo doorgaat.

Elke ploeg weet intussen hoe je tegen Club moet spelen, gewoon compact alles dicht timmeren vanachter en loeren op de counter en wachten op de cadeau van Kossounou of Mechele.
    En Clement doet NIKS.
    Nogmaals, doodziek...

In die voorbije matchen haal je nog altijd 8/15 en sta je nog steeds vanboven in het klassement. En passant ook nog een degelijke Europese campagne aan het spelen.
    Ik ben benieuwd welke krachtterm er dan gebruikt moet worden om die periode van vagevuur te beschrijven tussen 2006 en 2016? Waarin het om de haverklap van trainer wisselen was en er van titels of CL-campagnes maar weinig sprake was.
    Xbox Live: MaximeDW92

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Maxioso vind Gent niet eens doodziek, laat staan Club

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    267 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    In Gent is het ook weer plezant. Die hebben zoveel chance dat er geen publiek zit :').
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Manjaro KDE @ Crucial BX500 240GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - openSUSE KDE @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 267(100%), eBay: 194(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: CervDotBe | ~ Hattrick: Schumi-47

Regels voor berichten