Hans Moleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat vinden de Brugge fans hier eigenlijk van het interview van Vanaken na de match?

Heeft het daar toch wel erg veel over de ref. En maar weinig lof voor OHL over.

Heb enkel de samenvatting gezien, dus kan er zelf niet echt over oordelen. Maar was de ref dan zo beslissend?
    Vanaken zeer goeie voetballer, maar toch jammer dat hij zich, al dan niet terecht, zo fixeert op de arbitrage.

BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Sheldon Cooper Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik maak mij geen zorgen omdat we echt hadden kunnen/moeten winnen, was gewoon frusterend om naar te kijken
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    We gaan echt niet elke keer al die kansen verkwanselen en het is niet alsof er 1 ploeg bovenuit steekt momenteel in JPL -> we beginnen het seizoen met 2 nederlagen, verliezen nu deze en staan nog steeds 1 overwinning van de 1e plaats, ça va toch?
    Oké ja, dat is wel waar natuurlijk.
    Het zou me nog meer zorgen baren moeten we idd nauwelijks kansen versieren.
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fcberke Bekijk bericht
    Verschil is ook wel dat ze tegen ons alles willen dichthouden en tegen andere "topploegen" proberen ploegen als OHL, Beerschot, Antwerp ook gewoon het spel te maken.
    OK, maar zet pakweg Mbokani bij ons in de aanval en de uitslag was 2-4 of zo hé, 't is nu niet dat ze zo fantastisch verdedigden, vooral wij die kansen de nek om wrongen... Lang had toch echt wel 1 van zijn 2 grote kansen mogen binnenleggen bvb. Die bal van Hans van op het penaltypunt hebben we ook al zien binnengaan in vergelijkbare situaties

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans Moleman Bekijk bericht
    Wat vinden de Brugge fans hier eigenlijk van het interview van Vanaken na de match?

Heeft het daar toch wel erg veel over de ref. En maar weinig lof voor OHL over.

Heb enkel de samenvatting gezien, dus kan er zelf niet echt over oordelen. Maar was de ref dan zo beslissend?
    Vanaken zeer goeie voetballer, maar toch jammer dat hij zich, al dan niet terecht, zo fixeert op de arbitrage.
    Ergens heeft hij een punt want de refs zijn gewoon zwak in België maar het had niet gehoeven, eerder hand in eigen boezem steken. Interview van Clement nadien was beter -> ook wel effe slechte ref aanhalen wat echt wel mag, maar daarna wel toegeven dat we het zelf hebben laten liggen.

Weinig lof voor OHL -> het is hun volle recht om te spelen zoals ze gedaan hebben, maar dan moet je ook wel geen lof verwachten hé, ... te zot moet het toch niet worden ... als je de grafiek zag van hun gemiddelde posities op het veld -> da's eerder handbal dan voetbal

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Vooral een kwalijk interview van Hans omdat:
    - het tegen standard volgens de regels nu eenmaal hands was. Een week later zou je toch verwachten dat hij dat ergens gelezen of gehoord heeft. Waarom grijpt de interviewer niet in?
    - ze een lichte penalty tegen OHL tegen krijgen, maar ook een lichte mee krijgen. Dan hoef je daar toch niet zo over te klagen. Dat zijn gewoon fases in het voetbal, en in in deze match heeft het zichzelf opgeheven dus geen ploeg hoeft zich benadeeld te voelen.

Maar met zo'n interviews creëer je ofwel een calimero-houding ofwel de perceptie bij de brugge-supporters (en een deel neutrale) dat brugge inderdaad benadeeld wordt.
    Teleurstellend van een rode duivel.

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    21 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    Ergens heeft hij een punt want de refs zijn gewoon zwak in België maar het had niet gehoeven, eerder hand in eigen boezem steken. Interview van Clement nadien was beter -> ook wel effe slechte ref aanhalen wat echt wel mag, maar daarna wel toegeven dat we het zelf hebben laten liggen.

Weinig lof voor OHL -> het is hun volle recht om te spelen zoals ze gedaan hebben, maar dan moet je ook wel geen lof verwachten hé, ... te zot moet het toch niet worden ... als je de grafiek zag van hun gemiddelde posities op het veld -> da's eerder handbal dan voetbal
    Wij staan afgelopen zaterdag op het veld met zeven spelers die twee jaar geleden bijna uit 1B degradeerden.. Duplus, Tshimanga, Kotysch, Hubert, Henry, Maertens en Sowah waren er toen allemaal bij, en quasi allemaal basisspeler. En er mag wel degelijk lof zijn voor onze resultaten, en ook de manier waarop. Is het altijd schoon? Absoluut niet. Maar we proberen wel te voetballen wanneer we dat kunnen. Als wij tegen FCB zo laag staan, heeft dat misschien ook te maken met de kracht van FCB.

