SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    21 Post(s)
    De Condé heeft zaterdag nog 30min met hem gebeld en hij wist dat hij in Denemarken zat (in deze tijden) maar hij had niets door

fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik heb het laatste kwartier van Waregem - Kortrijk bekeken, en hoe zit die regel met hands nu eigenlijk?

In Spanje is het zo dat wanneer de bal de arm van een speler raakt, nadat die bal eerst een ander lichaamsdeel raakte, er geen sprake is van handsbal. Dat staat letterlijk zo in het reglement geschreven. Is het dan anders in België... Nee toch? Hier raakt de bal de borst van een Waregem-verdediger, waarna hij tegen zijn bovenarm ketst... en de ref fluit penalty.

De gelijkmaker van Kortrijk werd eerst volledig terecht afgekeurd voor buitenspel. Die van Kortrijk nam overduidelijk deel aan het spel. Zelfs die beslissing vond ik gigantisch lang duren, want dat was vrij duidelijk. En dan gaat de ref toch de mist in met die penalty. Terwijl de VAR-beelden duidelijk waren.

Ik snap die arbitrages toch niet. De beelden zijn zó duidelijk. Hoe is het mogelijk om dan toch nog verkeerd te beslissen?

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    21 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fiqm Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb het laatste kwartier van Waregem - Kortrijk bekeken, en hoe zit die regel met hands nu eigenlijk?

In Spanje is het zo dat wanneer de bal de arm van een speler raakt, nadat die bal eerst een ander lichaamsdeel raakte, er geen sprake is van handsbal. Dat staat letterlijk zo in het reglement geschreven. Is het dan anders in België... Nee toch? Hier raakt de bal de borst van een Waregem-verdediger, waarna hij tegen zijn bovenarm ketst... en de ref fluit penalty.

De gelijkmaker van Kortrijk werd eerst volledig terecht afgekeurd voor buitenspel. Die van Kortrijk nam overduidelijk deel aan het spel. Zelfs die beslissing vond ik gigantisch lang duren, want dat was vrij duidelijk. En dan gaat de ref toch de mist in met die penalty. Terwijl de VAR-beelden duidelijk waren.

Ik snap die arbitrages toch niet. De beelden zijn zó duidelijk. Hoe is het mogelijk om dan toch nog verkeerd te beslissen?
    Als uw arm zich in een natuurlijke positie bevindt en het lichaam niet breder maakt
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Deli misschien positief. Kan mss verklaren waarom die vorige week zo futloos rondliep
    Desktop: Intel Core i5 8600K | Be-Quiet Dark Rock 4 | MSI Z370 Gaming Plus | Asus GTX1070 Ti ROG Strix A8G | Samsung 960EVO 500GB | Corsair TX650M V2 | Corsair 2x8GB DDR4-3000 Vengeance LPX C15 | Corsair Carbide 275R | AOC AG241QX - WQHD 144 Hz
    FCB

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    702 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hazz Bekijk bericht
    Deli misschien positief. Kan mss verklaren waarom die vorige week zo futloos rondliep
    Ik ga hem nu even niet missen.

BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Oh, blijft een vrij goeie verdediger, maar soms wat nonchalant mss.

Waar die "haat" plots vandaan komt weet ik niet. Een echt zwakke tweede helft tegen KVM en voor sommigen is amper nog iets goed te noemen. Clement, deli, hell op het forum Club waren er zelfs enkelingen die op Mignolet zijn kap zaten na die 2e goal
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

iTrader
    702 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht
    Oh, blijft een vrij goeie verdediger, maar soms wat nonchalant mss.

Waar die "haat" plots vandaan komt weet ik niet. Een echt zwakke tweede helft tegen KVM en voor sommigen is amper nog iets goed te noemen. Clement, deli, hell op het forum Club waren er zelfs enkelingen die op Mignolet zijn kap zaten na die 2e goal
    Hij is een goede verdediger, maar eerlijk het is nog een schim van wat hij vorig seizoensbegin was.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)
    Mentioned
    26 Post(s)
    Ik heb bij veel spelers nogal het gevoel dat er sinds het geweldige seizoen van vorig jaar het idee hangt van "Wij zijn Club, het zal wel vanzelf lopen".
    9lives stopt op 31/01 -> BeyondGaming neemt de fakkel over
    https://www.9lives.be/forum/algemene...12-2020-a.html

iTrader
    702 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Ik heb bij veel spelers nogal het gevoel dat er sinds het geweldige seizoen van vorig jaar het idee hangt van "Wij zijn Club, het zal wel vanzelf lopen".
    Klopt en de pers speelt daarin mee, alsof wij weer met de vingers in de neus kampioen gaan worden. Met roteren verlies je punten op ohl nederlaag thuis tegen kvm punten verliezen sorry maar dit mag niet. En nu naar een kvo dat in vorm is

fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Als uw arm zich in een natuurlijke positie bevindt en het lichaam niet breder maakt
    Ik heb het nu nog eens opgezocht, en in de regels staat er toch expliciet dat er geen penalty gefloten wordt als de bal eerst een ander lichaamsdeel raakt en afketst op de arm.

In ieder geval, Depor is gedegradeerd omdat deze fase in de laatste minuut van de laatste speeldag wél gefloten werd, en Celta heeft in extremis de degradatie ontlopen omdat deze fase in de laatste minuut van de laatste match niet gefloten werd. Aangezien ik ook nogal anti-Kortrijk ben, kom ik tot de conclusie dat de regel is om deze fases in het nadeel te fluiten van ploegen waarvoor fiqm supportert

iTrader
    702 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fiqm Bekijk bericht
    Ik heb het nu nog eens opgezocht, en in de regels staat er toch expliciet dat er geen penalty gefloten wordt als de bal eerst een ander lichaamsdeel raakt en afketst op de arm.

In ieder geval, Depor is gedegradeerd omdat deze fase in de laatste minuut van de laatste speeldag wél gefloten werd, en Celta heeft in extremis de degradatie ontlopen omdat deze fase in de laatste minuut van de laatste match niet gefloten werd. Aangezien ik ook nogal anti-Kortrijk ben, kom ik tot de conclusie dat de regel is om deze fases in het nadeel te fluiten van ploegen waarvoor fiqm supportert
    Als de bal vb eerst de borst raakt en nadien de arm en het lichaam is niet onnatuurlijk groter fluit men niet een regel waar ze makkelijk weer mee kunnen schuiven.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Buffalo's, is er eigenlijk al een zoektocht naar een nieuwe T1 gaande, of ligt Hein eigenlijk al vast voor januari na zijn ingreep?

Of zijn Gent en Genk nu allebei naarstig op zoek naar een trainer die fris aanvallend voetbal wil/kan brengen in de JPL?

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Buffalo's, is er eigenlijk al een zoektocht naar een nieuwe T1 gaande, of ligt Hein eigenlijk al vast voor januari na zijn ingreep?

Of zijn Gent en Genk nu allebei naarstig op zoek naar een trainer die fris aanvallend voetbal wil/kan brengen in de JPL?
    enkele geruchten dat Hein terug zou komen vanaf nieuwjaar, maar of die geruchten kloppen...?

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    enkele geruchten dat Hein terug zou komen vanaf nieuwjaar, maar of die geruchten kloppen...?
    Hm oké, anders is Y. Ferrera uitgeroepen tot trainer van de maand, sla gerust uw slag
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    702 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht

Eerlijk gezegd zie ik ook niet zoveel mogelijkheden ( en al zeker geen trainer die vrij zijn )

Regels voor berichten