Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    702 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Ik zie duidelijk een gebrek aan kwaliteit, maar ook pech individuele fouten worden altijd afgestraft. Vandaag vb die bal bij bolat gaat binnen en aan de overkant heeft VCB geluk dat hij zijn fout kan herstellen. Rsca heeft toch meer pnt dan de algemene voorspellingen.

Wij Club verloren al 3 keer en paar draws en staan gedeeld eerste dat zegt ook wel iets dat er niemand bovenuitsteekt en dat het heel spannend gaat zijn voor de 4 po plekjes

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Shit man, hoe dom moet je als burgemeester (Tommelein) wel niet zijn om vrolijk in de tribune te gaan zitten bij een voetbalwedstrijd (KVO-Club) terwijl iedereen in zijn kot moeten blijven???

Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vroeg het mij ook al af waarom die daar zat. Dacht mss dat die in het bestuur zat? Blijkbaar niet dus. Nu ja, hij mag het hebben, die doodse boel in het stadium.
    Ik zet van armoede wat stadiongeluid vanop YT op mijn tv stream om toch wat beleving te hebben
    Desktop: Intel Core i5 8600K | Be-Quiet Dark Rock 4 | MSI Z370 Gaming Plus | Asus GTX1070 Ti ROG Strix A8G | Samsung 960EVO 500GB | Corsair TX650M V2 | Corsair 2x8GB DDR4-3000 Vengeance LPX C15 | Corsair Carbide 275R | AOC AG241QX - WQHD 144 Hz
    FCB

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De feiten staan in die quote
    Maar bon, kort samengevat: je moet hem niet, dus hij kan er niets van. Meer woorden moeten we er niet meer aan vuil maken denk ik.
    Bolat maakte bij Antwerp ook domme fouten en dat werd steeds meer. Het laatste seizoen was hij ook niet meer altijd top en maakte soms echt foute keuzes en domme fouten. Zeker niet de punten pakker van het eerste seizoen.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    158 (99%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hazz Bekijk bericht
    Ik vroeg het mij ook al af waarom die daar zat. Dacht mss dat die in het bestuur zat? Blijkbaar niet dus. Nu ja, hij mag het hebben, die doodse boel in het stadium.
    Ik zet van armoede wat stadiongeluid vanop YT op mijn tv stream om toch wat beleving te hebben
    ik verkies toch géén geluidsband boven die fake.
    Kom zelf tot een soort rust ipv opgejaagde boel
    PSN: Jonas89

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    ik verkies toch géén geluidsband boven die fake.
    Kom zelf tot een soort rust ipv opgejaagde boel
    Bij KVO-Club vond ik het wel interessant omdat je effectief kon horen wat de coaches aan het roepen waren.
    Wie bepaalt er eigenlijk of er een klankband onder gezet wordt of niet? Bij KVO-Club was er niets (leek me?) maar bij Gent-And wel?

starspike's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toch een belachelijke competitie dit jaar. We beginnen DRAMATISCH aan het seizoen, winnen 4 keer op rij en ineens "doen we weer mee". Brugge dat weer bovenaan staat door één overwinning op 4 matchen. Een halve competitie die op één blad staat. Wel een unieke kans voor een outsider om met de titel te gaan lopen dit jaar. Al zal Brugge het wel binnenhalen "in the end" gezien ze all round nog steeds over het meeste kwaliteit beschikken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    Genk dat groepsfases heeft gehaald -> da’s dan dankzij de andere Belgische clubs want de Europese successen van Genk lijken me op 1 hand te tellen. Als kampioen rechtstreeks naar CL mogen gaan en daar 1 op 18 halen is niet echt een verdienste
    Klopt helemaal dat het op één hand te tellen is. We hebben immers slechts 4 keer overwinterd in de laatste 10 jaar. Dat is evenveel als Anderlecht en Club Brugge, één keer meer dan Gent en drie keer meer dan Standard. We zullen onze bijdrage dus ook wel gehad hebben

Ge moet me overigens niet overtuigen ivm onze wanprestaties in de CL, hoor. Die heb ik live gezien Maar dat verandert uiteraard niets aan het feit dat van Utrecht naar Genk een stap omhoog is.