Soit, sounds like sour grapes to me.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

blub's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Er was anders niemand die erover bezig was of er op in ging buiten 2 Anderlecht-supporters..
    Elke week zijn er verschillende spelers en trainers die zo reageren, uiteraard de meesten (of allemaal) na een verloren match, zeker direct na de match, waar je nog eens de kans had om te winnen.
    Ga je ze allemaal zo uitlichten of enkel Vanaken?

Er gaan er genoeg zijn die achteraf het wel kunnen toegeven, maar het moment zelf, direct na de match als je met een enorm baal-gevoel zit en een gemiste kans om te winnen, dan staat niet iedereen zijn kop ernaar om dat even te relativeren.

Tis OHL hun goed recht om zo te spelen, er zijn ploegen die nog veel lager staan, het is dan aan Club (en andere ploegen) om daar voetballend een oplossing tegen te vinden.
    Mooi is het helaas niet altijd, maar dat is altijd al zo geweest en zie het zelf ook niet graag, maar ze hebben imo wel de kwaliteiten in huis om zo'n blok te ontwrichten normaliter.
    Hoist Your Colours High!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Hansje is altijd heel klein in het verlies: ofwel wou de tegenstander niet voetballen, ofwel is het de ref, ofwel lag het veld er niet goed bij,...

Wat ik me dan weer afvraag: hebben de Antwerp-fans die hier zo tegen de vervanging van Boloni door Leko waren (Antwerp1, DBK) hun mening intussen bijgesteld? Of vinden ze het nog steeds een stom idee?

Intussen geeft Wim De Decker trouwens ook niet veel tekenen van goed leiderschap bij ons, uiteraard niet geholpen door de algemene malaise in de club (vorm van de spelers, mismanagement tot en met, blessures, corona,...). Ondanks deze omstandigheden slaat hij toch geen al te goed figuur momenteel.

DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    Hansje is altijd heel klein in het verlies: ofwel wou de tegenstander niet voetballen, ofwel is het de ref, ofwel lag het veld er niet goed bij,...

Wat ik me dan weer afvraag: hebben de Antwerp-fans die hier zo tegen de vervanging van Boloni door Leko waren (Antwerp1, DBK) hun mening intussen bijgesteld? Of vinden ze het nog steeds een stom idee?

Intussen geeft Wim De Decker trouwens ook niet veel tekenen van goed leiderschap bij ons, uiteraard niet geholpen door de algemene malaise in de club (vorm van de spelers, mismanagement tot en met, blessures, corona,...). Ondanks deze omstandigheden slaat hij toch geen al te goed figuur momenteel.
    Ik was niet tegen de vervanging van Bölöni, het moest niet maar ik begreep de beweegredenen wel.
    Ik heb hier vooral tegengas gegeven op het feit dat Bölöni compleet met de grond werd gelijkgemaakt nog voor er 1 wedstrijd gespeeld was. Ik blijf bij mijn standpunt dat Bölöni een topcoach is en dat als hij het spelersmateriaal heeft mooi en aanvallend voetbal kan en wilt brengen. Ik vond het vooral niet fair dat er bepaalde spelers (Yaremchuck en Kums) alles aan hebben gedaan om de minzame Bölöni zo snel mogelijk buiten te krijgen. Dat verdiende hij niet.
    Over De Decker heb ik momenteel geen mening want ik heb Gent dit seizoen nog niet zien spelen. Al heb ik wel begrepen dat hij maar als een tussentijdse T1 is aangesteld? Dat maakt het in combinatie met de gekende factoren het er natuurlijk niet gemakkelijker op.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Hans Moleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blub Bekijk bericht
    Er was anders niemand die erover bezig was of er op in ging buiten 2 Anderlecht-supporters..
    Elke week zijn er verschillende spelers en trainers die zo reageren, uiteraard de meesten (of allemaal) na een verloren match, zeker direct na de match, waar je nog eens de kans had om te winnen.
    Ga je ze allemaal zo uitlichten of enkel Vanaken?

Er gaan er genoeg zijn die achteraf het wel kunnen toegeven, maar het moment zelf, direct na de match als je met een enorm baal-gevoel zit en een gemiste kans om te winnen, dan staat niet iedereen zijn kop ernaar om dat even te relativeren.

