Pagina 32 van 32 Eerste ... 222829303132

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb het over spelers , niet over 1 individu ...
    maar het begint wel bij die ene speler hé
    de kerel die in de zomer carte blanche heeft gekregen vh bestuur. Om de ene of andere reden mag nooit over hem gaan terwijl heel de situatie nu een gevolg is van zijn keuzes en beslissingen.

Zelfs de huidige kern van anderlecht is normaal gezien toch niet te zwak voor play-of1? Toch zeker niet te zwak om voor plaats 6 mee te spelen?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tolya Bekijk bericht
    maar het begint wel bij die ene speler hé
    de kerel die in de zomer carte blanche heeft gekregen vh bestuur. Om de ene of andere reden mag nooit over hem gaan terwijl heel de situatie nu een gevolg is van zijn keuzes en beslissingen.

Zelfs de huidige kern van anderlecht is normaal gezien toch niet te zwak voor play-of1? Toch zeker niet te zwak om voor plaats 6 mee te spelen?
    Volgens mij ligt er toch véél verantwoordelijkheid voor de huidige malaise bij Verschueren: het niet verkocht krijgen van hun brol is toch zijn verzntwoordelijkheid, ook de middelmaat-aankopen mag je hem deels aanrekenen

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    Volgens mij ligt er toch véél verantwoordelijkheid voor de huidige malaise bij Verschueren:
    wie binnen het bestuur, raad van beheer, directie,... van rsca heeft kompany carte blanche gegeven?
    daar ligt de kiem natuurlijk

Hans Moleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Volgens mij ligt er toch véél verantwoordelijkheid voor de huidige malaise bij Verschueren: het niet verkocht krijgen van hun brol is toch zijn verzntwoordelijkheid, ook de middelmaat-aankopen mag je hem deels aanrekenen
    Huidige malaise voor een groot deel te wijten aan Herman en Bayat, en als genadeslag Coucke en Devroe die een slechte beurt maakten.

Zie niet in hoe je al die brolspelers, met belachelijk zware contracten ooit verkocht krijgt. De ploegen waar zo een spelers een meerwaarde zijn kunnen zulke lonen nooit betalen.

Wordt nog een paar transferperiodes uitzweten. Hopelijk zien we er deze winter nog een paar vertrekken,.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tja, bij Oostende kunnen ze eindelijk van Canesin af geraken.

Maar Lombaerts die zal wel zijn contract van een miljoen uitdoen in de b-kern. Anderlecht is niet de enigste die met zo'n erfenis zit.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
    For the hottest rallynews like us on https://www.facebook.com/TACrally

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans Moleman Bekijk bericht
    Huidige malaise voor een groot deel te wijten aan Herman en Bayat, en als genadeslag Coucke en Devroe die een slechte beurt maakten.

Zie niet in hoe je al die brolspelers, met belachelijk zware contracten ooit verkocht krijgt. De ploegen waar zo een spelers een meerwaarde zijn kunnen zulke lonen nooit betalen.

Wordt nog een paar transferperiodes uitzweten. Hopelijk zien we er deze winter nog een paar vertrekken,.
    ik vind het wat easy op om HVH te blijven schieten: die slaagde er wel in , met hulp van Bayat, om elk jaar bijzonder lucratieve transfers te doen zowel inkomend als uitgaand. Behalve wat marketingpraat is er nog niet veel dat Verschueren gepresteerd heeft lijkt het me. Ok een Makarenko, Saief, etc zijn te duur aangekocht, maar onverkoopbaar zijn die toch niet?

Hebben ze nu trouwens die Lokonga een jaarloon van 1,5 mil gegeven??

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Awel, ik niet
    Ik ben wel overtuigd dat hij beter kan, maar ik denk niet dat hij het niveau heeft om een meerwaarde te zijn voor een topploeg in de JPL.
    Die kan ook niets, maar dan ook niets goedmaken met zijn snelheid. Is toch echt wel enorm traag en mist wel wat body (of gebruikt het mis).
    Ge kunt u al de vraag stellen waarom een Nederlands talent verkast naar Anderlecht ipv een grote club in Nederland zelf. Anders zat hij wel bij Ajax, PSV of co voor zo'n prijsje.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Lode16's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik vind het wat easy op om HVH te blijven schieten: die slaagde er wel in , met hulp van Bayat, om elk jaar bijzonder lucratieve transfers te doen zowel inkomend als uitgaand. Behalve wat marketingpraat is er nog niet veel dat Verschueren gepresteerd heeft lijkt het me. Ok een Makarenko, Saief, etc zijn te duur aangekocht, maar onverkoopbaar zijn die toch niet?

Hebben ze nu trouwens die Lokonga een jaarloon van 1,5 mil gegeven??
    Elk jaar? Wie dan? De laatste 10 jaar die iets hebben opgebracht: Hanni, Okaka, Mitrovic, Mbemba, Kouyate, Biglia, Mbokani, Boussoufa.
    Hanni en Okaka zijn Bayat transfers waar duidelijk is geworden in operatie propere handen dat Bayat hier meer op verdiend heeft dan Anderlecht.
    Mitrovic, Mbemba, Kouyate, Biglia zijn zowat de engiste die een mooie som hebben opgebracht. Bekijk dan eens de nest die aangekocht is. (Stanciu bv, van kapitaalsvernietiging gesproken).

Herman heeft geluk gehad dat hij met de verkoop van Tielemans, Lukaku, Praet, Dendoncker putten heeft kunnen dichten.

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Ge kunt u al de vraag stellen waarom een Nederlands talent verkast naar Anderlecht ipv een grote club in Nederland zelf. Anders zat hij wel bij Ajax, PSV of co voor zo'n prijsje.
    idd, wanneer je de Nederlandse sites volgt, dan vonden ze Vlap mss wel net goed genoeg voor Feyenoord, maar absoluut niet voor PSV of Ajax. Dan haal je gewoon 2de garnituur in Nederland. En dat is toch niet wat je moet nastreven.

En toegegeven, ook Vormer was eigenlijk 2de garnituur, maar daarvan zag je wel meteen dat die met zijn karakter, inzet en vechtlust wel een meerwaarde kon zijn. En die werd ook gewoon verkeerd gebruikt bij Feyenoord. Maar Vlap, die lijkt me meer een jongetje van onder de kerktoren die te ver van huis is afgedwaald.

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vreemd wel want zijn eerste matchen liet hij echt een goeie indruk na imo...

Pagina 32 van 32 Eerste ... 222829303132

Regels voor berichten