Ik ga niet zeggen dat ik hier wild loop van Johnny. Afwachten. Maar op posts als die van Cerv.be reageer ik wel. We moeten het immers niet in het belachelijke trekken.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door starspike Bekijk bericht
    Toch een belachelijke competitie dit jaar. We beginnen DRAMATISCH aan het seizoen, winnen 4 keer op rij en ineens "doen we weer mee". Brugge dat weer bovenaan staat door één overwinning op 4 matchen. Een halve competitie die op één blad staat. Wel een unieke kans voor een outsider om met de titel te gaan lopen dit jaar. Al zal Brugge het wel binnenhalen "in the end" gezien ze all round nog steeds over het meeste kwaliteit beschikken.

Klopt helemaal dat het op één hand te tellen is. We hebben immers slechts 4 keer overwinterd in de laatste 10 jaar. Dat is evenveel als Anderlecht en Club Brugge, één keer meer dan Gent en drie keer meer dan Standard. We zullen onze bijdrage dus ook wel gehad hebben

Ge moet me overigens niet overtuigen ivm onze wanprestaties in de CL, hoor. Die heb ik live gezien Maar dat verandert uiteraard niets aan het feit dat van Utrecht naar Genk een stap omhoog is.

Ik ga niet zeggen dat ik hier wild loop van Johnny. Afwachten. Maar op posts als die van Cerv.be reageer ik wel. We moeten het immers niet in het belachelijke trekken.
    Ik ken de Nederlandse competitie onvoldoende maar wil gerust geloven dat het stap omhoog is, anders zou hij het ook niet doen hé?

Wat betreft de huidige stand -> ja echt crazy, in het geval van Club is de factor "publiek" echt wel doorslaggevend naar mijn gevoel -> laat maar snel dat vaccin komen zodat we terug voor publiek kunnen spelen

Hans Moleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silence Bekijk bericht
    Ja en voorgaand ook zeer slecht uitgespeeld. Die bal die Kums kan onderscheppen moogt ge niet zo geven

Vince mag ook wel es stoppen met telkens een CVM in te brengen
    Ze kunnen niet verdedigen en geen voorsprong vasthouden, probeer het dan niet
    Ga gewoon voor die 0-2
    Nochtans hebben we gewoon een goeie verdediging sinds we centraal met Delcroix en Miazga spelen.

En ook Lawrence en Murillo zijn gewoon zeer goeie vleugelbacks.

De problemen liggen er vooral voor. Met vooral het gemis van een Trebel. Waardoor Sambi meteen een deel van zijn waarde verliest, heeft een werker naast zich nodig. En dat is Zulj niet. Zulj die weer stond voor een balverlies of 20.

Met Nmecha hebben we dan weer een centrumspits die vooral de spelers rond hem beter maakt. En het zijn die spelers die het probleem zijn.

Tau, leuke speler, maar o zo vaak de verkeerde beslissing, of een bal die 2 meter van zijn voet springt.

Verschaeren die een schim is van de Verschaeren van 2019.

En Amuzu, veel goeie wil, goed verdedigend werk, maar een totaal gebrek aan overzicht en inzicht, waardoor bijna altijd de foute beslissing.

Het is voor Anderlecht dus vooral hopen dat Bundu en Paul snel ingewerkt raken, en dat Trebel er snel terug staat.

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans Moleman Bekijk bericht
    Nochtans hebben we gewoon een goeie verdediging sinds we centraal met Delcroix en Miazga spelen.

En ook Lawrence en Murillo zijn gewoon zeer goeie vleugelbacks.

De problemen liggen er vooral voor. Met vooral het gemis van een Trebel. Waardoor Sambi meteen een deel van zijn waarde verliest, heeft een werker naast zich nodig. En dat is Zulj niet. Zulj die weer stond voor een balverlies of 20.