Tis OHL hun goed recht om zo te spelen, er zijn ploegen die nog veel lager staan, het is dan aan Club (en andere ploegen) om daar voetballend een oplossing tegen te vinden.
    Mooi is het helaas niet altijd, maar dat is altijd al zo geweest en zie het zelf ook niet graag, maar ze hebben imo wel de kwaliteiten in huis om zo'n blok te ontwrichten normaliter.
    Ik vond het vooral opvallend omdat hij nadat hij er al over heeft geklaagd, toch nog eens opnieuw over moest beginnen.

Ik ben dan wel een Anderlecht supporter, maar ben allesbehalve een anti Brugge, anti Standard of anti eender welke andere club fan, zoals je er zoveel op Facebook vindt. En ik erger mij ook aan Anderlecht spelers of trainers die altijd op zoek zijn naar 1 of ander uitvlucht. Besnik Hasi was daar een krak in.
    Ik vroeg mij gewoon af wat de eigen fans hiervan vonden.

BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    - het tegen standard volgens de regels nu eenmaal hands was. Een week later zou je toch verwachten dat hij dat ergens gelezen of gehoord heeft. Waarom grijpt de interviewer niet in?
    - ze een lichte penalty tegen OHL tegen krijgen, maar ook een lichte mee krijgen. Dan hoef je daar toch niet zo over te klagen. Dat zijn gewoon fases in het voetbal, en in in deze match heeft het zichzelf opgeheven dus geen ploeg hoeft zich benadeeld te voelen.

Maar met zo'n interviews creëer je ofwel een calimero-houding ofwel de perceptie bij de brugge-supporters (en een deel neutrale) dat brugge inderdaad benadeeld wordt.
    Teleurstellend van een rode duivel.
    "waarom grijpt de journalist niet in"

Haha, de pers die een beetje kritisch is in België, de eerste moet ik nog zien (bij wijze van spreken)
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht

Haha, de pers die een beetje kritisch is in België, de eerste moet ik nog zien (bij wijze van spreken)
    tot Hans Vandeweghe een kritische column schrijft over het nieuwe Club-stadion, dan is't plots een Brugge-hater
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans Moleman Bekijk bericht
    Ik vond het vooral opvallend omdat hij nadat hij er al over heeft geklaagd, toch nog eens opnieuw over moest beginnen.

Ik ben dan wel een Anderlecht supporter, maar ben allesbehalve een anti Brugge, anti Standard of anti eender welke andere club fan, zoals je er zoveel op Facebook vindt. En ik erger mij ook aan Anderlecht spelers of trainers die altijd op zoek zijn naar 1 of ander uitvlucht. Besnik Hasi was daar een krak in.
    Ik vroeg mij gewoon af wat de eigen fans hiervan vonden.
    Tja Hans, er valt inderdaad wel 't één en 't ander te zeggen over hoe hij overkomt, maar op het veld ik het echt wel een fantastische voetballer.
    Voor mij hoeft het gezaag over de ref niet overdreven te zijn, maar je mag het wel benoemen als een Boucaut of een Laforge weer eens blunderen, anders ga je het niveau van onze scheidsrechters nooit beter krijgen.

Maar in dat calimero-verhaal volg ik toch niet -> vroeger was dat idd heel erg bij ons, maar nu hoor ik eerder een Clement of een Vormer die bij verlies de zaken correct kunnen benoemen. (los van die handsbal tegen Standard dan want daar zaten ze fout, maar dit is ook gewoon een absurde regel... soit)

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    Kan verkeerd zijn, maar ik dacht dat Hans het enkel over die penaltyfase met Vanheusden had? Alé, meen ik mij te herinneren uit die samenvatting van SPL.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Xbox Live: MaximeDW92

Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gewoon pluim voor Brys en Romo, aja.
    Moet wel zeggen dat dit een vd vreemste matchen was in lange tijd. Oneindig gecounter langs beide kanten, middenveld haast onbestaande.
    Desktop: Intel Core i5 8600K | Be-Quiet Dark Rock 4 | MSI Z370 Gaming Plus | Asus GTX1070 Ti ROG Strix A8G | Samsung 960EVO 500GB | Corsair TX650M V2 | Corsair 2x8GB DDR4-3000 Vengeance LPX C15 | Corsair Carbide 275R | AOC AG241QX - WQHD 144 Hz
    FCB

Regels voor berichten