Met Nmecha hebben we dan weer een centrumspits die vooral de spelers rond hem beter maakt. En het zijn die spelers die het probleem zijn.

Tau, leuke speler, maar o zo vaak de verkeerde beslissing, of een bal die 2 meter van zijn voet springt.

Verschaeren die een schim is van de Verschaeren van 2019.

En Amuzu, veel goeie wil, goed verdedigend werk, maar een totaal gebrek aan overzicht en inzicht, waardoor bijna altijd de foute beslissing.

Het is voor Anderlecht dus vooral hopen dat Bundu en Paul snel ingewerkt raken, en dat Trebel er snel terug staat.
    Sambi moet gewoon is durven rondraaien en gaan . gene enkele middenvelder houd die bij zonder een fout te maken .
    Verdedigend zit het inderdaad goed
    Cullen: vraag me wat die bijbrengt op dit moment
    Yari mag vervangen worden door Vlap eens
    Altijd starten met Paul
    Amuzu : krijgt den bal >kop naar de grond en GAAN = komt niks van voorzetten weer aan, scoort niet .
    Tau: deze wedstrijd was niet vet , geef ik nog wel een kans .
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slayer_Kev666 Bekijk bericht
    Alles rustig opnieuw lezen. De vete tussen Gheysens en Ivan heeft ervoor gezorgd dat die spelers en trainers allemaal bij ons zitten. Niets met scouting te maken. En Sommige spelers passen nu eenmaal niet bij bepaalde clubs. Bolat past bij ploegen als Antwerp en Standard, niet bij Gent.
    Vete? Ik heb precies iets gemist? Dat het tussen Gheysens en Verhaege niet klikt dat wist ik maar tussen Gheysens en Ivan "Club Brugge is een klasse apart, maar de rest zijn we toch stilletjes voorbij" De Witte dat is nieuw voor mij.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DBK Bekijk bericht
    Vete? Ik heb precies iets gemist? Dat het tussen Gheysens en Verhaege niet klikt dat wist ik maar tussen Gheysens en Ivan "Club Brugge is een klasse apart, maar de rest zijn we toch stilletjes voorbij" De Witte dat is nieuw voor mij.
    Slayer_Kev666 alludeert naar de geruchten dat Gheysens, in de periode van de bouw van de Ghelamco arena in Gent, geprobeerd heeft zich in te werken in het bestuur van de club. Dat is echter op een grondig NJET gestuit bij De Witte en Louwagie. En dat zou dus tot een 'vete' geleid hebben. Daarna heeft hij zich dus wél ingekocht in Antwerp, en nu als 'wraak' zijn 'mindere assets' naar Gent geloodst hebben

Ver gezocht allemaal, wat mij betreft...

BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Conspiracy theorie stuff dadde
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    702 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    Slayer_Kev666 alludeert naar de geruchten dat Gheysens, in de periode van de bouw van de Ghelamco arena in Gent, geprobeerd heeft zich in te werken in het bestuur van de club. Dat is echter op een grondig NJET gestuit bij De Witte en Louwagie. En dat zou dus tot een 'vete' geleid hebben. Daarna heeft hij zich dus wél ingekocht in Antwerp, en nu als 'wraak' zijn 'mindere assets' naar Gent geloodst hebben

Ver gezocht allemaal, wat mij betreft...
    Er mag een vete zijn niemand verplicht die spelers een contract aan te bieden.

Antwerp1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    onze 'mindere assets', namelijk Bolat die bij ons de beste keeper van België was, Arslanagic die bij ons een certitude centraal achterin was, en Dedecker die ons naar 1A heeft geloodst en samen met Boloni gewoon uitstekend gewerkt heeft?
    Misschien eens kijken naar de 3.5 miljoen die is uitgegeven aan Kleindienst, Botaka die er helemaal niks van kan,...

Regels voor berichten